"Қарағанды қаласының әкімдігінің" Қарағанды қаласы…
"№97 гимназия" КММ

Learning the Kazakh language

Ерте
рано
Question answer
Всего ответов: 102
Новых вопросов: 0

Есептер

 

Жетекші мектеп қызметі жоспарын орындау

Қарағанды қ. «№97 гимназия»

ЖМ қызметінің мақсаты: кәсіби желілік қоғамдастық арқылы озат педагогикалық диссеминациясы

ЖМ міндеттері:

Білім беру қызметінің сапасын және кәсіби желілік қоғамдастық арқылы жаңа формация мұғалімдерінің кәсіби дағдыларын дамытуды жақсарту мақсатында оң үлгілері мен басқару және профессор-оқытушылар құрамының педагогикалық қызметтің нәтижелерін, және магниттік жетекші мектептердің сәйкестендіру, зерттеу, жинау және тарату жүйесін жетілдіру.

Магнит мектептерінің қызметіне мониторингті іске асыру, мұғалімнің кәсіби қызметіндегі сапалық өзгерістерді анықтау.

Мұғалімдер мен оқушылардың функционалды сауаттылығын қалыптастыру мақсатында педагогтердің кәсіби кұзыреттілігін арттыру.

Магнит мектептердің саны: 13

1.Оқыту және сабақ берудегі жаңа жолдарды қолдану нәтижелі болып саналады, өйткені мұғалім жұмысына өзгерістер енгізеді. Бұл өз кезегінде оқушыларды оқыту үдерісі қатыстыруға және олардың оқу қызметі нәтижесін жақсартады.

2.Мұғалім тарапынан оқытудағы тәсілдеменің өзгеруінің нәтижесінде оқушының уәждемесі ұлғайды, оқытудың жаңа формалары балаларға шығармашылық мүмкіндік, өзін-өзі дамытуға, өз қабілеттерін іске асыруға мүмкіндік береді.

3. Сертификатталған мұғалімдердің кәсіби желілік қоғамдастыққа қатысуы сапалы түрде өзгерді. Сондай-ақ олар бір-бірімен вonline режимінде тәжірибе алмасу мақсатында проблемалық мәселелерді шешу тәжірибесін, пәнді оқыту және т. б. белсенді түрде өзара байланысады. Сертификатталған мұғалімдер әр түрлі қалалық, облыстық, республикалық және халықаралық деңгейдегі шараларға белсенді қатысып, халықаралық және республикалық сайттарда өз тәжірибесінен әдістемелік материалдарды жариялайды, түрлі деңгейдегі ғылыми-практикалық конференцияларға өз мақалаларын жібереді.

4. Гимназияның кәсіби желілік қоғамдастыққа қатысуышылары болып табылатын ЖМ педагогтерінің үлесі 50% құрайды, бұл Гимназияның даму стратегиясының жоспарланған деректеріне сәйкес келеді. Сертификатталған мұғалімдер (14 адам) жұмысына  «Практикадағы рефлексия» бағдарламасы бойынша курс аяқтаған мұғалімдер қосылды (3-топ -   26 адам).

5. Гимназияның кәсіби желілік қоғамдастыққа қатысуышылары болып табылатын Жетекші мектеп педагогтерінің үлесі гимназияның даму Стратегиясының жоспарланған деректеріне сәйкес келеді (50%), өйткені «Практикадағы рефлексия» бағдарламасы бойынша мұғалімдер оқыту барлық мектептерде өткізілді.

6. Кәсіби желілік қоғамдастық мұғалімдері үшін №2 лицей дайындаған семинарлары жақсы деңгейде өткізілді: №2 лицей - «Оқыту үдерісіндегі критериалды бағалау» ( 20.12.2016 ), №37 ЖМ - «Білім берудің мазмұнын жаңарту: болашаққа бағдарлау» (21.02.2017) және  СОШ №83 ЖОМ -  «Критериалды бағалауды мұғалімдердің жұмысына енгізу» (03.05.2017). ММ мен ЖМ  координаторлары білім беру процесінің өзекті мәселелері бойынша коучинг ұйымдастырып өткізді, бұл мұғалімдердің кәсіби дағдыларын дамытуға жағдай жасады. Ұстаздар өз әріптестерін 1-сынып оқушыларының суммативті жұмыстарын жаңғырту тәжірибесімен таныстырды.

7. 2016-2017  оқу жылында  Гимназияның даму стратегиясының болжамы бойынша педагогикалық байқау мен олимпиада қатысушылары кәсіби желілік қоғамдастықтағы  педагогтердің үлесі 50% құрауға тиіс. Мұғалімдердің кәсіби байқауларға, олимпиада, түрлі деңгейдегі конференцияларға қатысуы мен жеңістері аталған болжамның іске асырылуын дәлелдейді. («Мәнгілік елдің мәртебілі мұғалімі» медалімен 2 мұғалім марапатталған, «Білікті жетекші» Дипломы – 1,Халықаралық  байқаулар мен олимпиадалар  жеңімпаздары  - 6, Қазақстандық интернет-олимпиада жеңімпаздары  - 15, Қарағанды облысының ОӘО –да үштілдік бойынша өткен облыстық эссе байқауы – 2, «Педагогикалық терезе» байқауы– 2, «Жас маман»  облыстық байқауы -1, «Әдістемелік вернисаж» байқауы -4, «Ұстаз- ұлы есім»  республикалық байқауы - 1Гран-При, «Дарынды балалрға – талантты ұстаз» республикалық педагогикалық олимпиадасы-1; «Демиург» республикалық олимпиадасы -1; «Ең үздік қысқа мерзімді жоспар» - 2 және тағы басқа.

8. Қарағанды облысы БМ «LessonStudy» сабақты зерттеуді іске асыру» ашық есік күні өткізілді. «№ 38 гимназия» КММ-да сабақты зерттеуді іске асыру мен енгізу бойынша жұмыс тәжірибесімен бөлісті.

9. Жалпы «LessonStudy» тәсілдемесін қолдану бойынша сертификатталған педагогтердің жұмысы және педагогтердің кәсіби дағдыларын дамыту мақсатындағы менторинг жеткілікті деңгейде емес.

10. Зерттеу қызметімен айналысатын желілік қоғамдастықтағы  педагогтердің үлесі гимназияның даму стратегиясында жоспарланған 50% сәйкес емес. 2-деңгейдегі мұғалімдердің саны 21 құрайды.

11. Оқыту мен сабақ берудегі инновациялық амалдарды енгізудің тиімділігін қадағалау механизмдері жетілдірілмеген.

12. Сертификатталмаған педагогтердің өздік педагогикалық практикасының рефлексиясы төмен деңгейде.

2017-2018 оқу жылына ЖМ қызметінің бағыттары

1.Педагогтердің кәсіби дағдыларын дамыту және мектептік, қалалық, облыстық деңгейде жұмыс тәжірибесімен алмасу мақсатында білім берудегі жаңа тәсілдемелер бойынша теориялық және практикалық шараларды өткізуді жалғастыру.

2. Бағдарламаның 7 модулін іске асыруды жалғастыру, оқушыларды табысты оқыту, мотивациясын арттыру үшін сабақта оқытудың белсенді түрлерін қолдану, педагогтер мен балалардың көшбасшылық қасиеттерін дамыту.

3. «Практикадағы рефлексия» мектептік тренерлердің бағдарламасы бойынша педагогтерді оқытуды жалғастыру.

4. Сертификатталған педагогтерді менторинг үдерісін іске асыруға белсенді түрде қатыстыру, педагогтердің кәсіби дағдыларындамыту мақсатында  «LessonStudy» тәсілдемесін қолдана отырып сабақ өткізу.

5. Мұғалімдердің  практикасындағы өзекті проблемаларды зерттеу бойынша 2-деңгейлі мұғалімдердің жұмысын жандандыру, бағалау-құндылықты рефлексияны іске асыруды жетілдіру.

6. Келесі бағыттар бойынша оқушылардың функционалдық сауаттылығын дамыту жөнінде жұмысты жеделдету: - «PISA», «TIMMS», «PIRLS» халықаралық зерттеулерге оқушыларды дайындау мақсатында сабақ барысында функционалдық сауаттылықты дамытатын тапсырмаларды тұрақты пайдалану; мұғалімдердің практикасында функционалдық сауаттылық бойынша құрастырылған тапсырмаларды қолданудың сапасын бақылау және сабаққа қатысу арқылы педагогикалық ұжымдардың қызметіне мониторинг жүргізу; мұғалімдер мен оқушылардың функционалдық сауаттылығын дамыту бойынша материалдар мен  тәжірибемен алмасу.

 

 

ЖМ координаторы                Бейсенгалиева С.Т.