Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: |
Мектеп: «№41 Ахмет Байтұрсынұлы атындағы» МГ |
||||||
Күні: 09.12.19 |
Мұғалім:Халимова М.М. Тиштыкова А.Н. |
||||||
Сынып: 4-11 |
Қатысқандар: |
Қатыспағаны: |
|||||
Сабақтың тақырыбы |
Код Сағаты2019 |
||||||
Сабақтыңмақсаты |
Барлық оқушылар: XXI ғасырдағы негізгі дағдыларының бірі - бағдарламалауға қызығушылық ояту. Оқушылардың басым бөлігі: Жасқа, жынысқа, ойлау қабілетіне қарамастан әркім бағдарламалауды үйрене алатынын көрсету. Кейбір оқушылар: Бағдарламашы мамандығымен таныстыру |
||||||
Ойлаудағдыларыныңдеңгейлері |
Білу, түсіну, жинақтау, қолдану. |
||||||
Бағалау критерийі |
- Интернет бойыша негізгі кодтармен жұмыс жүргізе алады - Қолданылатын блоктармен танысты. -Берілген кез-келген тапсырмаларды орындады. |
||||||
Тілдік мақсаттар
|
Пәнге тән лексика мен терминология: Термин сөздермен танысады. Қосу – turn on Алдыға қозғалу - go ahead Солға бұрылу - Begin Left Turn Lane Қосу кезінде – when connecting Блоктар – blocks |
||||||
Құндылықтарғабаулу
|
Өмірбойыбілімалу. Сабаққажауапкершілікпенқарауға, топтықжәнежұптықжұмыстабелсенділіктанытуға, көмектесугебаулу. |
||||||
Пәнаралық байланыс |
Математика, орыс тілі, ағылшын тілі, сызу |
||||||
Алдыңғы білім |
Қолда бар ақпараттың негізіндегі болжам |
||||||
Сабақ барысы |
|||||||
Сабақтыңжоспарланғанкезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері |
Ресурстар |
|||||
Сабақтыңбасы
Сабақтың ортасы Жаңа сабақ |
- Амандасу, сыныпты түгендеу. Сәлеметсіздер ме! ”Код Сағаты 2019” деген не? Қазақстан жұлдыздары, саясаткерлер және атақты бағдарламашылар қатысуымен түсірілген мотивациялық бейнебаянды көрсету: www.hourofcode.kz Бағдарлама интерфейсімен таныстыру: сахна, жұмыс кеңістігі, блок, оларды алып тастау/косу, тапсырманы орындау/қалпына келтіру тб. hourofcode.kz сайтына өткенде оқушыларға ”кодтауды бастау” түймесін басу және сауалнаманы толтыру қажеттілігін айту. Сауалнаманы толтырғаннан кейін басқа парақшаға өтесіз. Басында бейнебаян пайда болады. Х түймесін басу арқылы бейнебаянда жабуға болады. Немесе орысы тіліндегі субтитрлермен көрсеңіз болады. Әрі қарай, балалар екі кейіпкердің қайсымен ойнайтынын таңдайды. Таңдау маңызды емес, қалағанын таңдасын. Бағдарлама көрінісі осындай. Жоғарыда тұспалдар бар. Төменгі сол жақта тілді орыс тіліне ауыстыруға болады.
Мысал: қойға жақындау үшін екі блокты бір-біріне қосып ”оңға жылжытыңыз”. Тапсырманы шешілді! Қорытындылай келе, оқушыларға бағдарламалау ұнады. Болашақта кейбір оқушылар бағдарламашы болғысы келетінін айтты. |
Презентация
Интерактивті тақта, презентация
интерактивті тақта, қалам, компьютер слайд,
Компьютер, слайд |
|||||
Сабақтың соңы |
Сабақсоңындағы оқушыларкері байланыс жүргізеді:
|
Куәлік |
|||||
Contacts