«№38 ГИМНАЗИЯ» КММ ПӘН МҰҒАЛІМДЕРІНІҢ ӘДІСТЕМЕЛІК БІРЛЕСТІКТЕРІ ТУРАЛЫ
ЕРЕЖЕ
1. Жалпы ережелер.
1.1. Әдістемелік бірлестік(әрі қарай ӘБ)гимназияның әдістемелік қызметінің құрылымдық бөлімшесі болып табылады. ӘБ - әр түрлі деңгейдегі білім беру бағдарламаларын жүзеге асыру бойынша ұсыныстар мен нұсқаулықтарды енгізу үшін салалық белгілер (мамандықтар, пәндер топтары) бойынша білім беру үрдісінің нысандарын біріктіру .
1.2. ӘБ өзара жақын білім беру салаларына қатысты пәндерді оқытатын мұғалімдерді біріктіреді.
1.3. ӘБ өз қызметін гимназия Жарғысы мен осы Ережеге сәйкес жүзеге асырады.
1.4. Жұмыс қағидалары:
- ӘБ мүшелерінің теңқұқылығы;
- алқалылығы;
- ӘБ өзекті мәселелердің ашықтылығы;
- Оқушы тұлғасы мүдделерінің басымдылығы;
- Шығармашылық пен бастамашылықты қолдау.
2. ӘБ міндеттері және қызметі.
2.2. ӘБ миссиясы: жұмыс педагогтердің кәсіби әлеуетін тиімді пайдалануға және дамытуға, оқу пәндерін оқыту әдістемесін жетілдіру бойынша олардың күш қуатын біріктіруге және бағыттауға арналған, соның негізінде білім беру үрдісін жақсарту, ғылыми-зерттеу жұмысын жүргізу.
2.3. Міндеттері:
- оқу және ғылыми-әдістемелік жұмысты жүйелі түрде жүргізу;
- педагогтердің мәдени-білім саласындағы бастамаларын қолдау;
- ӘБ мұғалімдерінің оқу және тәрбие жұмысының сараптамасын жүргізу;
- ӘБ мүшелерінің кәсіби қызметтерін жетілдіру бойынша нұсқаулықтар әзірлеу;
- Педагогтердің тәжірибесін, жинақтамаларын зерттеп, жинақтау;
- Педагогтерді сайыстар мен жобаларға, шығармашылық авторлық қызметтерге қатысуға ынталандыру.
2.4. ӘБ қызметі:
- Ғылыми-әдістемелік және зерттеу жұмыстарын жоспарлап жүзеге асырады;
- білім беру үрдісін қажетті оқу-әдістемелік кешендермен қамтамасыз етеді;
- оқушылардың оқу мүмкіндіктерін, білім беру үрдісінің нәтижелерін, оның ішінде, пән бойынша оқудан тыс жұмыстағы қабілеттерін сараптайды.
- пән мұғалімдеріне нақты әдістемелік көмек көрсетуді жоспарлайды;
- әдістемелік семинар жұмыстары мен әдістемелік жұмыстың басқа да формаларын ұйымдастырады;
- пән кабинеттерін сараптап, жабдықталуын жоспарлайды;
- оқушылардың аралық аттестациясына арналған материалдарды келіседі;
- пән оқытушыларының оқу бағдарламасына енгізген өзгерістеріне алғаш болып сараптама жүргізелді;
- оқу пәндерін оқыту тәжірибесін жинақтайды;
- пән бойынша оқушылардың сыныптан тыс әрекетін ұйымдастырады;
- мұғалімдерге көмек ретінде әдістемелік нұсқаулықтарды дайындау туралы шешім қабылдайды;
- оқушылар мен ата-аналарға пәндерді және арнайы курстарды жетік меңгерту мақсатында әдістемелік нұсқаулық әзірлеуді ұйымдастырады, оқу еңбегінің мәдениетін арттырады;
- мұғалімдерге түрлі біліктілікті арттыру формаларын ұсынады;
- тәлімгерлердің жас мамандармен жұмысын ұйымдастырады;
- сайыстар, олимпиадалар, пән апталықтары туралы ереже дайындап, оларды өткізеді.
3. Қызметінің негізгі бағыттары:
3.1. Оқу үрдісін ұйымдастыру бойынша негізге алынатын нормативтік құжаттарды зерделейді;
3.2. Психология, педагогика, пәнді оқыту әдістемесі бойынша педагогикалық әдебиеттерге шолу;
3.3. ҚР БҒМ құжаттардың, әдістемелік-нұсқаулық хаттың, ұсыным хаттардың талаптарын сапалы орындау бойынша мұғалімдерді бақылау;
3.4. Сапалы дидактикалық материалдарды әзірлеу;
3.5. Мұғалімдердің жұмыс тәжірибесінде инновациялық технологияларды үйрену және сапалы пайдалану;
3.6. Мұғалімдердің қызметіне мониторинг жүргізу;
3.7. Мұғалімдердің ғылыми-зерттеу және тәжірибелік-эксперименталдық жұмыстарын ұйымдастыру;
3.8. Жас мұғалімдерді қолдау, әдістемелік көмек және тәлімгерлік;
3.9. Педагогтерге диагностикалық-консультациялық көмек;
3.10. Мұғалімдердің озат тәжірибелерін жинақтау, кәсіби шеберлік сайыстарына қатысуға ынталандыру және дайындау;
3.11. Мұғалімдерді аттестаттауға дайындау;
3.12. Арнайы курстар, факультативтер, үйірмелердің бағдарламаларын зерттеу және бекіту;
3.13. Педагогтердің авторлық әдістерін зерделеу және талдау;
3.14. Емтихан материалдарын, сынақтарды талқылау және бекіту;
3.15. Кәсіби қызметтегі әр түрлі аспектілер бойынша мұғалімдердің есебін зерттеу.
4. Жұмысты ұйымдастыру
4.1. ӘБ жұмысы гимназияның жұмыс жоспары, қалалық әдістемелік кабинеттің нұсқаулығы, педагогикалық ұжымның жеке өздік кәсіби білім алу жоспарын ескеретін әдістемелік тақырыбы негізіндеұйымдастырылады.
4.2. Әдістемелік бірлестік жұмысының жоспары ғылыми-әдістемелік жұмыс бойынша директордың орынбасарымен келісіле отырып гимназия директорымен бекітіледі.
4.3. ӘБ өз жұмысының жарты бөлігі сараптама жүргізіліп, шешім қабылданатын отырыстарда жүзеге асырылады. Оқу жылы барысында 5 отырыстан кем болмайды. Әдістемелік бірлестіктер мұғалімдерінің отырыстары хаттамамен рәсімделеді.
4.4. ӘБ жетекшісі мектеп жетекшісінің бұйрығымен тағайындалады және босатылады.
5. ӘБ құқықтары
5.1. ӘБ тарификация кезінде оқу жүктемесін үлестіруде гимназия әкімшілігіне ұсыныс жасауға құқылы.
5.2. ӘБ әдістемелік жұмысы үшін жекелеген педагогтерді көтермелеуге ұсыныс беруге құқылы.
5.3. ӘБ жеткілікті оқу құралдары бар жекелеген сыныптарда пәнді тереңдетіп оқытуды ұйымдастыру мүмкіндіктері туралы мәселесін шешуге құқылы.
5.4. ӘБ біліктілік санатын арттыру үшін мұғалімдерге ұсыныс жасауға құқылы.
5.5. ӘБ гимназияның оқу үрдісін жақсарту туралы ұсыныстар жасауға құқылы.
5.6. ӘБ жинақталған озат тәжірибелер туралы материалдарды жариялау туралы мәселелерді шешуге құқылы.
5.7. ӘБ біліктілікті арттырудың түрлі формаларын мұғалімдерге нұсқауға құқылы.
5.8. ӘБ мүшелері оқу және тәрбие жұмыстары бойынша туындаған мәселелер бойынша гимназия директорының орынбасарларына көмекке жүгінуге құқылы.
5.9. ӘБ бірлестік атынан мұғалімдерді сайыстарға қатысуға ұсыныс жасауға құқылы.
6. Кафедра мұғалімдерінің міндеттері:
6.1. Әрбір мұғалім міндетті:
- ӘБ жұмыстарының біріне қатысуға, кәсіби өздік білім алу жоспарын иеленуге;
- Пән бойынша жаңашылдықтар енгізуге, педагогикалық жаңалықтарымен педагогикалық көрмелерге қатысуға, оқыту әдістері бойынша шығармашылық есептер дайындау;
- ӘБ отырыстарына, практикалық семинарларға, тренингтерге қатысу;
- Ашық іс-шараларды әзірлеуге қатысуға (сабақ, пән бойынша сыныптан тыс сағаты);
- Сайыстар мен олимпиадаларға арналған емтихан және мәтін материалдарын әзірлеуге;
- Білім сапасын жақсартатын тестілеу, сауалнама, диагностика, сабақтардың әзірлемесі, сыныптан тыс іс-шаралар, жаңа технологиялардың базасын құруға;
- Кәсіби шеберлік деңгейінің артуына тырысуға;
- Білім беру саласында ҚР нормативтік құжаттарын, пәнді оқыту әдістемесін дамыту тенденциясын білуге;
- Біліктілік санаттарына қойылатын талаптарды білуге, педагогикалық қызметтің өздік сараптамасының негізін білуге.
7. ӘБ құжаттамалары:
7.1. Кафедра меңгерушісін тағайындау туралы бұйрық;
7.2. Кафедра туралы ереже;
7.3. Өткен оқу жылына жұмыс сараптамасы;
7.4. Ағымдағы жұмыс жоспары: әдістемелік жұмыстың тақырыбы, мақсаты, міндеттері, әр айға арналған жоспар;
7.5. Кафедра мұғалімдері туралы мәліметтер жинағы;
7.6. Өздік білім алу тақырыбы, мұғалімдердің ғылыми-әдістемелік жұмысы туралы мәліметтер;
7.7. Біліктілікті арттыру және аттестаттаудан өту туралы алдағы жоспары;
7.8. Жас мамандармен жұмыс жоспары;
7.9. Сабақтарды өзара аралаудың жоспар кестесі;
7.10. Дарынды балаларды олимпиадаларға, ҰБТ-ге, ОЖСБ-ге дайындау, үйірмелерге, секцияларға және басқа мектептегі балалардың бірлестігіне дайындау бойынша пән мұғалімдерінің жоспары;
7.11. ӘБ кәсіби және дамыту пәндерінің жаңа оқу жылына арналған кестесі;
7.12. Гимназия бойынша сынақтар мен емтихандарды жүргізу жоспары;
7.13. Кафедра пәндері бойынша ағымдық бақылау, зертхана және практикалық жұмыстар, диктанттарды жүргізу кестесі;
7.14. Пән апталығы және оның сараптамасының жоспары;
7.15. Кафедра отырысының хаттамалары;
7.16. Тоқсан, оқу жылы нәтижелерінің сараптамасы;
7.17. Оқушылардың пән олимпиадаларында, зияткерлік марафондарында, шығармашылық сайыстарына қатысу;
7.18. ӘБ пәндері бойынша ОЖСБ, ҰБТ-ге сынақ түрінде тапсыру, үлгерім және сапа бойынша мониторинг;
7.19. Жеке пәндерді оқыту жағдайы туралы анықтама.
8. Әдістемелік бірлестіктің жұмысын бақылау.
8.1. ӘБ жұмысын бақылау гимназия директорымен, ғылыми-әдістемелік жұмыс бойынша директордың орынбасарымен гимназиядағы әдістемелік жұмыс жоспарына және гимназия директорымен бекітілген мектепішілік бақылау жоспарына сәйкес жүзеге асырылады.