Қарағанды қаласы әкімдігінің "Қарағанды қаласының…
"№17 ЖББОМ" КММ

Қазақ тілін үйренеміз

Күрес, тартыс
борьба, столкновение.
Сұрақ-жауап
Барлық жауаптар: 114
Жаңа сұрақтар: 18
Хабарландыру

Хабарландыру

Құрметті  ата-аналар, оқушылар, Қарағанды облысы бас мемлекеттік санитарлық дәрігердің 2022 жылғы 14 қаңтардағы № 2-Қ  Қаулысы негізінде 2022 жылдың 17 қаңтарынан бастап «№17 ЖББМ» 1- 11 сыныптары келесі форматта оқытылады:

  1. 1-2 сыныптар 100%штаттық форматта мектепте оқытылады,
  2.  3,4,5 сыныптар штаттық форматта (қашықтықтан тек өтініш негізінде,  қажеттілік болған жағдайда денсаулығына байланысты ),
  3. 6,7,8,9,10,11 сыныптар сабақ кестесіне сәйкес қашықтықтан оқытылады,
  4. Тамақтандырылу 1-4 сыныптарға  кесте бойынша ұйымдастырылады,
  5. Әлеуметтік қашықтықты сақтау мақсатында,  Қаулы негізінде 1-5 сыныптардың мектепке кіруі мен сабақтың басталуы шахматты түрде, әр түрлі рекреация мен қабаттарда өткізіледі.
  6. Туындаған сұрақтар бойынша сынып жетекшілерімен тығыз байланыста болу.

Мектеп әкімшілігі

 

Тел. 25-67-09

Объявление!!!

Уважаемые родители и учащиеся, на основании Постановления главного государственного санитарного врача Карагандинской области № 2-Қ от 14 января 2022 года «Об усилении ограничительных карантинных мер в Карагандинской области» с 17 января 2022 года формат обучения учащихся 1-11 классов КГУ «ОШ №17» следующий:

  1. 1-2 классы  100% учатся штатно в школе,
  2.  3,4, 5 классы штатно  ( дистанционно по заявлению родителей в случае необходимости по состоянию здоровья)
  3. 6,7,8,9,10,11 классы учатся дистанционно согласно расписания:

                                  6,7 классы с 14.00,   8,9,10,11 классы с 08.00

  1. Питание для 1-4 классов организовано  согласно графика.
  2. Начало времени обучения 1-5 классов  и заход в школу в шахматном порядке согласно графику в связи с Постановлением,  кабинеты в разных рекреациях и этажах, для обеспечения социальной дистанции.
  3. По возникающим вопросам  поддерживать связь с классными руководителями 

 

Администрация школы

Тел. 25-67-09

Авторство: