Қарағанды облысы білім басқармасының Қарағанды…
№1 балалар өнер мектебі

Оркестрлік аспаптар бөлімшесі

Оркестрлік аспаптар бөлімшесі

Оркестрлік аспаптар бөлімшесі

Симфониялық оркестрдің ойнап жүргенін естіген адам оның барлық аспаптарының тембрлік түстерінің керемет дыбыстарын мәңгі есте сақтайды: скрипкалардың нәзіктігі мен әуезділігі, флейталардың ашықтығы, саксофонның жарықтығы. Біздің мектепте оркестр бөлімінде скрипка, флейта, саксофон, обое және француз мүйізінде ойнауды үйренеді. Біздің қызметіміз қосымша білімге жатады және мұғалімнің басты міндеті – балаларды қоғамда өмір сүруге үйрету. Біз өз тәрбиеленушілерімізді қиындықтарды жеңуге, жауапкершілікті, бей-жай қарамайтын, эмоционалды, әртістік болуға үйретеміз. Ең бастысы, біз әдемі және мәңгілік өнерге деген сүйіспеншілік пен түсінік беруге тырысамыз, шәкірттерімізде әдепті, білімді адамдар, қоғамымыздың нағыз азаматтары болу дарынын өсіреміз.

Бөлім педагогтары скрипка, флейта, саксофон, ансамбль мамандықтары бойынша пәндерді оқыту ерекшеліктерін ескере отырып, бейімдеу және жаңғыртылған оқу бағдарламаларын, әдістемелік құралдарды, жұмыс дәптерлерін әзірлеп, білім бөлімінің әдістемелік кабинетімен бекітті. Оқытушылар өздерінің кәсіби және орындаушылық деңгейін жүйелі түрде арттырып отырады, педагогикалық еңбектің сапасын арттыру арқылы біліктіліктің өсуін ынталандырады, түрлі деңгейдегі педагогикалық шеберлік іс-шараларына қатысады. Жұмыс тәжірибесін жинақтау үшін жинақтарда мақалалар жариялайды, бөлім оқушыларының шығармашылық белсенділігіне қолайлы жағдай жасайды.

Бөлім жұмысының мақсаты – қосымша білім берудің жеке-бағытталған және кешенді жүйесі арқылы оқушылардың шығармашылық қабілеттерін дамыту. Бөлімше қызықты шығармашылық өмір сүреді. Конкурстар, фестивальдар, мерекелік концерттер – бұл қызықты іс-шаралар балалардың оқуға деген қызығушылығын оятады, олардың музыкалық көкжиегін кеңейтеді. Жағымды жағын ұжымдық қызметтің әртүрлі формаларын құру деп санауға болады. Бұл біздің балалар ансамбльдері: «Шабыт» флейтистері, «Меланж» скрипкашылары; саксофонистер квартеті, бұл біздің оқушыларымызға бірлескен шығармашылық қуанышын сыйлайды және концерттік орындаушылық дағдыларын дарытады.

Бөлім облыстағы «ЖАҢА ӘУЕН» қызықты жобасының авторы. Бұл балалар музыка мектептері мен балалар өнер мектептерінің оқушылары арасында аспаптық минусовкалар жанрындағы байқау. Білім беру қызметінің сапасы туралы өз мектебін қалалық деңгейден халықаралық деңгейге дейінгі байқаулар мен фестивальдарда абыроймен көрсететін және әрине лауреат атанған білім алушылардың шығармашылық жетістіктері куәландырады.

Тағылымдама алаңының жұмысы аясында Өнер колледжінің оқытушыларымен бірлескен жұмысты атап өткім келеді. Тәттімбет, Ішекті аспаптар бөлімінің меңгерушісі, Передеро Т. В. Ішекті және үрмелі бөлім колледжінің оқытушылары мен студенттері оқушыларға дәріс-концерттер, музыкалық викториналар, шеберлік сыныптары және басқа да іс-шаралар өткізеді. Бұл кәсіптік бағдар беру жұмысы біздің оқушыларымызды орта-арнайы және жоғары оқу орындарына түсуге дайындау үшін мотивация болып табылады, бұл кәсіби өзін-өзі жүзеге асыру үшін қажетті жағдайларды қамтамасыз етеді.

Канайкина Анна Валентиновна

Канайкина Анна Валентиновна

Оркестр бөлімінің меңгерушісі, скрипка сыныбының оқытушысы.

Карағанды музыкалық училищесі, скрипка мамандығы; Павлодар мемлекеттік педагогикалық институты, музыкалық білім беру бакалавры.

Резанова Нелли Викторовна

Резанова Нелли Викторовна

Флейта сыныбының оқытушысы.

Алматы мемлекеттік консерваториясы, флейта мамандығы; оркестр әртісі, камералық ансамбль әртісі, оқытушы.

Передеро Татьяна Владимировна

Передеро Татьяна Владимировна

Скрипка сыныбының оқытушысы.

Тәжірибелі педагог, жоғары кәсіби деңгейдегі орындаушы.

Качанов Андрей Владимирович

Качанов Андрей Владимирович

Саксофон сыныбының оқытушысы.

Карағанды музыкалық училищесі, кларнет мамандығы; Болашақ университеті, педагогика және психология бакалавры; Орталық Азия инновациялық университеті, музыкалық білім беру бакалавры.

Цай Ольга Ивановна

Цай Ольга Ивановна

Флейта сыныбының оқытушысы.

Индивидуалды оқыту әдісін қолданады және шығармашылықты қолдайды.