Қарағанды облысы білім басқармасының Қарағанды…
"№59 ЖББМ" КММ

Қазақ тілін үйренеміз

ескі
старый
Сұрақ-жауап
Барлық жауаптар: 154
Жаңа сұрақтар: 10
2012 жылдың 12-19 қараша аралығындағы «Никатинсіз әлем» акциясы аясында 7а, 8а, 9а сынып оқушылары арасында сауалнама,тренинг - жаттығулар жүргізілді.

 

 

Күні: 16.11.2012 жыл

Сауалнама «Шылым шегуге  қарым-қатынас қөзқарасы»

Мақсаты: Оқушылардың шылым шегу байланысты теріс қатынасты анықтау, жасөспірімдер арасында  салауатты өмір салтын насихаттау

Сұрақтар:

1.     Шылым шегуге  қалай қарайсыз?

2.     Өзініз темекі тартасыз ба?

3.     Жанұяда кім темекі тартады?

4.     Қанша жаста темекі тартыңыз?

5.     Темекі тартудың  маңызы бар ма?

6.     Темекі тартатын қыздар ұнай ма?

7.     Сіздің тілегіңіз (темекі тартуға байланысты)

 

Қорытынды: Қойылған сұрақтардың барлығына жағымды көзқарас пікірлермен жауап берілді. Оқушылардың қойылған тілек пікірлері мынадай болды:

1.    Темекі тартуға жол жоқ!

2.    Темекінің шығарылуына тиым салу!

3.    Салауатты өмір салтын  сақтау!

4.    Темекі тарпау және  денсаулықты сақтау!

5.    Шылым шегу сіздің денсаулығыңызға қауіпті !

 

 

Педагог-психолог: Тусупбекова З.А.

 

 

 

 

8- «а» сынып

Күні: 12.11.2012 жыл

Тақырыбы: «Даулы пікір»

Мақсаты: Оқушыларға нашақорлық  мәселесі туралы хабар беру,және олардың көзқкарастарын анықтау.

Міндеті: оқушылардың  нашақорлық  мәселесі туралы білімдерін қалыптастыру,өмірде оның зиянды екені туралы көзқарастарын ,пікірлерін  білу,

Қажетті құралдар:Алдын ала дайындалған сұрақтарға «Ия», «Жоқ», «Білмеймін» деген жауап нұсқаулары

1. Ұйымдастыру  кезеңі:

а ) Психологиялық бағыт. Ортаға шығып, барлығы бір біріне қарама қарсы тұрып амандасады..Жүргізуші «Сіздер бұғылардың бір бірімен  қалай сәлемдесетінін  көріп пе едіңдер? Олар мұны қалай жасайтынын  білгілерің келеме? деп сұрайды.Бұл өзі тұтастай жоралғы: сіз әуелі оң құлағыңызды серістесіңіздің  оң  құлағына ,содан соң серіктестің сол құлағына тигізесіз, соңында аяқпен жер тарпу керек және бұл рәсім қайталанады.Бұл қимыл барлық қатысушылар бір бірімен сәлемдесіп,өздерінің бастапқы орындарына келгенше жалғасады.

2. Негізгі бөлім

- Балалар  бүгін сендермен «Нашақорлық тақырыбында  сөйлеспекшіміз.Сабақты бастамас бұрын  нашақорлық дегеніміз не?  Сол сұраққа жауап берейік.

(Нашақорлық дегеніміз- бұл  күрделі ауру түрі ,есірткі түрлерін қолдану.Есірткі түрлеріне көкнәр ,наша, геройн жатады.Есірткіні қолдану Қазақстанда  заңмен жазаланады.Есірткі адам өміріне қауіпті,зиянды екенін біле жүріңіздер!)

Сіздердің  көзқарас, пікірлеріңізді   білу үшін «Даулы пікір» жаттығу  ұйымдастырсақ.

Ойынды жүргізу үшін «Ия», «Жоқ», «Білмеймін» деген жазулары бар қағаздың үш парағы керек.Бұл парақтар бөлменің үш қабырғасына жапсырылады.

 

Даулы пікірлер мысалдары:

ØНашақорлық деген-ауру

ØНашақорлық емделеді.

ØЕсірткі қолдану Қазақстанда заңмен жазаланады ма?

ØКөкнәр дағдыға айналады

ØЕсірткіні  кез келген уақытта тастауға болады.

 

 

Психолог даулы пікірлерді оқиды,содан соң оқушылар бұл сұрақтың өз қөзқарастары бойынша жауабы жазылған парақтың жанына барып тұрады.Шешім қабылдағаннан кейін оқушылар өз қалаулары бойынша жауап нұсқау,пікір -көзқарастарын түсіндірді.

Қорытынды.

Бүгінгі тақырыпта нашақорлық туралы не,ол проблемаларды шешу  жолдары төңірегінде әртүрлі көзқарастарын ортаға салып, ой-пікірлерімен бөлісті.Қызықты,әсерлі болды.

 

 

 

 

 

 

 

9 «а» сынып

Күні: 12.11.2012 жыл

Тақырыбы: «Жағдай» ролдік ойын

Мақсаты: өзін басқа адамның орнына қойып, оның сезімдерін, ойларын түсінуге үйрету,жағдайға басқа жағынан қарау

Міндеті: оқушылардың  нашақорлық  мәселесі туралы білімдерін қалыптастыру,өмірде оның зиянды екені туралы көзқарастарын ,пікірлерін  білу,

Қажетті құралдар:  Жағдайлар туралы карточка- парақтары

Барысы

Қатысушыларға белгілі бір жағдайлар жазылған карточкаларды ұсыну,Олардың роліне кіргенде не сезінгенін,не туралы ойлағанын не істейтінін сұраңыз.

Мысалы:

СІЗ МҰҒАЛІМСІЗ.Сіздің бір оқушыңыз көкнәр тартатынын білдіңіз.Сіз не сезінесіз,не ойлайсыз, не істейсіз?

СІЗ АТА –АНАСЫЗ. Балаңыз наша қолданатын ойда жүрсіз.Сіз не сезінесіз,не ойлайсыз, не істейсіз.

СІЗ ӨЗІҢІЗДІҢ ДОСЫҢЫЗДЫҢ наша қолданатынын білдіңіз, ол сізден біршама ақша сұрайды, сіз оны наша алуға жұмсайды деп ойлайсыз.Сіз нені сезінесіз,не ойлайсыз,не істейсіз?

Қорытынды: ойын барысында барлық оқушылар қызығушылық танытып,өздерінің мұғалім,ата-ана,дос ролінде не сезінгендерін, не туралы ойлағандары  сұралып,ой пікірлері, көзқарастары қарастырылып талқыланды.

 

 

 

 

 

7а сынып

Күні: 12.11.2012 жыл

Тақырыбы «Астас ойлар» ойыны

Мақсаты: Оқушылардың білім деңгейлерін айқындау.Пікір таластың барынша терең мазмұны үшін негіз жасау.

Материалдар: қалам мен қағазпарақтары

Мынадай тапсырма беріледі.Сіз «шылым шегу», «нашақорлық», «тәуелділік»  сөздерін естігенде ойыңызға оралатын 2-3 сөзді атаңыз.

Бұдан кейін оқушылар шеңбер бойымен  жазылған  астас ойларын айтады олар қайталанбайтын нұсқамен жазады. Талқылау нәтижесінде астас ойлары пікірлері жинақталды.

 

«Заманауи  жасөспірім» коллажы

Материалдар: ватман,журнал,түрлі түсті қарындаш,фламастерлер

Оқушылар шағын топтарға бөлініп,шағын ватманға ««Заманауи  жасөспірім» тақырыбына коллаж салу ұсынылды, оқушылар жұмыс барысында журнал қиындыларын,түрлі түсті қарындаштарды,фломастерлерді пайдаланды..Бұл коллажда  балалар қәзіргі заманғы жасөспірімнің қандай екенін,оның өміріне қандай жағдайлар әсер ететін,оның қиындықтары мен қуаныштарын бейнелеулері қажет.Әр  топ өз коллаждарын таныстырып,,одан соң балалар коллажда не көргенін, бүгінгіжастардың қандай құндылықтары бар екенін,не үшін маңызды екені талқыланды.

 

 

Педагог-психолог: Тусупбекова З.А.

Авторство: