Қарағанды қаласы әкімдігінің "Қарағанды қаласының…
"№48 ЖББМ" КММ

Қазақ тілін үйренеміз

Сөздің басы қатты болса, аяғы тәтті болады.
Если начало беседы горькое, конец её будет сладким
Сұрақ-жауап
Барлық жауаптар: 92
Жаңа сұрақтар: 4

Инклюзивті білім берудің қағидалары

Инклюзивті білім беру – ерекше білім беру қажеттіліктері мен жеке мүмкіндіктерді ескере отырып, барлық студенттердің білім алуға тең қолжетімділігін қамтамасыз ететін процесс.
 
Мемлекет инклюзивті білім берудің мақсаттарын жүзеге асыра отырып, білім берудің ерекше қажеттіліктері бар азаматтарға білім берудің барлық деңгейінде олардың білім алуы, дамуындағы ауытқуларды түзету және әлеуметтік бейімделу үшін ерекше жағдайлармен қамтамасыз етеді.
 
Инклюзивті білім беру әрбір балаға өзінің қажеттіліктері мен басқа да жағдайларына қарамастан өзінің әлеуетін және білім алу құқығын жүзеге асыруға мүмкіндік береді.
Инклюзивті білім берудің артықшылығы оқушылардың араласуында.
 
Қарым-қатынас – оқытудың бастапқы нүктесі.
Мұғалімдер балалармен, оқушылар мұғалімдермен және бір-бірімен қарым-қатынас жасауы керек.
 
Бұл мәселені шешудің ықтимал жолдарының бірі Қазақстан Республикасында инклюзивті білім беруді дамыту болып табылады, ол:
 
- мүмкіндігі шектеулі балаларды оқу процесіне тарту;
 
- қазіргі қоғамда мүмкіндігі шектеулі балалардың бейімделуі
 
- қазіргі қоғамда өздерін сенімді позициялау үшін мүмкіндігі шектеулі балалардың белсенді мінез-құлық қатынасын қалыптастыру; • өз кемшіліктерін ізгілікке айналдыра білу;
- қазіргі қоғамның мүмкіндігі шектеулі адамдарға деген көзқарасын өзгерту.
 
Түзеу педагогикасының ұлттық ғылыми-практикалық орталығы (бұдан әрі – ҚҰПО КП) және Ұлттық білім академиясы. Ы. Алтынсарин.
 
Инклюзивті білім берудің сегіз қағидасы:

- Адамның құндылығы оның қабілеті мен жетістіктеріне байланысты емес;

- Әрбір адам сезінуге және ойлауға қабілетті;

- Әр адам сөйлесуге және өзін тыңдауға құқылы;

- Барлық адамдар бір-біріне мұқтаж;

- Шынайы білім тек шынайы қарым-қатынас жағдайында жүзеге асады;

- Барлық адамдар өз құрбыларының қолдауы мен достығына мұқтаж;

- Барлық оқушылар үшін ілгерілеу олардың қолынан келмейтін нәрселерден гөрі, олардың қолынан келетін нәрседе болуы мүмкін;

- Әртүрлілік адам өмірінің барлық аспектілерін жақсартады.