Коммунальное государственное учреждение "Общеобразовательная школа…
КГУ "ОШ №12"

Изучаем казахский язык

Жау, дұшпан, қас
враг, неприятель.
Вопрос-ответ
Всего ответов: 16
Новых вопросов: 3

Детская организация "Жас Ұлан"

 

1. Общие положения

1.1.  Республиканское общественное объединение «Объединенная детско-юношеская организация« Жас Улан » (далее -« Жас Улан ») - общественная организация детей и подростков Республики Казахстан, созданная по инициативе Президента Нурсултана Назарбаева.

1.2. «Жас Ұлан» - өскелең ұрпақты жоғары рухани-адамгершілік құндылықтар, гуманистік, толеранттылық пен демократиялық ұстанымдарға негізделген қазақстандық патриотизм рухында қалыптастыратын ұйым.

1.3. «Жас Ұлан» өзінің қызметін шығармашылық, спорттық, қоғамдық, үкіметтік емес ұйымдармен және мемлекеттік мекемелермен бірлесе жүзеге асырады.

1.4. «Жас Ұлан» өз қызметінде Қазақстан Республикасының Конституциясы, заңнамасы және басқа да нормативтік құқықтық актілерін, Қазақстан Республикасында ратификацияланған халықаралық актілерді басшылыққа алады.

2. Мақсаты мен міндеттері

2.1. «Жас Ұланның» мақсаты:

- өскелең жас ұрпақтың бойында патриоттық, білім мен өзін-өзі жетілдіруге деген құштарлық, беріктік, Отан тарихына, Тәуелсіз Қазақстанның бүгіні мен болашағына деген жауапкершілікті қалыптастыру.

2.2. «Жас Ұланның» міндеттері:

- Қазақстан халқының тілін, мәдениетін, тарихын білу негізінде өскелең жас ұрпақтың бойында рухани-адамгершілік әлеуетті қалыптастыру;

- балалар мен жасөспірімдердің азаматтық белсенділігі мен саналылығын арттыру;

- танымдық жұмыстарды ынталандыру;

- балалар мен жасөспірімдердің зияткерлік, шығармашылық және әлеуметтік дамуы үшін қолайлы жағдай жасау;

- жауапкершілік мен еңбексүйгіштікті қалыптастыруға, көшбасшылық және ұйымдастырушылық қабілеттерін дамытуға бағытталған баланың жеке тұлғалық қасиеттерін дамыту.

3. Қызметтері мен қағидалары

3.1. «Жас Ұлан» келесі қызметтерді атқарады:

- тәрбиелік;

- танымдық;

- коммуникативтік;

- әлеуметтік;

- ақпараттық;

- шығармашылық.

3.2. «Жас Ұлан» қызметінің қағидалары:

- азаматтық сана-сезім және жалпы адами құндылықтардың басымдылығы;

- еріктілік және қол жетімділік;

- ұрпақтар сабақтастығы мен «Жас Ұлан» ұйымының дәстүрлерін сақтау;

- ұйымның негізгі мақсаты мен міндетін жүзеге асырудағы ересектер мен балалардың бірлігі;

- қызметтің патриоттық, толеранттық, рухани-адамгершілік бағыты.

4. Мүшелік, оған қабылдану және шығу тәртібі

4.1. «Жас Ұлан» ұйымында мүше болудың екідеңгейлі жүйесі бар. «Жас Ұланның» жоғары буынына 5-10 сынып, ал «Жас Қыран» төменгі буынына – 1-4 сынып оқушылары, сонымен қатар «Жас Ұланға» өз үлесін қосуға және оның мүшесі болуға ерікті түрде ниет білдірген балалар мен жасөспірімдер қабылданады.

4.2. Мүшелерді ұйымға қабылдауды «Жас Ұлан» бастауыш ұйымы жүргізеді. Ұйымға қабылдау жылына 3 рет өткізіледі: 1 мамыр – Қазақстан халқының бірлігі күні, 6 шілде – «Жас Ұлан» құрылған күні, 16 желтоқсан – Тәуелсіздік күні.

4.3. «Жас Ұланнан» ерікті түрде шығу үшін «Жас Ұлан» бастауыш ұйымының жетекшісіне жазбаша өтініш береді.

4.4. «Жас Ұлан» Ережесін бұзған ұйым мүшелеріне келесідей шаралар қолданылады: ұйымның жалпы жиналысында талқылау, ескертулер жасау, сөгіс жариялау, ұйымнан шығару туралы ескерту жасау. Ең қатаң шара – ұйымнан шығару.

4.5. Ұйымнан шығару мәселесі бастапқы ұйымның жалпы жиналысында қаралады. Шығару туралы шешім Мектеп комитеті мүшелерінің кемінде ⅔-і дауыс берген жағдайда ғана қабылданады және бекітілгеннен кейін күшіне енеді.

5. «Жас Ұлан» мүшелерінің құқықтары мен міндеттері

5.1. «Жас Ұлан» мүшелерінің құқықтары:

- «Жас Ұлан» қызметіне белсенді қатысу;

- «Жас Ұлан» басқару органының құрамына сайлану және сайлау;

- «Жас Ұлан» жұмысының бағдарламаларын жүзеге асыру барысындағы табыстары және ерекше жеке жетістіктері үшін мақтаулар мен мадақтаулар алу (грамоталар, дипломдар, жазғы және сауықтыру лагерлеріне жолдама, «Жас Ұлан» Алтын Кітабына ену»);

- «Жас Ұлан» органына өтініш, арыз, сұрақтар, бастамалар мен ұсыныстар беруге;

- Ұйымның барлық деңгейінде қызметі туралы ақпарат алуға;

5.2. «Жас Ұлан» мүшелерінің міндеттері:

- Қазақстан Республикасының мемлекеттік рәміздерін сыйлау (Ту, Елтаңба, Әнұран), өз елінің патриоты болу;

- «Жас Ұлан» Ережесін және басқару органдарының шешімін орындау;

- «Жас Ұланның» өзге мүшелері мен олардың құқықтарын құрметтеу, мойындау;

- оқуда, қоғамдық жұмыстарда, еңбекте үлгілі болу; қоғамдық мүлікті сақтау, мәдениетті болу;

- салауатты өмір салтын ұстану, оны өз құрдастары арасында насихаттау;

- үлкенге құрмет, кішіге ізет көрсету.

6. Рәміздері мен ерекше белгілері

6.1. «Жас Ұлан» балалар ұйымының рәміздері: ұран, әнұран, ту, галстук, төсбелгі, эмблема болып табылады.

6.2. Ту – бұл балалар мен жасөспірімдер бірлігін бейнелейді. Ол республикалық ұйымда және оның барлық бөлімшелерінде (мектептік, аудандық/қалалық, облыстық) болуы қажет.

Ту - тік төртбұрышты 200×100 см өлшемдегі ақ түсті ортасында ұйым белгісі бейнеленген кездеме. Ұйым белгісі және атауы кестелік тігіспен, бояумен немесе матамен аппликациялау арқылы жазады. Ағаш сабына бекiтiлген тұста — ұлттық оюлармен кестеленген тiк жолақ өрнектелген. Кездеменің бойы алтын түстес шашақтармен жиектелген.

Ту ағаш сабына сүңгі арқылы бекітіледі. Сүңгі ұлттық өрнек нақышында жасалынады. Тудың ағаш сабының ұзындығы металл (пластмасса) сүңгінің ұзындығымен қоса 2 м 20 см биіктікті құрайды. Оған алтын түстес шашақты бау байланады.

Ту салтанатты рәсімдерде, шерулерде, мемлекеттік мерекелерде шығарылады. Ол арнайы ағаш тіреуде қаптаулы түрде сақталады немесе бөлменің отрасында Ұйымның салттық қабырғасында әйнекте тұрады. Ерекше жағдайларда туға мәртебелі қарауыл қойылады, ол ту ұстаушыі мен екі атқосшыдан тұрады. Қарауыл кезегі әр 10-15 минут сайын ауысады. Алыс жолдарға туды қапталған күйде иыққа салып апарады. Ту ұстаушылардың киімі ұйымның ерекше белгілеріне сәйкес келеді. Міндетті түрдегі рәміздер: ленталар (аксельбанты), бас киім, ақ қолғап болып табылады. Лента мен бас киімнің түсі бірдей – көгілдір.

6.3. Галстук – бұл балалар ұйымының ерекше белгісі. Түсі – аспан түстес көгілдір. Галстук өлшемі 40×130 см. Галстуктың оң жақ бұрышында «Жас Ұлан» логотипі орналасқан. «Жас Ұлан» логотипінің диаметрі 4 см шеңбер түрінде жасалған.

6.4. Ұран – ұйымның ерекше белгісі. Ол ұйымның, бірлестіктің ең негізгі ойын, идеясын білдіреді.

6.5. «Жас Ұланның» ерекше белгілері болып ұйымның идеясын айқын жеткізетін төсбелгілер, барабан, айырмашылық белгілері (шеврондар) сияқты белгілі заттар мен белгілер саналады.

7. Құрылымы

7.1. «Жас Ұлан» негізі «Жас Ұланның» бастауыш ұйымы болып табылады.

7.2. Бастауыш ұйым мектептің деңгейінде еріктілік негізінде құрылады.

7.3. «Жас Ұланның» бастауыш ұйымы «Жас Ұлан» мектеп комитеті болып табылады.

7.4. «Жас Ұлан» бастапқы ұйымдары (бұдан әрі – Мектеп комитеті) «Жас Ұлан» мектеп комитетінің жалпы жиналысының шешімімен құрылады. Мектеп Комитетінің жалпы жиналыс шешімі, егер оған барлық сыныптардың көшбасшылары, ұйым бағыттарының жетекшілері қатысқанда ғана қабылданды деп есептеледі.

7.5. «Жас Ұлан» көшбасшысы – барлық деңгейде «Ұлан басшысы» деп аталады, ол 9-10 сынып оқушылары арасынан жалпы жиналыста ашық дауыс беру жолымен бір оқу жылына сайланады.

7.6. Атқарушы орган – Мектеп комитетін атқарушы хатшы басқарады, оны (педагог, тәлімгер, ұйымдастырушы - әдіскер мектеп ұстаздары қатарынан) Мектеп комитетінің жалпы жиналысында «Жас Ұлан» аудандық кеңесі және мектеп әкімшілігінің келісуі бойынша бекітеді.

7.7. Аудандық/Қалалық атқарушы хатшыны аудандық/қалалық Кеңестің шешімімен Аудандық/қалалық білім басқармасы және Облыстық Кеңестің келісімі бойынша бекітеді.

7.8. Облыстық атқарушы хатшыны облыстық Кеңестің шешімімен облыстық білім басқармасы және Республикалық Кеңестің келісімі бойынша бекітеді.

7.9. Аудандық/Қалалық Кеңес құрамына Мектеп комитеттерінің атқарушы хатшылары және «Ұлан Басшылары» кіреді.

7.10. Облыстық Кеңес құрамына Аудандық/Қалалық Кеңестердің атқарушы хатшылары және «Ұлан Басшылары» кіреді.

8. Басқарушы органдар

8.1. Жоғары кеңесуші органы - «Жас Ұлан» Республикалық Құрылтайы болып табылады. Құрылтай кемінде жылына бір рет өткізіледі.

8.1.1. Құрылтайды шақыру, күн тәртібін, регламент, өкілеттілік нормасы мен делегаттарды сайлау тәртібін Республикалық Кеңес анықтап, жариялайды. Оны төтенше және кезектен тыс шақырылымдарды есептемегенде, өткізілу күнінен екі ай мерзімге дейін уақытта хабарлауы тиіс.

8.1.2. Төтенше және кезектен тыс Құрылтай Кеңес төрағасы немесе Кеңес мүшелерінің ⅓-інің бастамасымен Кеңес шешімі негізінде шақырылады.

8.2. Басқару органы - Республикалық Кеңес.

8.2.1. Республикалық Кеңес отырысы жылына үш рет, соның ішінде күнтізбелік жыл соңында Кеңестің есеп беруі өткізіледі. Кеңес төрағасы өз бастамасымен немесе Кеңес мүшелерінің ⅓-інің бастамасымен кезектен тыс Кеңес отырысын шақыра алады. Кеңес шешімі оның мүшелерінің көпшілік даусымен қабылданады. Өткізу тәртібі мен дауыс беру түрін Кеңес мүшелері алдын ала жұмыстың басында белгілейді.

8.2.2. Кеңес құзіретіне келесілер кіреді:

- «Жас Ұлан» ережесін бекіту;

- ұйым бюджеті мен жылдық қаржылық есептерін бекіту;

- ұйым Жарғысына өзгертулер мен толықтырулар енгізу бастамасы;

- ұйымның бағдарламасы мен негізгі бағыттарын анықтау және оларды «Жас Ұлан» Құрылтайына ұсыну;

- «Жас Ұлан» Құрылтайының күн тәртібін бекіту;

- Төтенше және кезектен тыс Құрылтайды өткізу туралы шешім қабылдау;

- Кеңес Төрағасын 2 жыл мерзіміне сайлау;

- Ұйымның құрметті мүшелерін қабылдау;

- Ұйымның бөлімшелерін құру және қысқарту туралы шешім қабылдау, Ұйым бөлімшелері туралы Ережені бекіту;

- «Жас Ұлан» қызметіне байланысты басқа да мәселелер.

8.2.3. Кеңестің құрамы делегаттар қатарынан анықталып, сайланады (әр облыстан, Алматы және Астана қалаларының атқарушы хатшылары мен «Ұлан басшыларын» қосқанда 2 адамнан).

8.2.4. Кеңестің өкілеттілік мерзімі – екі жыл.

8.3. Кеңестің жалпы қызметіне Кеңес Төрағасы жетекшілік етеді.

8.3.1. Кеңес төрағасының өкілеттігі Құрылтайдың сәйкес шешімі болған жағдайда мерзімнен бұрын тоқтатылады;

8.3.2. Кеңес төрағасы келесідей қызметтерді атқарады:

- Құрылтайда есеп береді;

- төтенше және кезектен тыс Кеңес отырысын өткізу бастамасын айтады;

- Кеңестің қызметін үйлестіреді және Кеңес отырыстарына басшылық етеді;

- «Жас Ұлан» қызметін ұзақ мерзімді жоспарлау барысын үйлестіреді;

- мемлекеттік және басқада мекемелер мен ұйымдармен қарым-қатынаста «Жас Ұланның» ресми өкілі болады;

- ұйым қызметін басқару, штаттық кесте және лауазымдық нұсқаулықтарды атқарушы директордың ұсынуымен бекітеді;

- ұйым атынан сенімхатсыз әрекет етеді.

8.3.3. Кеңес төрағасының орынбасарлары болады. Орынбасарларды «Жас Ұлан» Кеңесі сайлайды.

8.4. Атқарушы орган – Атқарушы директорат. Оны Атқарушы директор басқарады.

8.4.1. Атқарушы директорды Төрағаның ұсынымы негізінде Республикалық Кеңес тағайындайды.

8.4.2. Атқарушы директор ұйым қызметін оперативті басқаруды жүзеге асырады, Құрылтайға, Кеңеске, Кеңес төрағасына есеп береді, олардың шешімін орындайды. Атқарушы директор ұйым алдында қызметінің нәтижесі мен заңдылығы бойынша жауапты.

8.4.3. Атқарушы директор құзіретіне:

- өз мүлкі аясында ұйым қызметіне қажетті материалды-техникалық жабдықтармен қамтамасыз етеді;

- жарғыдағы қызметті жүзеге асыру үшін қосымша қаржы көздері мен материалдық құралдарды тарту;

- Кеңес пен Құрылтайдың кезекті және кезектен тыс отырыстарын ұйымдастыру;

- бекітілген бюджетке сәйкес мүлік пен қаражатқа иелік ету;

- кадрлық мәселелерді шешу, орынбасарлары мен аппарат құрылымының жетекшілерін Кеңес Төрағасының келісімімен тағайындайды;

- ұйым қызметкерлерін жұмысқа қабылдау, олардың ауысуы мен жұмыстан шығу туралы бұйрық шығарады, атқарушы директорат құзіреті шеңберінде барлық қызметкерлерге орындауға міндетті талаптар жасайды, сонымен қатар келісім шарт негізінде қызметкерлерді қабылдайды;

- еңбекақы жүйесін анықтайды, сыйақы беру, мадақтау шараларын қарастырады және тәртіптік сөгіс жариялайды;

- ұйым атынан келісім-шарт жасайды;

- Кеңестің және Құрылтайдың құзіретіне кірмейтін басқа да өкілеттікті жүргізеді.

8.4.4. Атқарушы директор өз уәкілдігін немесе бір бөлігін өзінің орынбасарларына беруге құқылы

8.4.5. Атқарушы директор өз қызметін жүзеге асыра алмағанда, оның қызметі жаңа директорды сайлағанға дейін орынбасарына жүктеледі.

8.4.6. Атқарушы директор қызметінен Кеңестің сәйкес шешімі болған жағдайда мерзімнен бұрын босатылады.

9. Халықаралық жұмысы

9.1. «Жас Ұлан» қызметі Бала құқықтары туралы Конвенция және Қазақстан Республикасының Заңнамасына қайшы келмейтін халықаралық үкіметтік емес ұйымдармен жас ұрпақты тәрбиелеу саласында өзара әрекеттеседі.

9.2. «Жас Ұлан» жасөспірімдер мен балалардың зияткерлік, шығармашылық және әлеуметтік дамуына қолайлы жағдайлар жасауға, азаматтық белсенділігін арттыруға бағытталған халықаралық үкіметтік емес ұйымдардың жобаларына қатысады.

"Жас Ұлан" және "Жас Қыран" ұйымдарының ресми нышандары

«Жас Қыран» белгісі. Қыран бейнесі қазақ елінің өскелең ұрпағы қырандай күшті, білімді, әрқашанда биік шыңдардан көрініп, алғыр болуының айғағы. Белгінің жоғарғы оң жағында шуағын шашып тұрған күн бейнеленген. Күн - жастарға болашаққа нық сеніммен қарауға жол ашады. жалпы күн бейнесі өміршеңдіктің, байлықтың белгісі.

«Жас Ұлан» белгісі. Дөнгелек шар тәрізді форма. Шар - өмір мен мәңгіліктің бейнесі. шардың жоғары жағында орнамент сипатындағы өрнек - бұл қазақстанның төбесінді мәңгілік күн жарқырап тұруының белгісі. Бейбітшіліктің, тұрақтылықтың нышаны. шардың ортасында Алтын адам бейнеленген, ол еліміздің Тәуелсіздігінің символы. Алтын адамға қоса өрнектелген ою өрнек - қазақ елінің салт-дәстүрінің жарқын бейнесін сипаттайды.

Галстук "Жас Улан" . Атлас выполнен из ткани. Логотип организации вышит в правом углу голубого цвета. Синий - символ благополучия и процветания нашей молодежи, глубокий, как море знаний, мирной жизни и независимости.

 

 

 

РЕСПУБЛИКАНСКАЯ ОБЪЕДИНЕННАЯ ОРГАНИЗАЦИЯ ДЕТЕЙ И РОСТА "ДЖАС УЛАН"

ОРГАНИЗАЦИЯ «ЖАС УЛАН» - Объединенная республиканская детско-юношеская организация «Жас Улан» создана по инициативе Президента Нурсултана Назарбаева. Эта организация - общественная организация. На XIII съезде Народно-демократической партии «Нур Отан» Президент Нурсултан Назарбаев отметил необходимость создания новой системы единой детской организации «Жас Улан», которая объединила бы молодежь Казахстана. В честь независимости 2011 г. 6 июля в честь Дня столицы было создано Республиканское общественное объединение «Жас Улан». 26 августа состоялся съезд организации «Жас Улан». Члены Совета Организации, утвержден план работы, утверждена официальная символика. 2011 г. 1 сентября Президент Нурсултан Назарбаев принял участие в акции «Жас Улан» в школе шк 666. Астана.

«ЖАС УЛАН»  - организация, сформированная в духе казахстанского патриотизма, основанная на высоких духовно-нравственных ценностях, демократических принципах подрастающего поколения. Жас Улан руководствуется Конституцией, законами и иными нормативными правовыми актами Республики Казахстан, международными актами, ратифицированными Республикой Казахстан.

СИМВОЛЫ ОРГАНИЗАЦИИ "ЖАС УЛАН":  флаг, галстук, нагрудный знак, эмблема.

3 РАЗ В ГОД ПРИНЯТИЯ В ОРГАНИЗАЦИЮ:  1 мая - День единства народа Казахстана, 6 июля - День «Жас Улан», 16 декабря - День Независимости.

ИСПОЛНИТЕЛИ:  6-9 лет - «Жас Кыран», 10-16 лет - «Жас Улан», администрация школы, руководитель организации, классные руководители, родители.

РУКОВОДСТВО ОРГАНИЗАЦИИ «ЖАС УЛАН»: Мудрость  , Знание, Дух Нации, Тал Бесик, Жигер, Жеты Жаргы, Енбек.

СТРУКТУРА  УПРАВЛЕНИЯ : Руководитель организации - Школьная охрана - Групповая охрана - Команда Орел - Классная охрана - Класс Орел - Ответственный за секцию.

ОЖИДАЕМЫЕ РЕЗУЛЬТАТЫ ОРГАНИЗАЦИОННОЙ РАБОТЫ:  Формирование социальной личности, адаптированной к изменениям в обществе, активизация научно-методической деятельности объединения в обществе. Тщательная реализация образовательных и обучающих программ, широкое продвижение работы организации через СМИ.

ПРАВИЛА РАБОТЫ ОБЪЕДИНЕННОЙ ДЕТСКОЙ И МОЛОДЕЖНОЙ ОРГАНИЗАЦИИ "ЖАС УЛАН" 

1. ОБЩИЕ ПОЛОЖЕНИЯ 

1.1. Республиканское общественное объединение «Объединенная организация детей и юношества« Жас Улан »(далее -« Жас Улан ») Республики Казахстан, созданное по инициативе Назарбаева, является общественной организацией для детей и подростков. 

1.2. «Жас Улан» - это организация, формирующая подрастающее поколение в духе казахстанского патриотизма, основанного на высоких духовно-нравственных ценностях, гуманистических, толерантных и демократических принципах.

1.3. «Жас Улан» осуществляет свою деятельность в сотрудничестве с творческими, спортивными, общественными, неправительственными организациями и государственными структурами.

1.4. Жас Улан руководствуется Конституцией, законами и иными нормативными правовыми актами Республики Казахстан, международными актами, ратифицированными Республикой Казахстан.

2. ЦЕЛИ И ЗАДАЧИ

2.1. Назначение «Жас Улан»:

- формирование у подрастающего поколения патриотизма, тяги к воспитанию и самосовершенствованию, стойкости, ответственности за историю Родины, настоящее и будущее независимого Казахстана. 

2.2. Задачи «Жас Улан»: 

- Духовно-нравственный статус подрастающего поколения на основе знания языка, культуры и истории народа Казахстана.

- повышение гражданской активности и осведомленности детей и подростков;

- стимуляция познавательной работы;

- создание благоприятных условий для интеллектуального, творческого и социального развития детей и подростков;

- развитие личностных качеств ребенка, направленных на формирование ответственности и любви к работе, развитие лидерских и организаторских способностей.

3. УСЛУГИ И ПРАВИЛА

3.1. «Жас Улан» выполняет следующие функции: 

- образовательная;

- познавательный;

- коммуникативная;

- Социальное;

- Информация;

- креативность;

3.2. Правила деятельности «Жас Улан»:

- гражданское сознание и примат общих ценностей;

- волонтерство и доступность;

- Сохранение традиций преемственности поколений и организация «ЖасУлан»;

- единство взрослых и детей в реализации основных целей и задач организации;

- патриотическая, толерантная, духовно-нравственная направленность деятельности.

4. ПОРЯДОК ЧЛЕНСТВА, ПРИЕМ И ВЫХОДА

4.1. В Жас Улане действует двухуровневая система членства. Старшее поколение «Жас Улан» принимает учеников 5-10 классов, а младшее поколение «Жас Кыран» - учеников 1-4 классов, а также детей и подростков, желающих внести свой вклад и стать членами «Жас Улан». .

4.2. Прием членов в организацию осуществляет первичная организация «Жас Улан». Прием будет проходить 3 раза в год: 1 мая - День единства народа Казахстана, 6 июля - День образования «Жас Улан», 16 декабря - День Независимости.

4.3. Для добровольного выезда из «Жас Улан» необходимо подать письменное заявление руководителю первичной организации «Жас Улан».

4.4. К членам организации, нарушившим Правила «Жас Улан», применяются следующие меры: обсуждение на общем собрании организации, замечания, выговоры, предупреждения об исключении из организации. Самая суровая мера - исключение из организации. 

4.5. Вопрос об исключении из организации рассматривается на общем собрании руководителя организации. Решение о вычете принимается только голосованием, а не 2/3 членов Школьного комитета, и вступает в силу после утверждения. 

Республиканская объединенная организация детей и подростков «Жас Улан».

РЕШЕНИЕ ЧЛЕНОВ  ОРГАНИЗАЦИИ

Я, ____________________, вступаю в Объединенную республиканскую детско-юношескую организацию «Жас Улан»:

- быть патриотом Родины - Республики Казахстан;

- уважать и продвигать государственные символы;

- гордитесь своей Родиной, своим краем, своей Родиной;

- Уважайте моих родителей;

- уважение к старшим, уважение к младшим;

- Настойчиво стремиться к знаниям;

- веду здоровый образ жизни;

- беречь природу;

- С нетерпением жду возможности следовать правилам «Жас Улан» и требовать этого от друзей.

На торжественной церемонии признать героизм и служить Родине славным образцом героизма наших соотечественников.

Плачь, плачь, плачь!

№Регистрация приема 12 учащихся общеобразовательных школ в организации «Жас Улан», «Жас Кыран».

         1 декабря 2014 года, в День Первого Президента, Жас12 посетил прием молодежной организации «Жас Улан» в общеобразовательных школах. К возрасту 24 ученика были приняты в организацию «Жас Ыран» со 2 по 4 классы и в организацию «Жас Уллан» в 5 класс.

 

В связи с 70-летием Великой Победы совместно с членами организации «Жас Улан» был организован конкурс «Великая Победа - Сделаем это».

Ведущий: Наставник: Бертаева А.Д. Дата: 23.01.2015 Время: 14-30

Тема: Великая победа - давай! (часы соревнований)

Воспитательная цель: казахстанцы в годы Великой Отечественной войны.

раскрыть его великие произведения.

Развивающая цель : военно-патриотическое воспитание в республике, его значение в жизни студентов, понимание внешней политики республики, развитие умственных способностей студентов.

Воспитательная цель: привить школьникам любовь к своей стране, земле в духе патриотизма, интернационализма, чтобы старшее поколение не совершало славных, полных подвигов подвигов.

Речь водителя:

70 лет назад закончилась самая жестокая и геноцидная война в мировой истории, а в 1945 году немецкий милитаризм был официально объявлен побежденным.

Нельзя забывать о вкладе казахстанцев в победу над Германией.

Английский писатель Верт писал: «Одними из самых стойких солдат Красной Армии были казахи, и во время казахской войны они хорошо себя проявили. А лучшими воинами защиты Сталинграда были представители народов Средней Азии - киргизы, казахи, башкиры ». Что касается писателя Ильи Эренбурга в своей книге «Война», то он пишет: Во второй статье автор пишет: «Казахи привыкли быстро ездить. Могут поработать, при необходимости подняться на высокие горы, поваляться в грязи. Никто и ничто не может их остановить ». он написал.

Текст : «Казахстанцы в Великой Отечественной войне!», Демонстрирующий героизм воинов, сражавшихся в Великой Отечественной войне и отдавших жизнь за Родину в кровопролитных боях. Предлагаю видео под названием.

Конкурс состоит из 3-х этапов.

· Конкуренция

· Они могут

· Дебаты

Этап 1 В конкурсе есть вопросы по  3 темам , одна из которых выбирается руководителем группы по согласованию с группой, если нет ответа, то у следующей группы есть возможность ответить. Если он отвечает, следующая группа пытается ответить на вопрос, выбирая вопрос. Каждый ответ оценивается в 5 баллов.

Конкуренция

·        Вопросы по номерам Великой Отечественной войны.

·        Вопросы о героях Великой Отечественной войны.

·        Прочие вопросы, связанные с Великой Отечественной войной

Вопросы, связанные с деятельностью Великой Отечественной войны:

1. В какие годы была Великая Отечественная война? (1941-1945)

2. Сколько дней и ночей длилась Великая Отечественная война ? (1418)

3. Сколько казахов было в Красной Армии во время Великой Отечественной войны ? (1 миллион 200 тысяч)

4. Количество казахстанских партизан, участвовавших в Великой Отечественной войне - 3,5 тысячи.

5. День начала Великой Отечественной войны                (22 июня 1941 г.).

6. Сколько казахов получили звание Героя Советского Союза в годы Великой Отечественной войны? Около 500

7. Количество разрушенных поселков городского типа в стране в годы Великой Отечественной войны? (1710)

8. Каковы были потери СССР в Великой Отечественной войне? 27 миллионов человек .

9. Количество вузов в Казахстане в годы Великой Отечественной войны: 20.

Вопросы о казахстанских героях Великой Отечественной войны:

1. Кто такие казахские двухзвездочные казахские героини, получившие звание Героя Советского Союза? (Алия Молдагулова, Маншук Маметова.)

2. В годы Великой Отечественной войны самый молодой 18-летний казахстанец стал Героем Советского Союза . Елеусизов ?

3. Назовите казахского солдата, убившего врага Великой Отечественной войны? Тастемир Рустемов .

4. Назовите казахского героя, погибшего в годы Великой Отечественной войны в селе Воронино под Серпуховым на берегу реки Оки. Р. Амангельдиев .

5. Семенченко К.А., казахский солдат, впервые в годы Великой Отечественной войны удостоен звания Героя Советского Союза .

6. Кто тот казак, погибший в Великой Отечественной войне под Москвой? Т. Тохтаров .

7. К. Сыпатаев, миномет, Герой Советского Союза, героически погибший у подножия Сталинграда в Великой Отечественной войне .

8. Во время Великой Отечественной войны он сказал: «Россия огромна, но если отступить куда-нибудь, Москва нас победит». В. Клочков .

9. Кто такой казахский герой, поднявший флаг в Рейхстаге? ( Рагимжан Кошкарбаев)

Другие вопросы, связанные с Великой Отечественной войной:

1. В каком городе Казахстана располагались заводы и фабрики из западных регионов во время Великой Отечественной войны? В Шымкенте .

2. Как было в Великую Отечественную войну с поражением рабочего класса? Будут школы и школы трудового резерва .

3. Одиним от Заводов, перенесенных в Казахстан во время Великой Отечественной войны, GX Александр Радио-3.

4. Уральский регион Казахстана, получивший статус прифронтовой в годы Великой Отечественной войны .

5. Перед Великой Отечественной войной М. Маметова была студенткой какого-то института - Алматинского медицинского института.

6. В годы Великой Отечественной войны 52 центнера с гектара. Кто проведет семинар по процессу роста? Дацкова .

7. После Великой Отечественной войны Казахстан стал лидером по производству свиней в СССР? Первое место .

8. До Великой Отечественной войны Казахстан занимал шестое место по добыче нефти и угля .

9. Во время Великой Отечественной войны в республике существовало движение «тысяч» социалистических рас. Его организатор - Г. Хайдин.

Этап 2 В Алгире , если один ученик из каждой группы рассказывает пословицу о своей родине, один ученик из следующей группы должен продолжить эту пословицу. . Игра длится до конца, за каждый правильный ответ дается 5 очков.

Этап 3 Во время обсуждения лидеры группы должны подойти и выбрать слова, спрятанные на 3 листах бумаги, по согласованию с членами их группы, раскрыть автора и значение слов. Группа, ответившая полностью, получит 5 баллов.

1. «Нет никого, кто не боялся бы, но есть человек, который эмоционально боится и преодолевает страх » (Б. Момышулы.)

2. «Нет лучшего идеала, чем защищать интересы своей Родины и жертвовать своей жизнью ». (Жан-Жак Руссо)

3. «Отан-Анам, Отаным. У меня нет ни малейшего сердца от вас, у меня нет деловой хватки от вас ".

(М. Ауэзов.)

Этап определения и награждения победителей.

Учитель: Вот короткое видео с поля боя.  

Учитель: Уважаемые ученики, пусть по окончании сегодняшнего конкурса наступит рассвет независимости.

Никто и ничто не будет забыто. Да без бойцов не было бы победы ...

Уважаемые школьники, учителя, «Сделаем большую победу!», Посвящается 70-летию Великой Победы! Закончите наш конкурс. С Днем Победы!