Инклюзивті (француз. inclusif – соның ішінде, латын тілінен енеді – қорытындылаймын, қосамын) немесе енгізілген білім – жалпы білім беретін (жаппай) мектептердегі ерекше қажеттіліктері бар балаларды оқыту процесін сипаттау үшін қолданылатын термин.
Инклюзивті білім беру балаларға қатысты кез келген кемсітушілікті жоққа шығаратын, барлық адамдарға тең қатынасты қамтамасыз ететін, бірақ ерекше білім беру қажеттіліктері бар балалар үшін ерекше жағдайлар жасайтын идеологияға негізделген. Инклюзивті білім беру – ерекше қажеттіліктері бар балалардың білімге қолжетімділігін қамтамасыз ететін барлық балалардың әртүрлі қажеттіліктеріне бейімделу тұрғысынан білімнің барлығына қолжетімділігін білдіретін жалпы білім беруді дамыту процесі.
Инклюзивті білім беру – БАРЛЫҚ балалар физикалық, психикалық, интеллектуалдық және басқа да ерекшеліктеріне қарамастан жалпы білім беру жүйесіне енетін және тұрғылықты жері бойынша кемтар құрдастарымен бір жерде оқитын білім беру мен тәрбиелеу процесі. жалпы білім беретін мекемелер.олардың ерекше білім беру қажеттіліктерін ескеретін және қажетті арнайы қолдау көрсететін мектептер.
Дамуында кемістігі бар балаларды құрбыларымен бірге инклюзивті оқыту – бұл жалпы білім беретін мектепте арнайы бөлінген топта (сыныпта) емес, әртүрлі балаларды бір сыныпта оқыту.