"№ 46 жалпы білім беретін…
"№ 46 жалпы білім беретін орта мектебі" коммуналды
Сапалы тамақтануды бақылау

                                 Бракераждық комиссия туралы ереже

Жалпы ереже.

1.1. Білім беру мекемесін басқарудың алқалылық дара басшылық принциптеріне негізделе отырып, сондай-ақ «№ 46 ЖББОМ» КММ мектеп Жарғысына сәйкес. Балалардың тамақтануын ұйымдастыруды, жеткізілетін өнімдердің сапасын бақылауды жүзеге асыру және тамақ дайындау және тарату кезінде санитарлық-гигиеналық талаптарды сақтау мақсатында шағын- орталықта бракераждық комиссия құрылады және жұмыс істейді.

1.2. Бракераж - 1 тараудың 4 тармағы, тармақтарына сәйкес органолептикалық көрсеткіштер бойынша дайын тағамдардың сапасын бағалау. Қазақстан Республикасы ұлттық экономика Министрінің 2017 жылғы 17 тамыздағы № 615 бұйрығымен бекітілген «Мектепке дейінгі тәрбие мен балаларды оқыту объектілеріне қойылатын санитариялық-эпидемиологиялық талаптар» санитарлық ережелерінің 6-сы (2018 жылғы 6 қарашадағы өзгерістер мен толықтырулар).

1.3. Бракераж комиссиясы - шағын орталықта құрылған тамақтануды ұйымдастыру мен сапасын қоғамдық бақылау комиссиясы.

1.4. Бракераж комиссиясы балабақшадағы балалардың тамақтануын ұйымдастыру мен сапасын әкімшілік-қоғамдық бақылауды жүзеге асыруда шағын-орталық қызметкерлеріне практикалық көмек көрсету мақсатында құрылған қоғамдық орган болып табылады.

1.5. Бракераж комиссиясының осы ережесі мен жұмыс жоспары (№1 қосымша) шағын - орталық қызметкерлерінің жалпы жиналысында қабылданады және мектеп директорының бұйрығы негізінде белгісіз мерзімге қолданысқа енгізіледі.

Бракераждық комиссияны құру тәртібі және оның құрамы.

2.1. Бракераждық комиссия шағын - орталық қызметкерлерінің жалпы жиналысында құрылады. Комиссия құрамы мен оның өкілеттік мерзімі мектеп басшысының бұйрығымен бекітіледі.

2.2. Бракераждық комиссия 3-4 мүшеден тұрады. Комиссия құрамына кіруі мүмкін:

- мектеп директоры (комиссия төрағасы);

- медбике;

-шағын - орталықтың әдіскері;

- шағын - орталықтың ата-аналар қауымдастығының өкілі.

2.3. Қажет болған жағдайда бракераждық комиссияның құрамына шағын -орталықтың басқа қызметкерлері, шақырылған мамандар енгізілуі мүмкін.

2.4. Бракераждық комиссияның қызметі осы Ережемен реттеледі, оны мектеп басшысы бекітеді.

Комиссия қызметінің негізгі міндеттері:

3.1. Дайындалған тағамның органолептикалық қасиеттерін бағалау.

3.2. Қазандыққа өнімдердің толық салынуын бақылау.

3.3. Тамақтан уланудың алдын алу.

3.4. Асқазан-ішек ауруларының алдын алу.

3.5. Тамақ дайындау технологиясының сақталуын бақылау.

3.6. Ас блогында санитарияны және гигиенаны қамтамасыз ету.

3.7. Теңгерімді қауіпсіз тамақтанудың ұйымдастырылуын бақылау.

Бракераждық комиссияның құқықтары, міндеттері, жауапкершілігі.

4.1. Бракераждық комиссия құқылы:

-шағын - орталықта тамақтандыруды ұйымдастыру бойынша нақты ұсыныстарды талқылауға шығару, қабылданған шешімдердің орындалуын бақылау;

- шағын орталықта тамақтануды жақсартуға бағытталған ұсыныстар беру;

-мектеп әкімшілігі алдында шағын орталықта тамақтануды ұйымдастыруға байланысты қызметкерлерді көтермелеу немесе жазалау туралы өтініш жасау.

4.2. Бракераждық комиссияның міндеттері:

- тамақ өнімдерін тасымалдау, жеткізу және түсіру кезінде санитарлық-гигиеналық нормалардың сақталуын бақылайды;

- қойма және басқа да үй-жайларды тамақ өнімдерін сақтауға жарамдылығын, сондай-ақ азық-түлікті сақтау шарттарын тексереді;

- ас блогындағы жұмыстың ұйымдастырылуын бақылайды;

- ас блогы қызметкерлерінің жеке гигиена ережелерін сақтауын қадағалайды;

- тамақ өнімдерін өткізу мерзімін және тамақ дайындау сапасын бақылауды жүзеге асырады;

- мәзірдің дұрыс құрылуын қадағалайды;

- негізгі өнімдерді салу кезінде қатысады, тағамның шығуын тексереді;

- негізгі азық-түлік заттарындағы тәрбиеленушілердің физиологиялық қажеттіліктеріне тамақтың сәйкестігін бақылауды жүзеге асырады;

- дайын тамақты органолептикалық бағалауды жүргізеді;

- дайындалған тамақтану көлемінің бір реттік порция көлеміне және тәрбиеленушілердің санына сәйкестігін тексереді;

- тәрбиеленушілердің педагогтары мен ата-аналарымен ағарту жұмыстарын жүргізеді.

Бракераждық комиссия жауапты:

- өзіне бекітілген өкілеттіктерді орындауға;

- осы Ережемен қарастырылған мәселелер бойынша және ҚР қолданыстағы заңнамасына сәйкес шешімдер қабылдау үшін.

4.4. Қандай да бір бұзушылықтар, ескертулер анықталған жағдайда бракераж комиссиясының мүшелері ескертулерді жою бойынша қажетті шаралар қабылданғанға дейін дайын тағамды беруді тоқтата тұруға құқылы.

Комиссия жұмысының мазмұны мен нысандары

5.1. Комиссия күн сайын дайын тамақты тарату басталғанға дейін 30 минут бұрын бракераждық сынаманы алуға келеді.

Алдын ала комиссия сұраныс мәзірімен танысуы керек: онда күн, балалар саны, тағамның толық атауы, тағамның шығарылымы, шығарылған өнімнің саны көрсетілуі керек. Мәзірді директор мақұлдауы керек, медбикенің қолдары, жалға алушы болуы керек. Бракеражды сынаманы жалпы қазандықтан алады, алдын ала тамақты қазандыққа мұқият араластырады. Бракераж иісі мен дәмі әлсіз (сорпа және т.б.) бар тағамдардан басталады, содан кейін дәмі мен иісі анық көрінетін тағамдар дәмін татады, тәтті тағамдар соңғы кезекте дәмін татады.

5.2. Бракераж сынамасының нәтижелері дайын өнімнің бракераж журналына жазылады.

Журнал тігілуі, нөмірленуі және мөрмен бекітілуі тиіс: медбикеде сақталады. Журнал электрондық түрде жүргізілуі, басып шығарылуы, папкаға тігілуі мүмкін, әр ай аяқталғаннан кейін парақтар тігіледі, нөмірленеді және мөрмен бекітіледі.

    Бракераждық комиссияның отырысы хаттамалармен ресімделеді және мектеп директорының қолымен және мөрімен бекітіледі. Хаттамада шағын орталықта тамақтануды ұйымдастыру бойынша талқыланатын мәселелер, ұсыныстар мен ескертулер тіркеледі.

5.3. Органолептикалық баға әрбір тағамға жеке беріледі (температура, сыртқы түрі, иісі, дәмі; дайындығы және сапасы.

Қорытынды ережелер.

6.1. Бракераждық комиссия мүшелері ерікті негізде жұмыс істейді.

6.2.Мектеп әкімшілігі бракераждық комиссияның қызметіне жәрдемдесуге және оның мүшелері анықтаған бұзушылықтар мен ескертулерді жоюға шаралар қолдануға міндетті.

Бракераждық комиссияның жұмыс жоспары.

 

Іс-шаралар

Орындау мерзімі

Жауаптылар

1.

Ұйымдастыру кеңестерін өткізу

жылына  3 рет

Төраға

2.

Азық-түлікті қабылдаудың санитарлық жағдайын бақылау

айына 1рет

Комиссия мүшелері

3.

Тағамдардың нормасы мен калориялығына сәйкес ас мәзірін құруды қадағалау

Күн сайын

Комиссия мүшелері

4.

Өнімдерді сату мерзімін бақылау

Айына 1 рет

Комиссия мүшелері жалға алушының қатысуымен

5.

Тағамдарды дайындау, салу, дайындау технологиясын қадағалау

Аптасына 1-2 рет

Комиссия мүшелері

6.

Ас блогының санитарлық-гигиеналық жағдайын бақылау

Тұрақты

Төраға,мед. жұмысшы, комиссия мүшелері

7.

Педагогтармен түсіндіру жұмысы

Жылына 3 рет

Төраға,мед. қызметкер

8.

Ата-аналардың жалпы жиналысындағы есеп

Жылына 1рет

Төраға

Авторство: