Бүгін , қаңтар айының 25-і күні, 6 «А,Ә,Б» сыныбында «Қоғамымыз қаншалықты өмір сүруге қабілетті?» тақырыбында тәрбие сағаты өтті. Мақсаты: қоғамдық мәселелерге дұрыс көзқараспен қарау, қиындықтан шығудың жолдарын білу Міндеттері: қоғамымыздағы өмірлік маңызды мәселелерді оқушылардың сипаттай білуі; Қоғамымызда туындайтын кризистік мәселелердің туындайтын жолдары мен олардан шыға білудің жолдарын анықтай алуы; Қандай мәселелердің қоғамымыздың дамуына немесе құлдырауына әсерін тигізетінен сараптай білуі; Кризистік жағдайлардан қоғамымыздың қандай жолдармен шығуын керектігін ұғына алуларын саралау, тығырықтан шығудың жолдарына бейімдеу ; Қиыншылықтан құтыла білудің жолдарын таба білуін дағдыландыру Сабақ барысында оқушыларөзіміз тұратын регионда қоғамдық маңызы бар қандай мәселелер қоғамымыздың дамуына кері әсерін тигізуі мүмкін, жер сілкінісі, су тасқыны, электр жарығының жоқтығы, жылу қорларының жоқ болуы, қаржы жетіспеушілік, террористік акт қоғамымыздың дамуына кері әсерін тигізеді ме ? деген сұрақ төңірегінде дискуссия құрды. Сократтық оқу семинары әдісімен біздің қоғамымызда халықтың бақытты өмір сүруіне жер сілкінісі, су тасқыны, электр жарығының жоқтығы кері әсерін тигізеді деп ойлайсыздар ма ? Осындай жағдайлардың салдары халықты қандай күйге түсіреді, сіздер ол жағдайлардан шығудың қандай жолдарын ұсынасыздар? 2. Жемқорлық халықтың бақытты өмір сүруіне әсерін қалай тигізіп жүр? Жемқорлықты қалай тияр едіңіздер? деген маңызды мәселелер төңірегінде өз ойларын ортаға салып, ой қорытындысына салып тақырыпты түйіндеді. Қорытынды бөлімінде мемелекет тарапынан осындай мәселелерге қатысты қандай ісшаралар жүргізіліп жатқанына тоқталды және КВЕСТ ойынын ойнады. Рефлексия: «Менің түсінгенім, «Менің қосар өз ойым» әдісімен тақырыпты қорытындылады.
Байланыс телефондары