Қарағанды облысы білім басқармасының Қарағанды…
«Мерей» бөбекжайы

Жобалар

                                               ЖОБАНЫҢ      ТӨЛҚҰЖАТЫ

Жобаның атауы

«ӘЖЕМНІҢ   ЕРТЕГІСІ»

Әзірлеу үшін негіздеме

Қарағанды облысы білім  басқармасы  басшысының  тапсырмасы

Идеяавторы

«Қарағанды  облысының  білім  беруді  дамыту  оқу-әдістемелік  орталығы»  КМҚК

Жобаны  әзірлеушісі

БугубаеваА.Д.,«Қарағанды   облысының  білім беруді дамыту  оқу-әдістемелі   корталығының   әдіскері

Жоба үйлестірушісі

АбдикероваБ.Х.,«Қарағанды  облысының  білім  беруді   дамытудың   оқу-әдістемелік  орталығы»  директорының  м.а.

Жоба қатысушылары

Қарағанды  облысыны  ңмектепке   дейінгі ұйымдары

Жобаның мақсаты

Қазақ халық ертегілерін пайдалану арқылы балаларды туған өлкенің, мемлекетінің мәдениет імен таныстыру моделін әзірлеу

Міндеттері

  1. Балалардытуғанөлкеніңмәдениетіментаныстырубойыншабағдарлама-әдістемелікқампамасыздығынсараптау.
    1. Тәрбиеленушілердің,олардыңата-аналарының,педагогтердің тілдік құзыреттіліктерін дамыту үшінмектепкедейінгітәрбиеменоқытудыңсапасынбасқарубойынша модельқұру.
    2. Балаларды туған өлкесінің дәстүрлі мәдениетінебаулунегізінде,барлықпедагогикалықүрдістіңқатысушылырынөзін-өзідамытуғажәнеөзін-өзітүсінугеықпалететін,балаларға,ата-анағажәнепедагогтергеқарым-қатынастықәрекеткебағытталған,мектепкедейінгібалалардыңзияткерлікжәнешығармашылықәлеуетінашу.
      1. Критериалды-диагностикалықақпараттыәзірлеу.

Күтілетіннәтижелер

нәтижелер-әсерлер:

  • тілдікқұзыреттіліктідамытуғажәнесақтауғабағытталғанбалалардыңрухани-адамгершіліктәрбиесіаясындапедагогтермената-аналардыңкәсібиқұзыреттілігін жәнебіліктілігінарттыру;

 

 

  • тәрбиеленушілердің, олардың ата-аналары менпедагогтерінің тілдік құзыреттілігін дамыту үшінмектепкедейінгітәрбиеменоқытудыңсапасынбасқарумоделінжасаужәне апробациялау;
  • балаертегілергетұрақтықызығушылықтанытады. Ол ертегі бейнелерінің мазмұнын дұрыстүсінеді, олардың мағынасын негіздей алады жәнеөзініңжандүниесіменөткізеалады.Көркемэкспрессивтіліктің тілдік құралдарын түсіндіреді,шығарманы және оның бейнелерін толықтырады.Эмоционалды-эстетикалық көзқарас пен қиялдыңжоғарыбелсенділігіменерекшеленеді;
  • балаларқысқаертегітуындыларынойнайқабылдапалады,кейіпкерлердіңсөйлеуерекшеліктерінжеткізуүшінинтонациясынтабаалады;әртүрліертегікейіпкерлерініңбірдейэмоционалдыжағдайынжеткізеалады.Экспрессивтіқимылдардытабадыжәнебасқакейіпкерлерменқарым-қатынасжасайалады.Декорацияларменатрибуттардықұрудабастамажасайды,соныменқатарэкспрессивтібейненіжәнекеңістіктікортаныұйымдастыруүшінзаттардытабады.

нәтижелер-өнімдер:

  • топтықүй-жайдабірнешеәмбебапорталықтардықамтитын«Әжемніңертегісі»ертегі-ойын кеңістігі құрылады: халық ертегісіорталығы, шағын кітапхана, театр-ойын орталығы,этнографиялықшағын мұражай;
  • критериалды-диагностикалыққұралдардыжасау.

Іскеасырумерзімі

  • кезең-дайындықкезеңі(қазан-желтоқсан2020ж)
  • кезең–негізгікезең(2021жылғықаңтар-2022жылғы қаңтар)
    • кезең-қорытындыкезең(ақпан-мамыр2022ж)

Қажеттіқұралкөздері

Әдістемелікәдебиеттер

Аудио-бейне      жүйелері,      компьютер,                            қолдаукарталары,технологияларжәне т.б.

Нысаналыиндикаторлар

  • 90%-ға  дейінгі   балалардың  тұрақтықарым-қатынасдағдылары
  • 90% - ға дейінгі жобаны іске асыру тетіктерінқолданусаласындағыпедагогтердің

құзыреттілігі

  • 90%-ғадейінрухани-адамгершіліктәрбие
 

 

 

мақсатынақолжеткізуүшінруханижәнетілдікқұндылықтарғабаулужөніндегііс-шараларменқамтылғанбілімалушылардыңүлесі

  •   тілдікдамуғабағытталғанжобаларға,акцияларға              қатысатынпедагогқызметкерлердіңүлесі90%-ғадейін
  • Білімберуұйымыныңэтномәденибілімберуортасына тартылған ата-аналардың үлесі 80% -ғадейін

Болжалдыөнімдер

  1. Әдістемелікқұралдарменұсыныстар;
  2. ғылыми-практикалықконференцияларға,дөңгелекүстелдерге,шеберліксыныптарынақатысу;
  3. презентациялар, бейнероликтер, сценарийлер,іс-шаралар,бейнефильмжасау,фотоальбомдайындау;
  4. халықертегісіорталығын,шағынкітапхананы,театр-ойыныныңорталығын,этнографиялықшағынмузейдіқұру;
    1. педагогтердіңтәжірибесінжалпылау.

Жобаның нәтижелілігімен тиімділігін бағалаужүйесі

  1. Жоба орындаушыларының қызметін және өзараіс-қимылынжалпыүйлестіру;
  2. жекелегеніс-шараларбойыншаіс-шаралартізбесін және орындалу мерзімдерін, сондай-ақжобаны іске асыру тетіктерін нақтылау туралыұсыныстар дайындау;
  3. жобаныіскеасырудыақпараттықсүйемелдеу;
  4. жобаіс-шараларыніскеасырунәтижелерініңмониторингісі.