Қарағанды облысы білім басқармасының Қарағанды…
"№12 ЖББМ" КММ

Қазақ тілін үйренеміз

кеш
поздно
Сұрақ-жауап
Барлық жауаптар: 16
Жаңа сұрақтар: 3
«Рефлексияны – сабақта пайдаланудың тиімділігі»

«Рефлексияны – сабақта пайдаланудың тиімділігі»атты коучинг болып өтті. Өткізген жоғары санатты биология пәнінің мұғалімі Мусаева Гульнар Мусаевна.

Коучингтің  негізгі мақсаты: Мұғалімдерге рефлексияны – сабақта пайдаланудың тиімділігі, оның түрлері, әдістері жайлы түсінік беру.
Оқушылардың көңіл- күйіне, сабақтағы іс -әрекетке, оқу материалдарына рефлексия жасау жолдарын жоспарлауды бірлесіп қарастыру.

Топтық жұмыс, өзін-өзі және бірін-бірі бағалау, топтық тапсырма және қорғау, рефлексия, «Аялдама » стратегиялары  қолданылды. Коучер презентация арқылы мұғалімдерді түрлі рефлексияның түрлерімен таныстырды.«Бәрі сенің қолыңда» тақырыбында бейнеролик тыңдалып, мұғалімдер  коучингтің тақырыбын аша білді.Мұғалімдерді сыни тұрғыдан ойлауға үйрету арқылы, әр топқа қызыл түсті қағаз, клей, 30 см жіптен адам өмірінде қолданатын зат жасау тапсырылды. Не үшін сол бұйымды жасағанын айтып, тығырықтан шығу мәселесі қозғалды. «Жаңашыл», «Шебер» , «Тәжірибелі»  атты  3 топ қатысып, коучингтен мұғалімдер түрлі әдіс-тәсілдер  түрлерімен  тәжірибе алмасты.

Авторство: