Мұғалімдердің жетістіктері
Химия пәні мұғалімі В.К.Струнинаның шығармашылық есебі жүктеу 1-бөлім , 2-бөлім, 3-бөлім, 4-бөлім.
Биология пәні мұғалімі Н.А.Никельдің шығармашылық есебі жүктеу
Физика пәні мұғалімі Т.В.Лавриктің шығармашылық есебі
География пәні мұғалімі А.К.Түсіпбекованың шығармашылық есебі - жүктеу 1-бөлім, 2-бөлім.
Физика пәні мұғалімі Г.Ғ.Өтебайдың шығармашылық есебі - жүктеу - 1-бөлім, 2-бөлім
Мектептің жаратылыстану мұғалімдерінің әдістемелік бірлестігі .
ЖАРАТЫЛЫСТАНУ ПӘНДЕРІ ӘБ МҰҒАЛІМДЕРІ
1.Струнина Валентина Константиновна - білімі жоғары, Омбы педагогикалық институтын химия-биология мамандығы бойынша 1981 ж. аяқтаған. Өзіндік білім көтеру тақырыбы «Мотивация учебного процесса и пути ее повышения через интерактивные формы работы и информационные системы». Жоғары деңгейдегі жоғары санатты маман, химия пәні мұғалімі.
2. Туровская Оксана Михайловна - білімі жоғары, ҚарМУ 1995, география 2003, ҚарМУ. Өзіндік білімін көтеру тақырыбы «Экономика развитие индивидуальной субъектификации личности на уроках географии путем дифференцированного подхода». Жоғары деңгейдегі бірінші санатты маман, география пәні мұғалімі.
3. Сатыбалдина Гулайым Магауиевна -білімі жоғары, Жезқазған пед. институты. Өзіндік білім көтеру тақырыбы:«География- биология Новые педагогические технологии – развивающие обучение». Жоғары деңгейдегі, бірінші санатты маман, география және биология пәні мұғалімі.
4. Тусупбекова Айжан Кенжегуловна - білімі жоғары, ҚарМУ 2009, география. Өзіндік білім көтеру тақырыбы: «Способы организации поисковой творческой деятельности учащихся». Жоғары деңгейдегі маман, санатсыз, география пәні мұғалімі.
5. Лаврик Татьяна Васильевна - білімі жоғары, ҚарМУ 1984, физика. Өзіндік білім көтеру тақырыбы: «Применение активных форм и методов обучения в процессе преподавания физике» Жоғары деңгейдегі бірінші санатты маман, физика пәні мұғалімі.
6. Никкель Нина Анатольевна - білімі жоғары, ҚарМУ, 2009, биология. Өзіндік білім көтеру тақырыбы:«Личностно- ориентированный подход на уроках биологии». Жоғары деңгейдегі маман, санатсыз, биология пәні мұғалімі
7. Хоршат Назгуль - білімі жоғары, Көкшетау пед. училищесі 1994, ҚарМУ 2005. Өзіндік білім көтеру тақырыбы: «Оқытудың әдістемелік жүйесінің ерекшеліктері». Жоғары деңгейдегі маман, санатсыз, биология пәні мұғалімі.
8. Өтебай Гүлден Ғазизқызы - білімі жоғары, ҚарМУ, 2004, физика. Өзіндік білім көтеру тақырыбы: «Использование интерактивных форм и методов обучения в процессе преподавания физики». Жоғары деңгейдегі маман, санатсыз, физика пәні мұғалімі.
ӘДІСТЕМЕЛІК БІРЛЕСТІКТІҢ ТАҚЫРЫБЫ
оқу-тәрбие үдерісінің нәтижелілігі, білім сапасын тұлғаға бағытталған білім беру технологиясы және ақпараттық технологияларды енгізу арқылы жоғарылату.
Мектептің жаратылыстану мұғалімдері ӘБ МАҚСАТЫ:
интерактивтік және ақпараттық технологияларды тәжірибеге енгізу арқылы білім беру үдерісін ұйымдастыруға ғылыми тұрғыдан келу, педагогтердің кәсіби деңгейін жетілдіру және көтеру, білім беру үдерісінің нәтижелілігіне талдау жасау.
Бұл міндеттер келесі бағыттарды жүзеге асыру арқылы орындалады:
Мұғалімдердің пед. шеберлігін көтеру (өздігінен білім көтеру, БКИ курстары, семинарларға, өзара сабаққа қатысулар);
Жаңа педагогикалық технологияларды пайдалану;
Жан-жақты дамыған тұлғаны тәрбиелеу;
СӨС насихаттау, денсаулық сақтау технологияларын қолдану.
1-11 желтоқсан аралығында тақырыптық апталық өтті
Девизі:
Здоровье моей Земли - моё здоровье!
Жаратылыстану пәндері апталығы
Апталық барысында мұғалімдер В.К.Струнина, О.М.Туровская, Г.М.Сатыбалдинова, Тусупбекова , Т.В.Лаврик, Г.Г.Отебай , Хоршат Назгуль ашық сабақтар өткізді, сабақтарға пән мұғалімдерімен қатар басқа ӘБ мұғалімдері, директор және директордың орынбасарлары қатысты.
Өткізілген іс-шаралар нәтижесін талдай отырып, келесі қорытындыны шығаруға болады:
¾ Өткен оқу жылымен салыстырғанда пән апталығын өткізуде ақпараттық қамтамасыздандыру артқан;
¾ апталықта өткізілген шаралар бойынша ақпараттар қоры жасалды.
Ұсыныстар:
¾ ашық сабақтарға жаратылыстану пәндері мұғалімдерінен басқа гуманитарлық, математика пәндері мұғалімдерінің де қатысуын ұйымдастыру;
¾ шараларды өткізуге барынша көп оқушыларды қатыстыру;
¾ пән апталығы нәтижелерін оқушыларға жеткізу;
¾ пән апталықтарын өткізу уақытын мектеп деңгейінде өтетін шаралар уақытымен сәйкес жоспарлау (гуманитарлық, математика және жаратылыстану ӘБ апталығы бірінен соң бірі өтті, бұл оқушылардың апталыққа дайындығын қиындатты)
2008-2009 оқу жылының І жартыжылдығы бойынша оқушылардың білім сапасы талдауы