2014 жылдың 15 қазанында №4 жалпы білім беретін мектеп – интернатында «Бейімделген мектеп жағдайындағы түзете-дамыта оқыту»тақырыбында инклюзивті білім беру туралы қалалық тәжірибелік семинар болып өтті. Семинар жұмысына дефектолог мұғалімдер, логопедтер, психологтар қатысты. Семинардың мақсаты : «Мектеп үшін емес, өмір сүру үшін оқимыз » қағидасына негізделген Е.А. Ямбург мектебі жүйесімен тәжірибе алмасу болды.
1-4 ПДК сынып оқушыларына арналған орыс тілінен жұмыс дәптерінің презентациясы, физика, әдебиет, ағылшын тілі, бейімделген дене тәрбиесі пәндерінен сабақтар, ырғақ , түзу сөйлеу, білімдегі кемшіліктерін жою туралы жеке жұмыс сияқты түзету сабақтары , дене–бағытты терапия туралы шеберлік сыныбы педагог ұжымының жұмысын, жалпы білім беретін мектептегі ерекше білім беру мұқтаждығындағы тәрбиеленушілерді бейімдеу туралы әлеуметтік- психологиялық қызметін көрсетті. Семинар барысында инклюзивті білім беру тәжірибесінің мәселелері, инклюзивті және түзету сыныптарында үлгі ретінде оқыту нәтижесінің жетістіктері табылды.Ой жүгірту ғылымилықты, семинардың тәжірибелік негізін көрсетті. Семинар ой толғау мен әрекет жасауға бағдар берді.
Авторство: