«№51 қосымша білім беру мектеп-…
"№ 51 ҚББМО" КММ

Қазақ тілін үйренеміз

ескі
старый
Сұрақ-жауап
Барлық жауаптар: 28
Жаңа сұрақтар: 0

Жас 2018

КЕЛІСІЛДІ

«Қарағанды қаласының білім бөлімі» ММ

басшысының міндетін атқарушы

Р. Кенешова_________

БЕКІТЕМІН

«№ 51 НОМ» КММ

директоры

Абдрахманова А.С._________

 

«№ 51 НОМ» КММ «Жаз-2018» бағдарламасы

Бағдарламаның қисыны:

Оқу жылы аяқталар кезде мұғалімдер мен ата-аналардың алдында жаз бойы балаларымызды немен шұғылдандырсақ деген мәселе туады.Үш айлық жазғы демалыстан кейін балаларымыздың денсаулықтары қалай шынығады, жаңа оқу жылдық марафонға күшті қайдан жинайды?

Бала өміріндегі ең күттірерлік, әрі ерекшелікке толы кез ол – жазғы демалыс. Жазғы демалыс жыл бойы жиналған психикалық шаршау мен түрлі бағалаулардан арылу емес, сонымен қатар ол бала өміріндегі жаңашылдықтар мен қызықты, ерекше жағдайларға толы кез.

Жаз – аяқталуға таяу келген оқу жылы мен жаңа оқу  арасындағы көпір.

Жазғы демалыстың тәрбиелік ерекшелігі: мектеп оқушыларының бос  уақыттарын педагогикалық тұрғыдан дұрыс арнаға салу, олардың денсаулықтарын шынықтыру, жаңашылдыққа деген тұтынушылықты қанағаттандыру, шығармашылықты дамыту, түрлі формаларда қарым-қатынасқа түсу, өзін-өзі көрсету, еңбектену, таным, мәдениет, ойын және т. б.

Жазғы демалыс тек қана әлеуметтік қорғаныс емес, сонымен қатар ол балалардың шығармашылық  қабілеттерін дамытуға мүмкіндік, олардың ішкі жан дүниесі мен интеллектерінің шынығуы, ерекше ойлар мен идеялар. Әрине балалардың жаз кезіндегі бос уақытын ұйымдастыруда арнайы бір қағида жоқ, алайда біздің мектептің мұғалімдері түсінушілік пен көтеріңкі көңіл-күй – қуанышты жаздың кілті екеніне сенімді.

Балалардың бос уақытын жоспарлау, денсаулықтарын нығайту, демалдыртудың басты ұйымдастырушысы ретінде мектеп болып қала береді. Балалар мен жасөспірімдердің жазғы кездегі жұмысбастылық бүгінгі таңда ол – әлеуметтік қорғау, шығармашылық тұрғыдан дамуға қолайлы кеңістік, баланың рухани әлемі мен интеллектісін байыту, әлеуметтік тәжірибені жинақтау. Жаз уақытында балалар мен жасөспірімдердің жұмысбастылықтарын ұйымдастырудағы басты құндылықтар:

1) оқушылардың денсаулықтарын нығайту;

2) оқушылардың эмоция-психологиялық саулықтарын сақтау және нығайту.

Жазғы мектеп лагерінде баланың бос уақытын ұйымдастыру проблемасы ғана реттеліп қоймай, сонымен қатар оның денсаулығын нығайтуға аса көп назар аударылады.

Қазіргі таңда денсаулық тек қана адамның бойында ешбір сырқаттардың жоқтығы ретінде емес, ол – адамның толық физикалық, рухани, әлеуметтік жағдайы ретінде қарастырылады. Сол себепті жазғы демалыс бала үшін денсаулығын нығайтуға қолайлы кез ретінде қарастырылып, оның дара тұлға ретінде қалыптасуына жағдай жасайды. Жазғы мектеп лагері – баланың тәжірибесін кеңейтетін, жаңа ақпаратты шығармашылыққа айналдыратын, жаңа білім, білік, дағдыны қалыптастыратын, жаңа адамдармен тез тіл табыстыратын, өзінің қызығушылықтарын қанағаттандыратын орын. Жоғарыда аталған барлық шараларды іске асыру – кез келген білім ұйымдарында қызмет атқаратын педагогикалық ұжымның басты міндеті. Бұл жерде барлық назар орта мектептердің базасында ұйымдастырылатын жазғы мектеп лагерлеріне жүктеледі.

Бағдарламаның төлқұжаты:

Білім беру ұйымының атауы

«№ 51 негізгі орта мектебі» КММ

Мекен-жайы

Қарағанды қаласы, Заслонов көшесі, 35 А

Байланыс телефоны

53-72-12

Мектеп директоры

Абдрахманова А.С.

Бағдарламаның атауы

Оқушылардың жазғы демалысын ұйымдастыру бағдарламасы, «Жаз – 2018»

Ұйымдастыру мерзімі

01.06.2018 – 31.08.2018 жж.

Бағдарламаны

құрастырудағы негіздеме

- Премьер-министрдің «Жазғы демалыс кезінде балалардың денсаулықтарын сауықтыру, демалыстары мен бос уақыттарын, жұмысбастылықтарын ұйымдастыру» қаулысы

- Қарағанды облысы әкімінің «Жазғы демалыс кезінде балалардың денсаулықтарын сауықтыру, демалыстары мен бос уақыттарын, жұмысбастылықтарын ұйымдастыру» қаулысы

- Қарағанды қ. Әкімдігінің «Жазғы демалыс кезінде балалардың денсаулықтарын сауықтыру, демалыстары мен бос уақыттарын, жұмысбастылықтарын ұйымдастыру» қаулысы

- ҚББ «Жазғы демалыс кезінде балалардың денсаулықтарын сауықтыру, демалыстары мен бос уақыттарын, жұмысбастылықтарын ұйымдастыру» бұйрығы

Ұйымдастыру формасы

  • Мектеп жанындағы  лагерь «Улыбка» (тамақтандыру)
  • Жазғы мектеп
  • Жасылдандыру бригадасы
  • Құрылыс-жөндеу бригадасы

Бағдарламаға қатысушылар

1-9 сынып оқушылары

Бағдарламаны әзірлеуші

Директордың тәрбие ісі жөніндегі орынбасары О.Н.Байдакова

Бағдарламаның басты мақсаты

Жазғы маусым кезінде балалардың демалыстарын ұйымдастыру, денсаулықтарын нығайту

Бағдарламаның негізгі іс-шараларының тізімі

  1. Мектеп оқушыларының денсаулықтарын нығайту мен бос уақыттарын ұйымдастыруы бойынша қолайлы жағдайлар жасау.
  2. Мектеп жанындағы күндізгі лагерьде ұйымдастырылатын шараларды өткізу бойынша әдіс-тәсілдерді жаңарту.
  3. Жазғы мектеп лагерінде жұмыс істейтін қызметкерлердің кадрлық деңгейін көтеру.
  4. Материалды-техникалық шарттарды жасау.
  5. Ғылыми-тәжірибелік қамсыздандыру.
  6. Ауруларды емдеу мен алдын-алу.
  7.  Тәрбиелік, дамытушылық, денсаулықты нығайтушылық әдіс-тәсілдерді қолдана отырып, жазғы демалысты ұйымдастыру.

Бағдарламаны орындаушылар

№ 51 мектеп директорының бұйрығы бойынша

Бағдарламаның күттіретін нәтижелері

Мектеп оқушыларының денсаулықтарын нығайтуға, олардың жаз кезінде бос уақыттарын ұйымдастыруға қолайлы жағдай жасау;

Бағдарламаның соңында балалар санының көбеюі;

Жасөспірімдер арасында кері әлеуметтік құбылыстардың төмендеуі;

Балалардың денсаулықтарын нығайту;

Лагерь ішінде әлеуметтік-психологиялық жағдайдың жақсаруы;

Әр жастағы, әр ұлттар арасындағы балалардың бір-біріне деген достық қарым-қатынастарының қалыптасуы;

Балалардың жазғы демалыстарын ұйымдастыру мен денсаулықтарын нығайту бойынша материалдық-техникалық базаның жақсаруы;

Балалар арасында құқықбұзушылық пен қаңғыбастықтың төмендеуі;

Азаматтық белсенділік.

 

Бағдарламаның жүзеге асыруын қадағалау

Бағдарламаның жүзеге асыруын қадағалау № 51 НОМ әкімшілігі жүргізеді

 

Түсініктеме хат

Жаз кезінде көңілді болу керек екенімен ешкім тайталасып жатпайды. Тың, салмақты, эмоционалды көңіл-күй – жаз кезінде балалармен жұмыс істеудің басты шарттары. Жаз кезінде бала оқу жылындағындай түрлі нормалармен, тапсырмалармен, шектеулер қоюмен шектелмеу керек.

Жаз – демалыс, сол себептен барлығы еркіндікке ұмтылады.

Жаз – түрлі проблемалардың оңтайлы шешілетін кез. Ол балаларды өздігінен шешім қабылдауға итермелейді, ортақ «Біз» қоғам арасында өзінің «Мен» деген көз-қарасын қалыптастырады.

Жаз кезінде балалар бірнеше әлеуметтік рөлдерден таса қалады. Бұл кезде қатып қалған субардинациялар мен қағидалар бұзылып, жаңа қарым-қатынастар пайда болады. Бала жаз кезінде жаңа топтардың мүшесі бола алады, өзінің имиджін өзгертіп, жаңа мәртебеге ие болады.

Жаз кезінде балалардың бос уақыттарын ұйымдастыру мен денсаулықтарын нығайту қоғамда жүріп жатқан түрлі процесстермен қиындалуы мүмкін: әлеуметтік-экономикалық жағдайы, отбасының ыдырауы, өзге елдерден келген ауғындардың көбеюі.

Дәл осындай жағдайлар жаз кезінде бос уақыттарын текке өткізіп жүрген балалар арасында құқықбұзушылық пен заңбұзушылық жағдаяттарына баруларына итермелейді.

Жаз кезінде балалардың бос уақыттарын ұйымдастыру мен денсаулықтарын нығайтуда келесі қиындықтар туу мүмкін:

  • Жаз кезінде кейбір балалардың бос уақыттарын пайдасыз өткізуі;
  • Балалар арасында қаңғыбастықты алдын алу шараларын ұйымдастырудағы қиындықтар;
  • Ата-анасының қамқорлығысыз қалған, өмірлік қиын жағдайларға тап болған отбасы балаларымен жаз кезінде жүргізілетін жұмыстардың жоғары деңгейде ұйымдастырылмауы.

Сонымен қатар жазғы демалысты ұйымдастыру мен пайдалы жұмыс істеуді қатар алып жүруде де қиыншылықтар туындап тұрады. Жаз кезінде түк істемеу керек деген түсінік қате. Білім беру мен білім алу процессі үздіксіз, сондықтан жазғы демалыс пайда әкелу керек.

Өзектілік

Жазғы демалыс – баланың шығармашылық қабілеттерін дамыту мен жетілдірудің ұмытылмас кезі, балаларды жаңаша әлеуметтік байланыстарға еліктіру, дербес қажеттіліктерін қанағаттандыру.

Жаз – табиғатпен тілдесудің қолайлы кезі, алынған әсерлердің үнемі ауысуы, белгісіздермен кездесу, табиғаттың экзотикалық орындарымен танысу сағаттарын қамтитын мезгіл. Бұл мезгілде балалар жыл бойы жинаған психологиялық кернеуден арылу мүмкіндігіне ие болады, айналасына қарап, ғажайып құбылыстарды аңғару уақыты.

Жаз балалар бойында қалыптасқан түрлі мүмкіндіктерін, олардың әлеуметтік жағдайларына, ата-аналарымен деген қарым-қатынастарына, оқудағы үлгерімдеріне қарамастан дамытуға мүмкіндік береді.

Жазғы бос уақытты ұйымдастыру балалар үшін белсенді ұйымдастырылған демалысы болу керек, ол бала ағзасында жиналған психологиялық және физикалық кернеуден арылуға көмектесетін құралы.

Балалардың жазғы бос уақытын ұйымдастыруды зерттеу бойынша барлық балалар тұрып жатқан жерлерінен тыс жерлерге барып демалуға мүмкіндіктері жоқ. Балалардың көпшілік пайызы ұйымдастырылған істермен айналыса қоймайды. Өз-өздеріне берілген балалардың көбі көшелердің ықпалына, жол-көлік оқиғасына, жазатайым уақиғаға ұрынады, немесе еріксіз қауіп-қатер тобына ілігеді.

Балалардың демалыс кезіндегі бос уақыттарын ұйымдастыру бойынша бағдарламаны құруға келесі жағдайлар негіз болды:

  • Ата-аналардың өтініші бойынша балалардың бос уақыттарын ұйымдастыру;
  • Жазғы демалысты ұйымдастыру бойынша жаңашылдықтар;
  • Жаңа оқу жылына деген дайындық;
  • Жасөспірімдер мен мұғалімдердің шығармашылық қабілеттерін дамыту бағдарлама аясында жүргізу.

Жазғы демалыс баланың түрлі әлеуметтік жағдаяттарында өзін дұрыс көрсетуге мүмкіндік береді. Қазіргі таңда бұл өте қажет. Себебі Қазақстанда балалар арасында түрлі құбылыстар пайда болды.

Жасөспірімдердің жаз кезінде ешбір қадағалаусыз жүргендері өздері мен ата-аналарына кейінен түрлі проблемалар арқылы келеді.

Соңғы жылдары мектеп жанындағы лагерлерді ұйымдастыруға көп көңіл бөлінуде. Жазғы мектеп лагерлері әлеуметтік қиын жағдайларға тап болған отбасы балаларының бос уақыттарын ұйымдастыра отырып, көп көмек тигізеді. Ең бастысы балалардың денсаулықтарын нығайту мен оларды оқыту, олардың бос уақыттарын ұйымдастыру білім беру жүйесіне жүктелген.

«№51 НОМ» КММ негізінде мектеп жанындағы лагерь мен жазғы сауықтыру алаңының ашылу мақсаты – «қауіп-қатер» тобындағы балалардың толықтай сауықтыруы мен бос уақыттарын ұйымдастыру, қанғыбастық пен кәмелетке толмаған жасөспірімдердің құқық бұзушылықты алдын алу.

Мектеп жаңындағы алаңдарда, лагерлерде балалар ешбір қысымсыз араласа алады, олар өздерінің шығармашылық қабілеттерін көрсетіп, оларды дамытуға тырысады. Жыл сайын біздің мектепте балаларға арналған жазғы лагерлер жұмыс істейді. Жаз маусымының құбылмалы ауа райына қарамастан біздің мектептің мұғалімдері кез келген кезде қызықты етіп түрлі шараларды ұйымдастырады.

Мектеп жанындағы «Улыбка» лагері осы бағдарламаға негізделе отырып жұмыс жасайды.

Мектеп жанындағы лагерь «Улыбка» өте маңызды міндет атқарады – бастысы, балалардың жазғы демалысын қызықты етіп өткізу, жаңа позитивті сезімдерді сезіну, шығармашылық қабілеттерді дамыту, өздерінің ішкі дүниелерін түсіну мен өзгені түсінуге баулу.

Сонымен қатар жаз кезінде 5-9 сынып оқушылары құрылыс-жөндеу бригадаларында көмек көрсетеді. Мектеп ауласын көгалдандыруға қатысады.

Жоғарыда аталған жағдаяттарға байланысты «Жаз-2018» атты бағдарламасын ұйымдастыруды шештік.

«Жаз-2018» бағдарламасының негізгі мақсаттары мен міндеттері келесідей:

Мақсаты:

  • Жазғы маусым кезінде мектеп жанында демалыс және сауықтыру жазғы лагерін ұйымдастыру, жазғы маусым кезінде қолайлы жағдайларды жасай отырып, оқушылардың шығармашылық, рухани және физикалық мүмкіндіктерін жетілдіру.

Міндеттері:

  • балалардың толықтай дем алулары мен денсаулықтарын нығайтуға қолайлы жағдайлар жасау;
  • салауатты өмір салтын ұстануға үйрету;
  • денсаулықтарын нығайта отырып, оқушыларды тәрбиелеу;
  • шығармашылықтарын дамыту;
  • қоғамдық орындарында өз-өздерін дұрыс ұстауға үйрету;
  • толеранттыққа тәрбиелеу;
  • КЖТІҚ, МАБ тізімдерінде тұрған оқушылармен жұмыс жасау;
  • Қаңғыбастық пен қадағалаусыздықты жою.

Бағдарлама жаз маусымының кезінде оқушылардың бос уақыттарын ұйымдастыруды қарастырады, оларды денсаулықтарын нығайту мен шығармашылық қабілеттерін дамыту басты қағидалары. Сонымен қатар бос уақытты ұйымдастыру бойынша жалпы балалар санын көбейту.

Бағдарламаны іске асыру кезеңдері:

І кезең. Дайындық кезеңі (сәуір, мамыр)

  1. Лагерь басшылары мен тәрбиешілерді дайындау;
  2. «Жаз-2018» бағдарламасын құрастыру;
  3. Жаз уақытында балалардың бос уақыттарын қалай өткізетіндіктері жайлы ақпарат жинау;
  4. Жазғы демалыс бойынша балалар мен ата-аналар арасында сауалнама жүргізу.

ІІ кезең. Ұйымдастыру кезеңі (мамыр)

  1. Топтарды жасақтау;
  2. Тізімдерді бекіту;
  3. Лагерьдің ашылуына келісім алу.

ІІІ кезең. Тәжірибелік (маусым)

  1. Лагерьдің ашылуы мен жұмыс істеуі.

IV кезең. Аналитикалықкезең.

  1. Атқарылған жұмыстардың талдауы;
  2. Қорытынды шығару, бағалау.

Жазғы демалысты ұйымдастырудағы басымды бағыттар:

         Бағдарламада көрсетілген іс-шаралар нақты міндеттердін орындалуын, оларды уақытылы орындау, қажетті материалды-техникалық базаны жинақтауды қадағалайды.

 

  • Мектеп оқушыларының бос уақыттарын ұйымдастыру мен денсаулықтарын нығайту бойынша барлық жағдайларды жасау.
  • Күндізгі мектеп жанындағы лагерде атқарылатын жұмыстардың өткізілу формалары мен әдіс-тәсілдерін жаңарту.
  • Мектеп жанындағы лагерде жұмыс атқаратын қызметкерлердің кадрлық деңгейлерін жоғарлату.
  • Ауруларды алдын алу мен емдеу.
  • Қоғамда өзін-өзі ұстауға үйрету.
  • Өзін-өзі ұйымдастыру мен қоғам арасында түрлі дауларға араласпауға үйрету.

 

Жыл сайын балалардың жазғы демалыс кезіндегі бос уақыттарын ұйымдастыру мақсатында «№51 НОМ «КММ жазғы маусымда (маусым, шілде, тамыз) «Күншуақ» мектеп жанындағы лагерь жұмыс жасайды. «Күншуақ» мектеп жанындағы лагерьге (тамақтандырумен) 1-4 сынып оқушылары, азқамтылған отбасылардың балалары келіп қатысады. Бір маусымда 30 адамды қамту көзделіп отыр. Жаз бойы 90 - 100 адамды қамту жоспарлануда. Мектеп жанындағы легерь 3 маусым бойы жұмыс жасайды:

1 маусым – 01.06 – 15.06

2 маусым – 18.06 – 29.06

3 маусым – 02.07 –13.07

Көкалдандыру мен көркейту топтары жасақталанады. Онда 5-9 сынып оқушыларынан 90 оқушы қатысады. Бұл топтар мектеп жанында орналасқан гүлзарларды арам шөптерден тазарту мен гүлдерді отырғызу сияқты жұмыстарды атқарады.

Сонымен қатар 21 адамнан құралған жөндеу бригадасы жасақталады, онда 9-сынып оқушылары қатысады. Оқушылар жиһаздарды жөндеумен айналысады. 7-9 сынып оқушылары сынып бөлмелерінде косметикалық жұмыс түрлерін жүргізеді.

Білімдегі аралықтарды болдырмау мақсатында жаз бойы 5-8 сынып оқушыларына арналған жазғы мектеп жұмыс жасайды.Жазғы мектеп оқушыларға алған білімдерін толықтыруға мүмкіндік береді. Оқушылардың қабілеттерін жетілдіруге қолайлы жағдайлар жасалады. Жалпы жазғы мектепке 60 оқушы қатысады. Жазғы мектеп 2 маусым бойы жұмыс жасайды.

1 маусым – 01.06 – 15.06

2 маусым – 18.06 – 29.06

 

Бағдарламаның басты бағыттары:

  • Шығармашылық, мәдени-сауық қызметі
  • Еңбек қызметі
  • Спорт, қозғалмалы жаттығулар, туризм – денсаулықты нығайтуға арналған бағыттардың бірі
  • Табиғатпен белсенділікте болу, экологиялық мәдениетті қалыптастыру
  • Заң және құқық бұзушылықтың алдын алу
  • Өзін өзі тану бойынша психологиялық тренингтер

 

Балалар мен жасөспірімдердің жазғы демалыстарын ұйымдастырудың негізгі формалары.

 

  • Ұжымдық, шығармашылық жұмыстар
  • Еңбек
  • Интеллектуалды ойындар
  • Спорттық-көпшілік іс шаралар
  • Жиһанкездік
  • Байқаулар, концерттер, мәдени орталықтарға бару
  • Жазғы мектеп
  • Жөндеу-құрылыс топтары
  • Мектеп аймағын көгалдандыру топтары

Бағдарламаны іске асыру жағдайлары

  • Ата-аналарды кеңінен қолдау
  • Педагогикалық ұжымның адал қызметі
  • Жаппай оқыту қорынан қаржыландыру

Бағдарламаны іске асырудан күтілетін нәтижелер

  • Мектеп оқушыларын сауықтыру және бос уақытын ұйымдастыру үшін жағымды жағдай жасау;
  • Бағдарламаны іске асырудың соңында ұйымдастырылған демалыспен қамтылған оқушылар санының көбеюі;
  • Балалар мен жасөспірімдер ортасында жағымсыз әлеуметтік құбылыстардың өсу жылдамдығының төмендеуі;
  • Балалар денсаулығын жақсарту;
  • Лагердегі әлеуметтік-психологиялық райының жақсаруы;
  • Әр жастағы және әр ұлтты оқушылардың достығы мен ынтымақтастығын жақсарту;
  • Балалардың жазғы демалысы мен сауығуының материалдық-техникалық құралдарын жақсарту;
  • Балалар мен жасөспірімдер арасында қаңғыбастықты, құқықбұзушылықты және қылмысты төмендету;
  • Әлеуметтік дағдылар мен білім негізінде азаматтық белсенділік, қоғамдық бағдары.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

№ 51 НОМ мектеп жанындағы жазғы сауықтыру лагерінің әлеуетпен қарым-қатынасын қалыптастыру

Бағдарлама бойынша жұмысының

 педагогикалық – түзету бөлігі

Тәрбиеленуш

ілердің ата-аналары

Қызмет бағыттары бойынша бақылаушылар

Тұлғаны дамыту мен тәрбиелеу жүйесі

Лагерь

басшысы

 

ТӘРБИЕШІ ТӘЛІМГЕРЛЕР

 

№ 51 НОМ мектеп жанындағы «Улыбка» жазғы сауықтыру лагері

«Дельфин» қауізі

Абай атындағы кітапхана

«Молодежный»

МС

№ 52859 Ә/Б

Өрт сөндіру бөлімшесі

Зообақ

Экомұражай

Этносаябақ

Көркем өнер мұражайы

МжДОБ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 

Бекітемін

«№51 НОМ» КММ директоры

__________А.С.Абдрахманова

 

   «ЖАЗ - 2018» БАҒДАРЛАМАСЫ БОЙЫНША ЖҰМЫС ЖОСПАРЫ

 

ІС ШАРАЛАР

МАҚСАТТАРЫ

МЕРЗІМДЕРІ

ЖАУАПТЫЛАР

1

№51 НОМ базасындағы балаларға арналған бейіндік лагерь, күндізгі лагерь, еңбек және демалыс лагерінің Ережелерімен танысу

Жаз мезгілінде бос уақытты ұйымдастыру

15.05. дейін

Байдакова О,Н.

2

Ата-аналар мен оқушылар арасында сауалнама жүргізу

Жаз мезгілінде бос уақытты ұйымдастыру

15.05. дейін

Остермиллер А.В.

сынып жетекшілері

3

Сауалнаманы сараптау, іс шаралар жоспарын жасау

Жаз мезгілінде бос уақытты ұйымдастыру

20.05. дейін

Байдакова О.Н.

Остермиллер А.В.

4

Жазғы демалыс бойынша іс шаралар жоспары мен нұсқаларының алдын ала көрсеткіштерін білім бөліміне ұсыну

Жаз мезгілінде бос уақытты ұйымдастыру

20.05. дейін

Байдакова О.Н.

5

2018 жылдың жаз мезгілінде балалар мен жасөспірімдердің демалысы мен сауығуын ұйымдастыру мен өткізу бойынша мектепшілік комиссиясын құру

Жаз мезгілінде бос уақытты ұйымдастыруды бақылау

20.05. дейін

Әкімшілік

6

Жаз мезгілінде балалар мен жасөспірімдердің демалысын, сауығуын, жұмысбастылығын ұйымдастыру бойынша «Жаз-2018» Бағдарламасын құру және бекіту, оны білім бөліміне ұсыну

Жаз мезгілінде бос уақытты ұйымдастыру

20.05. дейін

Байдакова О.Н.

7

Мәдени-сауығу ұйымдарымен бірлесе жұмыс жасау: кинотеатрлар, мұражайлар, зообақтар мен т.б.

Эстетикалық мәдениеттілікті тәрбиелеу

Маусым-тамыз

Мектеп жанындағы

лагерьдің басшысы

8

Жазғы сауықтыру демалысын ұйымдастыру мәселеле-ріне Қамқоршылық кеңесінің қатысуын қамтамасыз ету

Жаз мезгілінде бос уақытты ұйымдастыру

Маусым-тамыз

Әкімшілік

9

Мектеп жанындағы лагерьдің ашылуы туралы, тамақтандыруды ұйымдастыру туралы, жауапкершілікті жүктеу туралы мектеп бойынша бұйрықтар шығару

Жаз мезгілінде бос уақытты ұйымдастыру

01.06. дейін

Абдрахманова А.С.

10

Қала  сыртындағы «Салют» лагерінде демалу мен сауығуды ұйымдастыру туралы бұйрық шығару

Жаз мезгілінде бос уақытты ұйымдастыру

01.06. дейін

Абдрахманова А.С.

11

Мектеп жанындағы лагерьдің қабылдауға дайындығы (лагерь құжаттарының болуы, мектеп жанындағы лагерьдің жұмыс жоспары, балалар демалатын орындардың СанПиН талаптарына сәйкестігі, өрт қауіпсіздігі, кадрлармен қамту т.б.)

Мектеп жанындағы лагерьлердің жұмысқа дайындығын тексеру

01.06.-02.06.

Әкімшілік

12

Жетім балалар, ата-анасының қамқорлығынан айрылған балалардың демалысы мен сауығуын ұйымдастыру

Жаз мезгілінде бос уақытты ұйымдастыру

Маусым-тамыз

Остермиллер А.В.

13

Жасөспірімдердің аула клубтарында жұмысбастылығын, олардың жазғы демалыс кезінде еңбек заңнамасына сәйкес жұмыс орындарымен қамтылуын ұйымдастыру

Жаз мезгілінде бос уақытты ұйымдастыру

Маусым-тамыз

Ата-аналар

14

Әумесерлік мінез-құлықты балалар мен жасөспірімдердің демалысы мен сауығуын,  мектепте, аула клубтарында толықтай жұмысбасты болуын ұйымдастыру

Жаз мезгілінде бос уақытты ұйымдастыру

Маусым-тамыз

Остермиллер А.В.

15

Мектеп жанындағы «Улыбка» лагерінің салтанатты ашылуын, Балалрды қорғау күнін ұйымдастыру және өткізу

Достық пен қолдау ухаулын  құру

1 маусым

Легерь басшысы,

тәрбиешілер

16

«Жас ұлан» балалар ұйымының қызметін белсендіру

Отансүйгіштік сезімін, іскерлік жауапкершілікті, ел тарихына, тәуелсіз Қазақстанның болашағына қатыстығын қалыптастыру

Маусым-тамыз

Халилулина А.Ф.

17

Туристік саяхаттар ұйымдастыру 1-9 сыныптар

Туған өлкемен танысу, саяхатшылық дағдыларды қалыптастыру, эстетика-лық мәдениеттілікті, табиғатқа деген сүйіспеншілікті  тәрбиелеу

Маусым, шілде

Сынып жетекшілері

18

Мектеп жанындағы «Улыбка» лагерінің жұмысы

Балалрды сауықтыру, жаз мезгілінде бос уақыттарын ұйымдастыру

Маусым, шілде

Лагерь басшысы

19

Спорттық алаңының жұмысы, 5-8 сыныптар

Салауатты өмір салтын насихаттау

Маусым-тамыз

Кошжанов А.С.

Тлеген П.К.

20

Жазғы мектептің жұмысы, 5-8 сыныптар

Оқуға ынтасын арттыру, танымдық қызығушылығын дамыту

Маусым-шілде

Мухамеджанова Г.С

Латыпова Г.М.

Кузгибекова Г.М.

21

Күзгі тапсырмалар алған оқушылармен жұмыс жасау, 5-8 сыныптар

Оқуға ынтасын арттыру

Маусым, тамыз

Пән мұғалімдері

22

Жөндеу-құрылысшы топтардың жұмысы, 8-9 сыныптар

Мектепті абаттандыру

Маусым, шілде

Сынып жетекшілері

23

«Сұлулық әлемді сақтайды» экологиялық науқаны, көғалдандыру топтарының жұмысы

Еңбек дағдысын қалыптастыру, мектеп жанындағы алаңды көгалдандыру

Маусым-тамыз

Шералиева С.Е.

24

Киров аудандық ПБ бірлесе жұмыс жасау

Заңбұзушылықтың алдын алу

Маусым-тамыз

Байдакова О.Н.

Остермиллер А.В.

25

Өлкентану мұражайына, экологиялық мұражайына экскурсиялар ұймыдастыру, 1-8 сыныптар

Эстетикалық мәдениеттілікті тәрбиелеу

Маусым-шілде

Сынып жетекшілері

26

«Дельфин» қауызына бару

Балаларды сауықтыру, бос уақытын ұйымдастыру

Маусым-шілде

Лагерь басшысы

27

«Молодежный» МС бірлесе жұмыс жасау

Жаз мезгілінде бос уақытты ұйымдастыру

Маусым-тамыз

Лагерь басшысы

28

Қала кітапханаларына бару

Танымдық қызығушылығын дамыту

Маусым-тамыз

Лагерь басшысы

Тәрбиешілер

29

Зообаққа бару

Жануарлар әлемімен танысу

Маусым-тамыз

Лагерь басшысы

30

Мектеп жанындағы лагерьдегі балалардың өмірі мен денсаулығын сақтауды қамтамасыз ету

Балаларды сауықтыру

Маусым-тамыз

Лагерь басшысы

Тәрбиешілер

31

Балалар мен жасөспірімдердің жазғы демалысын, сауығуын, жұмысбастылығын қамтамасыз етуді дайындау және өткізу туралы бұқаралық-ақпараттық құралдарында жариялау

 

Маусым-тамыз

Лагерь басшысы

Тәрбиешілер

32

«Жаз-2017» бағдарламасының орындалуы туралы білім бөлімін ақпараттандыру

Мектеп жанындағы лагерь жұмысы туралы есеп беру

Ай сайын

Лагерь басшысы