Қарағанды облысы білім басқармасының Қарағанды…
"№12 ЖББМ" КММ

Learning the Kazakh language

Әрі
дальше
Question answer
Всего ответов: 16
Новых вопросов: 3

Балалар ұйымы "Жас Ұлан"

                                                       1. Жалпы ережелер

1.1. «Бірыңғай «Жас Ұлан» балалар мен жасөспірімдер ұйымы» Республикалық қоғамдық бірлестігі (бұдан әрі – «Жас Ұлан») Елбасы Н.Ә.Назарбаевтың бастамасы бойынша құрылған Қазақстан Республикасы балалар мен жасөспірімдердің қоғамдық ұйымы болып табылады.

1.2. «Жас Ұлан» - өскелең ұрпақты жоғары рухани-адамгершілік құндылықтар, гуманистік, толеранттылық пен демократиялық ұстанымдарға негізделген қазақстандық патриотизм рухында қалыптастыратын ұйым.

1.3. «Жас Ұлан» өзінің қызметін шығармашылық, спорттық, қоғамдық, үкіметтік емес ұйымдармен және мемлекеттік мекемелермен бірлесе жүзеге асырады.

1.4. «Жас Ұлан» өз қызметінде Қазақстан Республикасының Конституциясы, заңнамасы және басқа да нормативтік құқықтық актілерін, Қазақстан Республикасында ратификацияланған халықаралық актілерді басшылыққа алады.

2. Мақсаты мен міндеттері

2.1. «Жас Ұланның» мақсаты:

- өскелең жас ұрпақтың бойында патриоттық, білім мен өзін-өзі жетілдіруге деген құштарлық, беріктік, Отан тарихына, Тәуелсіз Қазақстанның бүгіні мен болашағына деген жауапкершілікті қалыптастыру.

2.2. «Жас Ұланның» міндеттері:

- Қазақстан халқының тілін, мәдениетін, тарихын білу негізінде өскелең жас ұрпақтың бойында рухани-адамгершілік әлеуетті қалыптастыру;

- балалар мен жасөспірімдердің азаматтық белсенділігі мен саналылығын арттыру;

- танымдық жұмыстарды ынталандыру;

- балалар мен жасөспірімдердің зияткерлік, шығармашылық және әлеуметтік дамуы үшін қолайлы жағдай жасау;

- жауапкершілік мен еңбексүйгіштікті қалыптастыруға, көшбасшылық және ұйымдастырушылық қабілеттерін дамытуға бағытталған баланың жеке тұлғалық қасиеттерін дамыту.

3. Қызметтері мен қағидалары

3.1. «Жас Ұлан» келесі қызметтерді атқарады:

- тәрбиелік;

- танымдық;

- коммуникативтік;

- әлеуметтік;

- ақпараттық;

- шығармашылық.

3.2. «Жас Ұлан» қызметінің қағидалары:

- азаматтық сана-сезім және жалпы адами құндылықтардың басымдылығы;

- еріктілік және қол жетімділік;

- ұрпақтар сабақтастығы мен «Жас Ұлан» ұйымының дәстүрлерін сақтау;

- ұйымның негізгі мақсаты мен міндетін жүзеге асырудағы ересектер мен балалардың бірлігі;

- қызметтің патриоттық, толеранттық, рухани-адамгершілік бағыты.

4. Мүшелік, оған қабылдану және шығу тәртібі

4.1. «Жас Ұлан» ұйымында мүше болудың екідеңгейлі жүйесі бар. «Жас Ұланның» жоғары буынына 5-10 сынып, ал «Жас Қыран» төменгі буынына – 1-4 сынып оқушылары, сонымен қатар «Жас Ұланға» өз үлесін қосуға және оның мүшесі болуға ерікті түрде ниет білдірген балалар мен жасөспірімдер қабылданады.

4.2. Мүшелерді ұйымға қабылдауды «Жас Ұлан» бастауыш ұйымы жүргізеді. Ұйымға қабылдау жылына 3 рет өткізіледі: 1 мамыр – Қазақстан халқының бірлігі күні, 6 шілде – «Жас Ұлан» құрылған күні, 16 желтоқсан – Тәуелсіздік күні.

4.3. «Жас Ұланнан» ерікті түрде шығу үшін «Жас Ұлан» бастауыш ұйымының жетекшісіне жазбаша өтініш береді.

4.4. «Жас Ұлан» Ережесін бұзған ұйым мүшелеріне келесідей шаралар қолданылады: ұйымның жалпы жиналысында талқылау, ескертулер жасау, сөгіс жариялау, ұйымнан шығару туралы ескерту жасау. Ең қатаң шара – ұйымнан шығару.

4.5. Ұйымнан шығару мәселесі бастапқы ұйымның жалпы жиналысында қаралады. Шығару туралы шешім Мектеп комитеті мүшелерінің кемінде ⅔-і дауыс берген жағдайда ғана қабылданады және бекітілгеннен кейін күшіне енеді.

5. «Жас Ұлан» мүшелерінің құқықтары мен міндеттері

5.1. «Жас Ұлан» мүшелерінің құқықтары:

- «Жас Ұлан» қызметіне белсенді қатысу;

- «Жас Ұлан» басқару органының құрамына сайлану және сайлау;

- «Жас Ұлан» жұмысының бағдарламаларын жүзеге асыру барысындағы табыстары және ерекше жеке жетістіктері үшін мақтаулар мен мадақтаулар алу (грамоталар, дипломдар, жазғы және сауықтыру лагерлеріне жолдама, «Жас Ұлан» Алтын Кітабына ену»);

- «Жас Ұлан» органына өтініш, арыз, сұрақтар, бастамалар мен ұсыныстар беруге;

- Ұйымның барлық деңгейінде қызметі туралы ақпарат алуға;

5.2. «Жас Ұлан» мүшелерінің міндеттері:

- Қазақстан Республикасының мемлекеттік рәміздерін сыйлау (Ту, Елтаңба, Әнұран), өз елінің патриоты болу;

- «Жас Ұлан» Ережесін және басқару органдарының шешімін орындау;

- «Жас Ұланның» өзге мүшелері мен олардың құқықтарын құрметтеу, мойындау;

- оқуда, қоғамдық жұмыстарда, еңбекте үлгілі болу; қоғамдық мүлікті сақтау, мәдениетті болу;

- салауатты өмір салтын ұстану, оны өз құрдастары арасында насихаттау;

- үлкенге құрмет, кішіге ізет көрсету.

6. Рәміздері мен ерекше белгілері

6.1. «Жас Ұлан» балалар ұйымының рәміздері: ұран, әнұран, ту, галстук, төсбелгі, эмблема болып табылады.

6.2. Ту – бұл балалар мен жасөспірімдер бірлігін бейнелейді. Ол республикалық ұйымда және оның барлық бөлімшелерінде (мектептік, аудандық/қалалық, облыстық) болуы қажет.

Ту - тік төртбұрышты 200×100 см өлшемдегі ақ түсті ортасында ұйым белгісі бейнеленген кездеме. Ұйым белгісі және атауы кестелік тігіспен, бояумен немесе матамен аппликациялау арқылы жазады. Ағаш сабына бекiтiлген тұста — ұлттық оюлармен кестеленген тiк жолақ өрнектелген. Кездеменің бойы алтын түстес шашақтармен жиектелген.

Ту ағаш сабына сүңгі арқылы бекітіледі. Сүңгі ұлттық өрнек нақышында жасалынады. Тудың ағаш сабының ұзындығы металл (пластмасса) сүңгінің ұзындығымен қоса 2 м 20 см биіктікті құрайды. Оған алтын түстес шашақты бау байланады.

Ту салтанатты рәсімдерде, шерулерде, мемлекеттік мерекелерде шығарылады. Ол арнайы ағаш тіреуде қаптаулы түрде сақталады немесе бөлменің отрасында Ұйымның салттық қабырғасында әйнекте тұрады. Ерекше жағдайларда туға мәртебелі қарауыл қойылады, ол ту ұстаушыі мен екі атқосшыдан тұрады. Қарауыл кезегі әр 10-15 минут сайын ауысады. Алыс жолдарға туды қапталған күйде иыққа салып апарады. Ту ұстаушылардың киімі ұйымның ерекше белгілеріне сәйкес келеді. Міндетті түрдегі рәміздер: ленталар (аксельбанты), бас киім, ақ қолғап болып табылады. Лента мен бас киімнің түсі бірдей – көгілдір.

6.3. Галстук – бұл балалар ұйымының ерекше белгісі. Түсі – аспан түстес көгілдір. Галстук өлшемі 40×130 см. Галстуктың оң жақ бұрышында «Жас Ұлан» логотипі орналасқан. «Жас Ұлан» логотипінің диаметрі 4 см шеңбер түрінде жасалған.

6.4. Ұран – ұйымның ерекше белгісі. Ол ұйымның, бірлестіктің ең негізгі ойын, идеясын білдіреді.

6.5. «Жас Ұланның» ерекше белгілері болып ұйымның идеясын айқын жеткізетін төсбелгілер, барабан, айырмашылық белгілері (шеврондар) сияқты белгілі заттар мен белгілер саналады.

7. Құрылымы

7.1. «Жас Ұлан» негізі «Жас Ұланның» бастауыш ұйымы болып табылады.

7.2. Бастауыш ұйым мектептің деңгейінде еріктілік негізінде құрылады.

7.3. «Жас Ұланның» бастауыш ұйымы «Жас Ұлан» мектеп комитеті болып табылады.

7.4. «Жас Ұлан» бастапқы ұйымдары (бұдан әрі – Мектеп комитеті) «Жас Ұлан» мектеп комитетінің жалпы жиналысының шешімімен құрылады. Мектеп Комитетінің жалпы жиналыс шешімі, егер оған барлық сыныптардың көшбасшылары, ұйым бағыттарының жетекшілері қатысқанда ғана қабылданды деп есептеледі.

7.5. «Жас Ұлан» көшбасшысы – барлық деңгейде «Ұлан басшысы» деп аталады, ол 9-10 сынып оқушылары арасынан жалпы жиналыста ашық дауыс беру жолымен бір оқу жылына сайланады.

7.6. Атқарушы орган – Мектеп комитетін атқарушы хатшы басқарады, оны (педагог, тәлімгер, ұйымдастырушы - әдіскер мектеп ұстаздары қатарынан) Мектеп комитетінің жалпы жиналысында «Жас Ұлан» аудандық кеңесі және мектеп әкімшілігінің келісуі бойынша бекітеді.

7.7. Аудандық/Қалалық атқарушы хатшыны аудандық/қалалық Кеңестің шешімімен Аудандық/қалалық білім басқармасы және Облыстық Кеңестің келісімі бойынша бекітеді.

7.8. Облыстық атқарушы хатшыны облыстық Кеңестің шешімімен облыстық білім басқармасы және Республикалық Кеңестің келісімі бойынша бекітеді.

7.9. Аудандық/Қалалық Кеңес құрамына Мектеп комитеттерінің атқарушы хатшылары және «Ұлан Басшылары» кіреді.

7.10. Облыстық Кеңес құрамына Аудандық/Қалалық Кеңестердің атқарушы хатшылары және «Ұлан Басшылары» кіреді.

8. Басқарушы органдар

8.1. Жоғары кеңесуші органы - «Жас Ұлан» Республикалық Құрылтайы болып табылады. Құрылтай кемінде жылына бір рет өткізіледі.

8.1.1. Құрылтайды шақыру, күн тәртібін, регламент, өкілеттілік нормасы мен делегаттарды сайлау тәртібін Республикалық Кеңес анықтап, жариялайды. Оны төтенше және кезектен тыс шақырылымдарды есептемегенде, өткізілу күнінен екі ай мерзімге дейін уақытта хабарлауы тиіс.

8.1.2. Төтенше және кезектен тыс Құрылтай Кеңес төрағасы немесе Кеңес мүшелерінің ⅓-інің бастамасымен Кеңес шешімі негізінде шақырылады.

8.2. Басқару органы - Республикалық Кеңес.

8.2.1. Республикалық Кеңес отырысы жылына үш рет, соның ішінде күнтізбелік жыл соңында Кеңестің есеп беруі өткізіледі. Кеңес төрағасы өз бастамасымен немесе Кеңес мүшелерінің ⅓-інің бастамасымен кезектен тыс Кеңес отырысын шақыра алады. Кеңес шешімі оның мүшелерінің көпшілік даусымен қабылданады. Өткізу тәртібі мен дауыс беру түрін Кеңес мүшелері алдын ала жұмыстың басында белгілейді.

8.2.2. Кеңес құзіретіне келесілер кіреді:

- «Жас Ұлан» ережесін бекіту;

- ұйым бюджеті мен жылдық қаржылық есептерін бекіту;

- ұйым Жарғысына өзгертулер мен толықтырулар енгізу бастамасы;

- ұйымның бағдарламасы мен негізгі бағыттарын анықтау және оларды «Жас Ұлан» Құрылтайына ұсыну;

- «Жас Ұлан» Құрылтайының күн тәртібін бекіту;

- Төтенше және кезектен тыс Құрылтайды өткізу туралы шешім қабылдау;

- Кеңес Төрағасын 2 жыл мерзіміне сайлау;

- Ұйымның құрметті мүшелерін қабылдау;

- Ұйымның бөлімшелерін құру және қысқарту туралы шешім қабылдау, Ұйым бөлімшелері туралы Ережені бекіту;

- «Жас Ұлан» қызметіне байланысты басқа да мәселелер.

8.2.3. Кеңестің құрамы делегаттар қатарынан анықталып, сайланады (әр облыстан, Алматы және Астана қалаларының атқарушы хатшылары мен «Ұлан басшыларын» қосқанда 2 адамнан).

8.2.4. Кеңестің өкілеттілік мерзімі – екі жыл.

8.3. Кеңестің жалпы қызметіне Кеңес Төрағасы жетекшілік етеді.

8.3.1. Кеңес төрағасының өкілеттігі Құрылтайдың сәйкес шешімі болған жағдайда мерзімнен бұрын тоқтатылады;

8.3.2. Кеңес төрағасы келесідей қызметтерді атқарады:

- Құрылтайда есеп береді;

- төтенше және кезектен тыс Кеңес отырысын өткізу бастамасын айтады;

- Кеңестің қызметін үйлестіреді және Кеңес отырыстарына басшылық етеді;

- «Жас Ұлан» қызметін ұзақ мерзімді жоспарлау барысын үйлестіреді;

- мемлекеттік және басқада мекемелер мен ұйымдармен қарым-қатынаста «Жас Ұланның» ресми өкілі болады;

- ұйым қызметін басқару, штаттық кесте және лауазымдық нұсқаулықтарды атқарушы директордың ұсынуымен бекітеді;

- ұйым атынан сенімхатсыз әрекет етеді.

8.3.3. Кеңес төрағасының орынбасарлары болады. Орынбасарларды «Жас Ұлан» Кеңесі сайлайды.

8.4. Атқарушы орган – Атқарушы директорат. Оны Атқарушы директор басқарады.

8.4.1. Атқарушы директорды Төрағаның ұсынымы негізінде Республикалық Кеңес тағайындайды.

8.4.2. Атқарушы директор ұйым қызметін оперативті басқаруды жүзеге асырады, Құрылтайға, Кеңеске, Кеңес төрағасына есеп береді, олардың шешімін орындайды. Атқарушы директор ұйым алдында қызметінің нәтижесі мен заңдылығы бойынша жауапты.

8.4.3. Атқарушы директор құзіретіне:

- өз мүлкі аясында ұйым қызметіне қажетті материалды-техникалық жабдықтармен қамтамасыз етеді;

- жарғыдағы қызметті жүзеге асыру үшін қосымша қаржы көздері мен материалдық құралдарды тарту;

- Кеңес пен Құрылтайдың кезекті және кезектен тыс отырыстарын ұйымдастыру;

- бекітілген бюджетке сәйкес мүлік пен қаражатқа иелік ету;

- кадрлық мәселелерді шешу, орынбасарлары мен аппарат құрылымының жетекшілерін Кеңес Төрағасының келісімімен тағайындайды;

- ұйым қызметкерлерін жұмысқа қабылдау, олардың ауысуы мен жұмыстан шығу туралы бұйрық шығарады, атқарушы директорат құзіреті шеңберінде барлық қызметкерлерге орындауға міндетті талаптар жасайды, сонымен қатар келісім шарт негізінде қызметкерлерді қабылдайды;

- еңбекақы жүйесін анықтайды, сыйақы беру, мадақтау шараларын қарастырады және тәртіптік сөгіс жариялайды;

- ұйым атынан келісім-шарт жасайды;

- Кеңестің және Құрылтайдың құзіретіне кірмейтін басқа да өкілеттікті жүргізеді.

8.4.4. Атқарушы директор өз уәкілдігін немесе бір бөлігін өзінің орынбасарларына беруге құқылы

8.4.5. Атқарушы директор өз қызметін жүзеге асыра алмағанда, оның қызметі жаңа директорды сайлағанға дейін орынбасарына жүктеледі.

8.4.6. Атқарушы директор қызметінен Кеңестің сәйкес шешімі болған жағдайда мерзімнен бұрын босатылады.

9. Халықаралық жұмысы

9.1. «Жас Ұлан» қызметі Бала құқықтары туралы Конвенция және Қазақстан Республикасының Заңнамасына қайшы келмейтін халықаралық үкіметтік емес ұйымдармен жас ұрпақты тәрбиелеу саласында өзара әрекеттеседі.

9.2. «Жас Ұлан» жасөспірімдер мен балалардың зияткерлік, шығармашылық және әлеуметтік дамуына қолайлы жағдайлар жасауға, азаматтық белсенділігін арттыруға бағытталған халықаралық үкіметтік емес ұйымдардың жобаларына қатысады.

"Жас Ұлан" және "Жас Қыран" ұйымдарының ресми нышандары

«Жас Қыран» белгісі. Қыран бейнесі қазақ елінің өскелең ұрпағы қырандай күшті, білімді, әрқашанда биік шыңдардан көрініп, алғыр болуының айғағы. Белгінің жоғарғы оң жағында шуағын шашып тұрған күн бейнеленген. Күн - жастарға болашаққа нық сеніммен қарауға жол ашады. жалпы күн бейнесі өміршеңдіктің, байлықтың белгісі.

«Жас Ұлан» белгісі. Дөнгелек шар тәрізді форма. Шар - өмір мен мәңгіліктің бейнесі. шардың жоғары жағында орнамент сипатындағы өрнек - бұл қазақстанның төбесінді мәңгілік күн жарқырап тұруының белгісі. Бейбітшіліктің, тұрақтылықтың нышаны. шардың ортасында Алтын адам бейнеленген, ол еліміздің Тәуелсіздігінің символы. Алтын адамға қоса өрнектелген ою өрнек - қазақ елінің салт-дәстүрінің жарқын бейнесін сипаттайды.

«Жас Ұлан» галстугі. Атлас матадан тігіледі. Ашық көк түсті оң жақ бұрышында ұйымның белгісі тігілген. Көк түс - жастарымыздың білімі теңіздей терең, бейбіт өмір сүру мен тәуелсіз болуының нышаны және молшылықтың белгісі.

 

 

РЕСПУБЛИКАНСКАЯ ОБЪЕДИНЕННАЯ ДЕТСКАЯ И ПОДРОСТКОВАЯ ОРГАНИЗАЦИЯ "ЖАС УЛАН"

"ЖАС ҰЛАН" ҰЙЫМЫ - Республикалық бірыңғай "Жас Ұлан" балалар және жасөспірімдер ұйымы Елбасы Н.Ә.Назарбаевтың бастамасы бойынша құрылған. Бұл ұйым қоғамдық ұйым болып табылады. "Нұр Отан" ХДП XIII съезінде Елбасы Н.Ә.Назарбаев Қазақстанның жас азаматтарының басын біріктіретін "Жас Ұлан" бірыңғай балалар ұйымының жаңа жүйесін құру керектігін атап өткен болатын. Тәуелсіздіктің жылдығына орай 2011 ж. 6 шілдеде "Елорда күніне" орай "Бірыңғай "Жас Ұлан" балалар мен жасөспірімдер ұйымы" республикалық қоғамдық бірлестік құрылды. 26 тамыз күні "Жас Ұлан" ұйымының құрылтайы өтті. Ұйымның Кеңес мүшелері, жұмыс жоспары қабылданды, ресми нышандары бекітілді. 2011 ж. 1-қыркүйекте Астана қаласы №66 мектепте Елбасы Н.Ә.Назарбаев " Жас Ұлан" балалар мен жасөспірімдер ұйымының алғашқы мүшелерін салтанатты түрде қабылдады.

"ЖАС ҰЛАН" - өскелең ұрпақты жоғары рухани - адамгершілік құндылықтар, демократиялық ұстанымдарға негізделген қазақстандық патриотизм рухында қалыптасқан ұйым. "Жас Ұлан" өз қызметінде ҚР-ның Конституциясын,заңнамасы және де басқа нормативтік құқықтық актілерін, ҚР-да ратификацияланған халықаралық актілерді басшылыққа алады.

"ЖАС ҰЛАН" ҰЙЫМЫНЫҢ РӘМІЗДЕРІ: ту, галстуг, төсбелгі, эмблема

ҰЙЫМҒА ҚАБЫЛДАУ ЖЫЛЫНА 3 РЕТ: 1 - мамыр - Қазақстан халқының бірлігі күні, 6-шілде - "Жас ұлан" құрылған күні, 16- желтоқсан - Тәуелсіздік күні.

ЖҮЗЕГЕ АСЫРУШЫЛАРЫ: 6-9 жас – «Жас Қыран», 10-16 жас – «Жас Ұлан», мектеп басшылығы, ұйым жетекшісі, класс жетекшілер, ата - аналар.

"ЖАС ҰЛАН" ҰЙЫМЫНЫҢ БАҒЫТТАРЫ: Парасат, Таным, Ұлт рухы, Тал бесік, Жігер, Жеті Жарғы, Еңбек.

БАСҚАРУ ҚҰРЫЛЫМЫ: Ұйым жетекшісі - Мектеп Ұланбасы - Топ Ұланбасы - Топ қыранбасы - Класс Ұланбасы - Класс Қыранбасы - бөлімдер бойынша жауаптылар.

ҰЙЫМ ЖҰМЫСЫНАН КҮТІЛЕТІН НӘТИЖЕ: Қоғамдағы өзгеріске бейімделген, әлеуметтік жеке тұлғаны қалыптастыру, қоғамдағы бірлестіктің ғылыми - әдістемелік қызметін жандандыру. Тәрбиелік - оқыту бағдарламасын тиянақты өткізу, ұйым жұмыстарын БАҚ арқылы кеңінен насихаттау.

РЕСПУБЛИКАЛЫҚ БІРЫҢҒАЙ "ЖАС ҰЛАН" БАЛАЛАР МЕН ЖАСӨСПІРІМДЕР ҰЙЫМЫНЫҢ ЖҰМЫСЫ ТУРАЛЫ ЕРЕЖЕ 

1. ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕЛЕР 

1.1. "Бірыңғай "Жас Ұлан" балалар мен жасөспірімдер ұйымы" Республикалық қоғамдық бірлестігі (бұдан әрі- "Жас Ұлан") Елбасы Н.Ә. Назарбаевтың бастамасы бойынша құрылған Қазақстан Респуликасы балалар мен жасөспірімдердің қоғамдық ұйымы болып табылады. 

1.2. "Жас Ұлан"- өскелең  ұрпақты жоғары рухани-адамгершілік құндылықтар, гуманистік, толеранттылық пен демократиялық   ұстанымдарға  негізделген қазақстандық патриотизм рухында қалыптастыратын ұйым.

1.3. "Жас Ұлан" өзінің қызметін шығармашылық, спорттық, қоғамдық, үкіметтік емес ұйымдармен  және мемлекеттік мекемелермен бірлесе жүзеге асырады.

1.4. "Жас Ұлан" өз қызметінде Қазақстан Республикасының Конституциясы, заңнамасы және басқа  да  нормативтік құқықтық актілерін, Қазақстан Республикасында ратификацияланған халықаралық актілерді басшылыққа алады.

2. МАҚСАТЫ МЕН МІНДЕТТЕРІ

2.1. "Жас Ұланның" мақсаты:

- өскелең жас ұрпақтың бойында патриоттық, білім мен өзін-өзі жетілдіруге деген құштарлық, беріктік, Отан тарихына, Тәуелсіз Қазақстанның бүгіні мен болашағына деген жауапкершілікті қалыптастыру. 

2.2. "Жас Ұланның" міндеттері: 

- Қазақстан халқының тілін, мәдениетін, тарихын білу негізінде өскелең жас ұрпақтың бойында рухани -адамгершілік әлеуметтік қалыптастыру.

- балалар мен жасөспірімдердің азаматтық белсенділігі мен саналылығын арттыру;

- танымдық жұмыстарды ынталандыру;

- балалар мен жасөспірімдердің  зияткерлік, шығармашылық және әлеуметтік дамуы үшін қолайлы жағдай жасау;

- жауапкершілік пен еңбек сүйгіштікті қалыптастыруға, көшбасшылық және ұйымдастырушылық қабілеттерін дамытуға бағытталған баланың жеке тұлғалық қасиеттерін дамыту.

3. ҚЫЗМЕТТЕР МЕН ҚАҒИДАЛАР

3.1. "Жас Ұлан" келесі қызметтерді атқарады: 

- тәрбиелік;

- танымдық;

- коммуникативтік;

- әлеуметтік;

- ақпараттық;

- шығармашылық;

3.2. "Жас Ұлан" қызметінің қағидалары:

- азаматтық сана -сезім  және жалпы адами құндылықтардың басымдылығы;

- еріктік және қолжетімділік;

- ұрпақтар сабақтастығы мен "ЖасҰлан" ұйымының дәстүрлерін сақтау;

- ұйымының негізгі мақсаты мен міндетін жүзеге асырудағы ересекетер мен балалардың бірлігі;

- қызметтің патриоттық, толеранттық, рухани -адамгершілік бағыты.

4. МҮШЕЛІК, ОҒАН ҚАБЫЛДАУ ЖӘНЕ ШЫҒУ ТӘРТІБІ

4.1. "Жас Ұлан" ұйымында мүше болудың екі деңгелі жүйесі бар. "Жас Ұланның" жоғары буынына 5-10 сынып, ал "Жас Қыран" төменгі буынына -1-4 сынып оқушылары, сонымен қатар "Жас Ұланға" өз үлесін қосуға және оның мүшесі болуға ерікті түрде ниет білдірген балалар мен жасөспірімдер қабылданады.

4.2. Мүшелерді ұйымға қабылдауды "Жас Ұлан" бастауыш ұйымы жүргізеді. Ұйымға қабылдау жылына 3 рет өткізіледі: 1 мамыр- Қазақстан халқының бірлігі күні, 6 шілде- "Жас Ұлан" құрылған күні, 16 желтоқсан -Тәуелсіздік күні.

4.3. "Жас Ұланнан" ерікті түрде шығу үшін "Жас Ұлан" бастауыш ұйымының жетекшісіне жазбаша өтініш береді.

4.4. "Жас Ұлан" Ережесін бұзған ұйым мүшелеріне келесідей шаралар қолданылады: ұйымның жалпы жиналысында талқылау, ескертулер жасау, сөгіс жариялау, ұйымынан шығару туралы ескерту жасау. Ең қатаң шара - ұйымнан шығару. 

4.5. Ұйымнан шығару мәселесі бастапқы ұйымның жалпы жиналысында қаралады. Шығару туралы шешім Мектеп комитеті мүшелерінің кемінде 2/3 дауыс берген жағдайда ғана қабылданады және бекітілгеннен кейін күшіне енеді. 

Республикалық бірыңғай «Жас Ұлан» балалар мен жасөспірімдер

 ұйымы мүшелерінің АНТЫ

Мен, ____________________, Республикалық бірыңғай «Жас Ұлан» балалар мен жасөспірімдер ұйымының қатарына кіре отырып:

-       Өз Отаным – Қазақстан Республикасының патриоты болуға;

-       Мемлекеттік рәміздерді құрметтеуге, дәріптеуге;

-       Туған елім, жерім, Отанымды мақтаныш етуге;

-       Ата-анамды қадірлеуге;

-       Үлкенге құрмет, кішіге ізет көрсетуге;

-       Білімге табандылықпен  ұмтылуға;

-       Салауатты өмір салтын ұстануға;

-       Табиғатты аялауға;

-        «Жас Ұлан» Ережесін бұлжытпай сақтауға және оны өз достарымнан талап етуге ант етемін.

Біздің жерлестеріміздің даңқты ерлігі өнегесі негізінде ерлікке үйренуге және Отанға шексіз қызмет етуге салтанатты түрде

АНТ ЕТЕМІН, АНТ ЕТЕМІН, АНТ ЕТЕМІН!

№12 жалпы білім беретін орта мектеп оқушыларын  «Жас ұлан», «Жас қыран»   ұйымына қабылдау есебі.

         2014 жылдың 1 желтоқсанында Тұңғыш президент мерекесі қарсаңында №12 жалпы білім беретін орта мектепте «Жас ұлан» жасөспірімдер ұйымына қабылдау өткізілді. Жас ерекшеліктері бойынша 2-4 сыныптар аралығында «Жас қыран» ұйымына 24 оқушы, 5-сыныптар бойынша «Жас ұлан» ұйымына  24 оқушы қабылданды.

 

Ұлы жеңістің 70 жылдығына байланысты «Жас Ұлан» ұйымы мүшелерімен бірге Ұлы жеңіс – жасасын атты сайыс ұйымдастырылды.

Өткізген: Тәлімгер:  Бертаева А.Д.     Күні: 23.01.2015     уақыты: 14-30

Тақырыбы:Ұлы жеңіс - жасасын!  (сайыс сағаты)

Білімділік мақсаты:Ұлы Отан соғысы жылдарындағы қазақстандықтардың

орасан зор еңбектерін ашып көрсету.

Дамытушылық мақсаты: Республикадағы әскери-патриоттықтәрбие,оныңоқушылар өміріндегі маңызы,республиканың сыртқы саясаты туралы түсіне білулері,оқушылардың ойлау қабілеттерін дамыту.

Тәрбиелік мақсаты:Аға ұрпақтың  ерлік оқиғаларға толы даңқты істеріөшпейтіні ,оқушыларды елін,жерін сүюге ,патриотизм,интернационализм рухында тәрбиелеу.

Жүргізушінің сөзі:

Бұдан 70 жыл бұрын дүние жүзі тарихында ең сұрапыл да қырғын соғыс аяқталды.1945жылы Герман милитаризмі жеңілгені туралы ресми жариялады.

Германияны жеңуде қазақстандықтардың қосқан үлесін естен шығаруға болмайды.

Ағылшын жазушысы Верт былай деп жазды: «Қызыл армияның табанды жауынгерлерінің бірі-қазақтар еді,соғыстың барысында қазақтар өздерін жақсы жақтарынан көрсеткен еді.Ал,Сталинградты қорғауда үздік жауынгерлер-Орта Азия халықтарының өкілдері-қырғыз,қазақ,башқұрт болды» ,-деп жазса,ал,жазушы Илья Эренбург «Соғыс» деген шығармасында былай деп жазады: «Бір офицер маған мынадай әңгіме айтты,Сұмдық бір қорқынышты солдаттар бізге қарсы шабуылға шықты,олар бораған оқты елемейді ,бізді жаншып өтетіндей атой салып келе жатты,Олардың қазақтар екенін кейін білдім» ,-деп жазды.Жазушы 2-ші мақаласында:»Қазақтар жел жетпес жүйрік мініп дағдыланған.Олар қажет болса еңбектей де біледі,биік тауларға да өрмелеп шығады,саз балшыққа да малшынып жата береді.Оларды ешкім де,ештеңе де тоқтата алмайды»,-деп жазды.

Сұрапыл соғысты бастан кешкен, қан майданның қақ ортасында елі үшін жан кешкен жауынгерлер ерлігін паш ететін төмендегі: «Қазақстандықтар Ұлы Отан соғысында!»   атты  бейне таспаны ұсынамын.

Сайыс 3 кезеңнен тұрады

·        Бәйге

·        Алғырлар

·        Пікір талас

1 кезең Бәйгеде  3 тақырыпта сұрақтар берілген оның біреуіне топ басшысы топпен ақылдаса отырып, таңдап жауап береді, егер жауап болмаса онда келесі топқа жауап беру мумкіндігі беріледі. Жауап берсе онда келесі топ сұрақ таңдап жауап беруге тырысады.Осылай сұрақтар біткенше сағат тілі бағытымен кезекпен сұрақтар таңдалып жауап бере береді. Әр жауап 5 ұпайдан есептеледі.

Бәйге

·        Ұлы Отан соғысындағы  сандармен байланысты сұрақтар

·        Ұлы Отан соғысы жылдарындағы қазақстандық батырларға байланысты сұрақтар

·        Ұлы отан соғысына байланысты басқада сұрақтар

Ұлы Отан соғысындағы  сандармен байланысты сұрақтар:

1.Ұлы Отан соғысы қай жылдар аралығында өтті? (1941-1945)

2.Ұлы Отан соғысы неше күн мен түнге созылды? (1418)

3.Ұлы Отан соғысында Қызыл Армия қатарында қанша қазақстандықтар болды? (1млн.200 мың)

4.Ұлы Отан соғысына қатысқан қазақстандық партизан саны –3,5 мың.

5. Ұлы Отан соғысының басталған күні                (22 маусым 1941жыл)

6. Ұлы Отан соғысы жылдарында Кеңес Одағының батыры атағын алған қазақстандықтар саны? 500-ге жуық

7.Ұлы Отан соғысы жылдарында елiмiзде қираған қала үлгiсiндегi елдi мекендер саны? (1710)

8.Ұлы Отан соғысы жылдарындағы КСРО-ның шығыны қандай болды? 27 млн. адам.

9.Ұлы Отан соғысы қарсаңында Қазақстандағы жоғары оқу орындарының саны: 20

Ұлы Отан соғысы жылдарындағы қазақстандық батырларға байланысты сұрақтар:

1.Кеңес Одағының батыры атағын алған қазақтың қос жұлдызы қазақ батыр қыздары кімдер ? (Әлия Молдағұлова,Мәншүк Маметова.)

2.Ұлы Отан соғысы жылдарында 18 жасар ең жас қазақстандық Кеңес Одағының Батыры атанды ол кім?: Ж.Елеусізов

3. Ұлы Отан соғысы жылдарында кеудесімен жау отын жапқан Қазақстандық жауынгерді атаңыз? Тастемір Рүстемов.

4.Ұлы Отан соғысы жылдарында Ока өзенінің жағасында Серпухово түбіндегі Воронино деревнясында қайтыс болған қазақ батырының есімін атаңыз.Р. Амангелдиев.

5.Ұлы Отан соғысы кезiнде алғаш рет Кеңес Одағының батыры атағын алған қазақстандық жауынгер – К.А.Семенченко.

6.Ұлы Отан соғысында Москва түбіндегі шайқаста ерлік көрсетіп, қаза тапқан қазақ жігіті кім? Т.Тоқтаров.

7.Ұлы Отан соғысында Сталинград қаласының түбінде ерлікпен қаза тапқан минометші, Кеңес Одағының Батыры – Қ.Сыпатаев.

8.Ұлы Отан соғысы жылдары "Ресей кең-байтак, бірак шегінерге жер жоқ, артымызда Москва,"-деген жалынды сөзді айтқан.В. Клочков.

9.Рейхстагқа ту тіккен қазақ батыры кім?(Рақымжан Қошқарбаев )

Ұлы отан соғысына байланысты басқада сұрақтар:

1.Ұлы Отан соғысы жылдары батыс облыстардан көшірілген завод, фабрикалар негізінен Қазақстанның қай қаласында орналасты? Шымкентге.

2.Ұлы Отан соғысы жылдары жұмысшылардың жетіспеушілігінен шығу үшін қандай  жағдайға көшті?Еңбек резервтерінің мектептері мен училищелері құрылады.

3.Ұлы Отан соғысы жылдары Қазақстанға көшiрiлген зауыттың бiрi – №3 Александров радиозауыты.

4. Ұлы Отан соғысы жылдарында Казақстанның майдан төңiрегiндегi статусқа ие болған облысы – Орал.

5.Ұлы Отан соғысына дейiн М.Мәметова қай институттың студентi болды – Алматы медицина институтының.

6.Ұлы Отан соғысы жылдарында әр гектардан 52 ц. тары өсіргензвено жетекшісі кім? Дацкова.

7.Ұлы Отан соғысы қарсаңында КСРО бойынша Қазақстан қорғасын өндіруден нешінші орын алды?Бірінші орын.

8. Ұлы Отан соғысы алдында Қазақстан мұнай мен көмiр өндiруден нешінші орын алды – алтыншы орын.

9.Ұлы Отан соғысы кезiнде Республикада социалистiк жарыс барысында "мыңдықтар" қозғалысы болды. Оны ұйымдастырушы –Г. Хайдин.

2 кезең Алғырларда әр топтан бір оқушы Отан туралы мақал айтса, келесі топтың бір оқушысы сол мақалдың жалғасын айтуы керек, таба алмаған жағдайда басқа бір топтың жауабын тыңдаймыз, егер таба алмай жатса, онда мақалды айтқан оқушы жалғасын айтады да сол топтан тағы бір оқушы мақал айтады. Болды, дегенге дейін ойын жалғаса береді.Әр дұрыс жауапқа 5 ұпай беріледі.

3 кезең Пікір таласта топ басшылары келіп алдына қойылған 3 қағазда жасырылған сөздерді таңдап алып, өз тобы мүшелерімен ақылдасып авторын және сөздің мағынасын ашып беру тиіс.Толық жауап берген топқа 5 ұпай беріледі

1. «Қорықпайтын адам болмайды,бірақ ақылмен қорқынышты ,үрейді жеңген адам батыр» (Б.Момышұлы.)

2. «Нет лучшего идеала, чем защищать интересы своей Родины и жертвовать своей жизнью ». (Жан-Жак Руссо)

3. «Отан-Анам, Отаным. У меня нет чуткой души от тебя, у меня нет деловой хватки от тебя».

(М. Ауэзов.)

Этап определения и награждения победителей.

Учитель: Вот короткое видео с поля боя.  

Учитель: Дорогие ученики, пусть по окончании сегодняшнего конкурса наступит рассвет независимости.

Никто и ничто не будет забыто. Да, без бойцов не было бы победы ...

Уважаемые школьники, преподаватели, «Сделаем большую победу!», Посвящается 70-летию Великой Победы! Закончим наш конкурс. С Днем Победы!