Қарағанды облысы білім басқармасының Қарағанды…
«Гауһар» бөбекжайы

Диагностика уровня развития детей

Оқу жылы барысында балаларды білім деңгейлерін анықтау мақсатында диагностика жүргізіліп отырылды

Бастапқы мониторинг.

3-4 жастағы бала саны 65 бала бойынша  46%

4-5 жастағы бала саны 70 бала бойынша  53%

5-6 жастағы бала саны 60 бала бойынша  58 %

Оқу жылының бастапқы мониторинг  жалпы 195 бала санымен шығарылды

Аралық мониторинг.

2-3 жастағы бала саны 20 бала бойынша 45 %

3-4 жастағы бала саны 79 бала бойынша  63%

4-5 жастағы бала саны 78 бала бойынша  72%

5-6 жастағы бала саны 59 бала бойынша  81 %

Оқу жылының аралық мониторинг  жалпы 236 бала санымен шығарлыды

Қорытынды  мониторинг.

2-3 жастағы бала саны 34 бала бойынша 50%

3-4 жастағы бала саны 74 бала бойынша  75%

4-5 жастағы бала саны 75 бала бойынша  80%

5-6 жастағы бала саны 54 бала бойынша  91 %

Оқу жылының аралық мониторинг  жалпы 237 бала санымен шығарлыды

2019-2020 оқу жылында Қарағанды қаласының «Гауһар» бөбекжайының үлгілік оқу бағдарламасы мазмұнын игеруі бойынша бастапқы даму мониторингісінің нәтижелері

 

Топ

Бала саны

Денсаулық

Коммуникация

Таным

Шығармашылық

Әлеумет

Пайызы

3-4 жас

4-5 жас

5-6 жас

Жалпы %

№4

14

48%

55%

52%

43%

55%

51%

 

 

46%

 

 

 

 

 

 

 

52%

№5

23

40%

40%

43%

50%

48%

44%

№8

5

40%

46%

42%

40%

40%

42%

№9

16

50%

48%

45%

50%

48%

48%

№10

7

43%

47%

47%

47%

47%

46%

№1

22

51%

55%

53%

56%

54%

54%

 

 

53%

 

№7

14

51%

50%

50%

53%

55%

52%

№3

17

51%

55%

53%

56%

54%

54%

№12

17

51%

48%

53%

56%

54%

52%

№2

18

52%

50%

55%

57%

55%

54%

 

 

 

58%

№11

18

59%

57%

56%

58%

58%

59%

№6

24

61%

60%

55%

65%

62%

61%

 

 

 

 

2019-2020 оқу жылында Қарағанды қаласының «Гауһар» бөбекжайының үлгілік оқу бағдарламасы мазмұнын игеруі бойынша аралық даму мониторингісінің нәтижелері

 

Топ

Бала саны

Денсаулық

Коммуникация

Таным

Шығармашылық

Әлеумет

Пайызы

2-3 жас

3-4 жас

4-5 жас

5-6 жас

Жалпы %

№8

20

42%

45%

45%

45%

 

45%

45%

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

61%

№4

21

67%

67%

67%

67%

67%

67%

 

 

63%

 

 

 

 

 

 

 

 

 

№5

23

61%

65%

69%

69%

65%

65%

№9

24

66%

62%

66%

66%

62%

64%

№10

11

36%

45%

45%

54%

54%

54%

№1

25

72%

73%

72%

72%

72%

72%

 

 

 

72%

 

 

 

 

 

 

 

 

№7

19

68,4%

68,4%

63,1%

68%

68,4%

67%

№3

16

75%

75%

75%

75%

75%

75%

№12

18

72%

72%

73%

72%

72%

72%

№2

18

83%

83%

83%

83%

83%

83%

 

 

 

 

 

81%

№11

19

71%

71%

71%

72%

72%

79%

№6

22

78%

83%

78%

82%

64%

82%

2019-2020 оқу жылында Қарағанды қаласының «Гауһар» бөбекжайының үлгілік оқу бағдарламасы мазмұнын игеруі бойынша қорытынды даму мониторингісінің нәтижелері

Топ

Бала саны

Денсаулық

Коммуникация

Таным

Шығармашылық

Әлеумет

Пайызы

2-3

жас

3-4 жас

4-5 жас

5-6 жас

Жалпы %

№8

16

45%

55%

55%

55%

 

55%

50%

 

 

 

 

 

 

 

 

74%

№10

18

34%

45%

39%

56%

 

44%

 

 

 

№5

24

79%

79%

71%

76%

76%

76%

 

75%

 

 

№9

25

72%

72%

68%

76%

70%

72%

 

 

 

№4

25

76%

80%

72%

76%

76%

76%

 

 

 

№7

19

89%

74%

74%

89%

84%

80%

 

 

80%

 

№3

16

81%

87%

81%

82%

82%

83%

 

 

 

№12

18

72%

72%

78%

78%

72%

75%

 

 

 

№1

22

81%

81%

81%

81%

81%

81%

 

 

 

№11

15

91%

89%

91%

91%

89%

90%

 

 

 

91%

№6

22

96%

90%

90%

90%

90%

92%

 

 

 

№2

17

88%

88%

88%

94%

94%

90%

 

 

 

Мектеп жасына дейінгі балаларды жан- жақты әлеуметтік  тұлға ретінде қалыптастыра отырып, салауатты өмір салтын сақтауға,мәдени дұрыс сөйлеуге, рухани адамгершілікке, патриотизмге  тәрбиелеу  міндетін  2019-2020 оқу жылына алынып,бөбекжай  педагогикалық ұжымы негізгі тәрбиелеу мақсатын жүзеге асыру бойынша жұмыс жасады.Жылдық тапсырмалар жиынтығы құрылды,олар балалардың барлық іс-әрекет түрлерінде (оқу қызметінде,ойында, еңбекте,тұрмыстабайқауларда) жүзеге асырлды.Барлық педагогтар жылдық жылдық жоспар міндеттерін шешуге ерекше көңіл бөлді,олар тек балалардың ұйымдастырылған оқу қызметтер түрлерінде ғана емес,сонымен бірге балалардың бос уақытындағы өзіндік әректтеріндеде,күн ережесінде,дамушы ойындар,сайыстар,театрланған көркем-тілдік бейнелеу және құрастырушылық әрекетімен шеше білді.Педагогикалық үрдістерді өткізу кезінде педагогтар өз жұмыстарында барлық ұйымдастырылған оқу қызметтері бойынша білім салаларында балалардың интеллектуалды- танымдылық белсенділіктерін,қалыпсыз шешімдер ізденістерді логиканың дамуын,қиялдау мен шығармашылықты,ақпараттық деңгейді көтеруді,іс-тәжрибелік әрекетте алынған білім мен дағдыны қолдана білуді жүйелендіруге бағытталған,мектеп жасына дейінгі балалардың құзыреттілігінің дамуына ықпал ететін әдістер мен тәсілдер қолданды.