ҚАРАҒАНДЫ ОБЛЫСЫ БІЛІМ БАСҚАРМАСЫНЫҢ ҚАРАҒАНДЫ…
"№87 НОМ" КММ

Қазақ тілін үйренеміз

Ақ
белый
Сұрақ-жауап
Барлық жауаптар: 51
Жаңа сұрақтар: 0

Суды қорғау

Дата: 2013-03-30 05:50:53

Күні:23.11.2012

Тақырыбы: Суды қорғау.

Максаты:  Суды қорғау тақырыбын түсіндіру.

       Ойлау, есте сақтау қабілеттерін, сөздік қорын дамыту.

      Айналаны қоршаған табиғаттың әрбір бөлшегін үнемдеп, тазалап, тиімді пайдалануға адамгершілікке тәрбиелеу.

Сабақ типі: Аралас сабақ.Әдісі:  Түсіндіру, сұрақ-жауап, әңгімелеу.

Көрнекілігі: Суреттер, үлестірмелер.

  Барысы: І. Ұйымдастыру кезеңі: Амандасу,түгендеу,оқушылардың зейінін, назарын  сабаққа аудару.     ІІ. Үй тапсырмасын тексеру кезеңі:

Өзен және көл туралы мазмұнын сұрау,дәптерлерін тексеру. 2-3 оқушыға оқыту.

ІІІ. Білімді тексеру кезеңі:

            -Қандай көл суын ішуге болады?

-Көлдің  буланған суының орнын қалай толтырады?

- Арал теңізі үшін сен болашақта қандай жұмыс жүргізетін едің?

Өзен суын ішуден басқа не үшін пайдаланамыз?

IV. Мақсатын қою кезеңі:

Тақырыбын, мақсатын хабалау.     Суды қорғау.

V. Жаңа материалды түсіндіру кезеңі:

1.Мұғалімнің түсіндірмесі: Ластанған су деп қандай суды айтамыз?

(оқушы пікірін тыңдау)  Суды қорғау жайында түсінік беру.

Бір адам тәулігіне 700 литр су жұмсайды екен,Біз пайдаланған су ластанған су деп аталады.  Көлден жылына 1метр су қабаты буланады екен.

Арал мен Балқаш көлдері туралы суреттер көрсетіп, олардың тартылып кету себебін түсіндіру.  Болашақ ұрпақ осы көлдерді сақтап қалу үшін күрес жүргізуі керек.

«Таулы жер бұлақсыз болмас,сулы жер құрақсыз болмас» деген мақал мазмұнын ашу.

VI. Жаңа материалды меңгергенін тексеру кезеңі:

           1. Оқушыларға оқыту:дауыстап-тізбектей.

2. Сұрақтарға жауап.

3. Карта бойынша жұмыс.

VII. Бекіту кезеңі: Қорытындылау

-Табиғаттағы суқалай ластанады?

-Ластанған судың ағзаға әсері қандай болады?

- Арал мен Балқаш неге тартылып кетті деп ойлайсың?

Ішуге жарамды су қанша пайызды құрап еді?

VIII. Үйге тапсырма беру кезеңі: 62,63-бет оқу, мазмұндау. Арал мен Балқаш туралы мәлімет жинақтау.

Бағалау.