Ќазаќстан Республикасыныѕ Їкіметі ЌАУЛЫ ЕТЕДІ:
1. Ќоса беріліп отырєан Барлыќ білім беру ўйымдарында оќыту процесініѕ тјрбиелік ќўрамдасын кїшейту жґніндегі їлгілік кешенді жоспар бекітілсін.
2. Осы ќаулы ќол ќойылєан кїнінен бастап ќолданысќа енгізіледі жјне ресми жариялануєа тиіс.
Ќазаќстан Республикасыныѕ
Премьер-Министрі К. Мјсімов
Ќазаќстан Республикасы
Їкіметініѕ
2012 жылєы « »
№ ќаулысымен
бекітілген
Барлыќ білім беру ўйымдарында оќыту процесініѕ тјрбиелік
ќўрамдасын кїшейту жґніндегі їлгілік кешенді жоспар
1. Паспорты
Атауы Барлыќ білім беру ўйымдарында оќыту процесініѕ
тјрбиелік ќўрамдасын кїшейту жґніндегі їлгілік
кешенді жоспар
Негіздеме «Мемлекет басшысыныѕ 2012 жылєы 27 ќаѕтардаєы
«Јлеуметтік-экономикалыќ жаѕєырту - Ќазаќстан
дамуыныѕ басты баєыты» атты Ќазаќстан халќына
Жолдауын іске асыру жґніндегі шаралар туралы»
Ќазаќстан Республикасы Президентініѕ 2012 жылєы 30
ќаѕтардаєы № 261 Жарлыєы
Јзірлеуші Ќазаќстан Республикасы Білім жјне єылым
министрлігі
Маќсаты Тўлєаныѕ Ќазаќстанныѕ азаматы жјне патриоты ретінде
рухани-адамгершілік ќалыптасуына кґѕіл бґле отырып,
барлыќ оќу процесініѕ тјрбиелік ќўрамдасын кїшейту
Міндеттері патриоттыќ сананы ќалыптастыру;
отбасылыќ ќўндылыќтарды кеѕінен насихаттау;
рухани-адамгершілік ќасиеттерді ќалыптастыру;
ќўќыќтыќ сананы ќалыптастыру жјне дамыту;
жалпы адамзаттыќ ќасиеттердіѕ негізінде
кґпмјдениетті тўлєаны ќалыптастыру;
салауатты ґмір салтын ўстану даєдыларын
ќалыптастырудыѕ кешенді, їздіксіз жјне тўраќты
жїйесін ќўру.
Іске асырылу 2013 - 2015 жылдар
мерзімі
Ќаржыландыру Республикалыќ бюджеттен ќаржыландыру кґлемі
кґздері мен кґлемі 6 640 975 000 теѕгені ќўрайды
(2013 жылы – 2 187 975,0, 2014 жылы – 2 239 474,0,
2015 жылы – 2 213 526,0). Жергілікті бюджеттен
ќаржыландыру жыл сайын тиісті жергілікті бюджеттен
білім беру жїйесін дамытуєа бґлінетін ќаражат
шегінде жїзеге асырылатын болады.
2015 жылєа ќарай:
Жоспарды білім алушылардыѕ жалпы санынан ќоєамдыќ
іске асыру бірлестіктердіѕ ќызметімен ќамтылєан мектеп
тиімділігініѕ оќушыларыныѕ, колледждер мен жоєары оќу орындары
индикаторы студенттерініѕ їлесі – 70%;
білім алушылардыѕ жалпы санынан ґздерін патриотпыз
деп есептейтін мектеп оќушыларыныѕ, колледждер мен
жоєары оќу орындары студенттерініѕ їлесі – 75 %;
тјрбиелік іс-шараларєа белсенді ќатысатын
ата-аналардыѕ їлесі - 35%;
білім алушылардыѕ жалпы санынан мектеп оќушыларыныѕ
балалар мен жасґспірімдердіѕ спорт мектептерімен
ќамтылуы - 25%;
білім алушылардыѕ жалпы санынан тјрбиелік
іс-шараларєа белсенді ќатысатын мектеп
оќушыларыныѕ, колледждер мен жоєары оќу орындары
студенттерініѕ їлесі - 70%;
жалпы санынан біліктілігін арттырудан ґткен
тјлімгерлердіѕ, јлеуметтік педагогтер мен
психологтардыѕ їлесі - 30%.
2. Кіріспе
Бїгінгі кїні елімізде ќоєам мен мемлекеттіѕ ќазіргі заманєы ќажеттілігіне баєытталєан тўтас тјрбие жїйесі ќалыптасќан.
Ґскелеѕ ўрпаќты тјрбиелеуге ќойылатын талаптар «Ќазаќстан – 2030: барлыќ Ќазаќстандыќтардыѕ ґсiп-ґркендеуi, ќауiпсiздiгi жјне јл-ауќатыныѕ артуы» атты ел Президентiнiѕ Ќазаќстан халќына Жолдауында, Ќазаќстан Республикасыныѕ 2007 жылєы 27 шiлдедегi «Бiлiм туралы» Заѕында, Ќазаќстан Республикасыныѕ 2002 жылєы 8 тамыздаєы «Ќазаќстан Республикасындаєы баланыѕ ќўќыќтары туралы» Заѕында, Ќазаќстан Республикасыныѕ 2004 жылєы 7 шiлдедегi «Ќазаќстан Республикасындаєы мемлекеттiк жастар саясаты туралы» Заѕында кґрсетілген.
«Ќазаќстан Республикасыныѕ їздіксіз білім беру жїйесіндегі тјрбие тўжырымдамасы», Ќазаќстан Республикасыныѕ 2004 жылєы 9 шiлдедегi «Кјмелетке толмаєандар арасындаєы ќўќыќ бўзушылыќтардыѕ профилактикасы мен балалардыѕ ќадаєалаусыз жјне панасыз ќалуыныѕ алдын алу туралы» Заѕы, Ќазаќстан Республикасы Президентiнiѕ 2005 жылєы 29 ќарашадаєы № 1677 «Ќазаќстан Республикасында 2006-2016 жылдарєа арналєан Гендерлiк теѕдiк стратегиясын бекiту туралы» Жарлыєы ќабылданды.
Їлкен білім жјне насихат ресурсы јзірленіп, ол арќылы тјрбие жўмысы ўйымдастырылды. Бўл ресурс білім беру жјне тјрбие баєдарламаларыныѕ жїйесінен, сондай-аќ оќудан тыс іс-шаралардан ќалыптасады.
Білім жјне єылым жїйесініѕ ресурстары бўл жўмысќа мынадай тїрде тартылєан.
Мектепке дейінгі білім
Мектепке дейінгі тјрбие жјне оќыту бала тўлєасын ќалыптастыру мен дамытуда їздіксіз білім беру жїйесініѕ бірінші деѕгейі болып табылады.
Мектепке дейінгі ўйымдардыѕ саны 2011 жылы 8096-ны ќўрады, олардыѕ 2748-і балабаќша, 5348-і шаєын орталыќ. 3 жастан 6 жасќа дейінгі балаларды мектепке дейінгі тјрбиемен жјне оќытумен ќамту 65,4%-ды немесе 587 800 баланы ќўрайды.
Мектепке дейінгі тјрбиелеу мен оќытудыѕ мемлекеттік жалпыєа міндетті стандартына сјйкес мектепке дейінгі ўйымдарда «Балбґбек», «Ќарлыєаш», «Ќайнар» республикалыќ баєдарламалары іске асырылады; 2009 жылы кіші жастаєы балаларєа арналєан «Алєашќы ќадам» (1-3 жас), «Зерек бала» (3-5 жас), «Біз мектепке барамыз» (5-6 жас) тјрбие жјне оќыту баєдарламалары јзірленді жјне ќабылданды, «Балапан», аталєан баєдарламаларєа оќу-јдістемелік кешен (жеке, отбасылыќ балабаќшалар жјне ата-аналарєа арналєан консультациялыќ пунктер їшін јдістемелік ўсынымдамалар мен дидактикалыќ материалдар) јзірленді.
Мектепке дейінгі деѕгейдегі білім беру ќызметтерін сапалы ўсынуды ќамтамасыз ету їшін ЮНЕСКО-мен бірлесіп жаѕа ўрпаќтыѕ стандарты јзірленді. Ол 5 білім беру саласын ќамтиды: коммуникация, тану, денсаулыќ, шыєармашылыќ жјне социум.
Жалпы мектепке дейінгі тјрбие жїйесі ќойылєан міндеттерді орындау їшін жеткілікті тїрде тиімді ќўрылєан.
Орта білім
Республикада жалпы контингенті 2 479 000 баланы ќўрайтын 7465 кїндізгі мемлекеттік жалпы білім беретін мектеп жўмыс істейді. Тјрбие процесін кадрлыќ ќамтамасыз ету жўмысы жїргізілуде. Тјрбие жўмысы жґніндегі директордыѕ орынбасары, педагог-ўйымдастырушы, аєа тјлімгер, јлеуметтік педагог, педагог-психолог, ќосымша білім беру педагогі, јдіскер штаттыќ бірліктері енгізілген.
Білім беру ўйымдарындаєы тјрбие жїйесініѕ міндеттерін іске асыру маќсатында ќосымша білім беретін мектептен тыс ўйымдардыѕ желісін дамыту жўмысы жїргізілуде.
Ќосымша білім берудіѕ неєўрлым ќол жетімді нысаны мектеп жанындаєы 24 000 секцияныѕ, 450-ден астам аула клубтарыныѕ жўмысын ўйымдастыру болып табылады, сондай-аќ 276-сы мектеп базасында орналастырылады.
1609 патриоттыќ клубќа 60 000-нан астам балалар мен жасґспірімдер ќатысады. Балаларєа ќосымша білім беру жїйесініѕ инфраќўрылымына 344 музыкалыќ жјне кґркем ґнер мектебі, 58 туристік, техникалыќ жјне натуралистік станциялары, 175 сарай мен шыєармашылыќ орталыќтары кіреді.
Білім беру органдары жалпы білім беретін мектептердіѕ дене шыныќтыру-спорттыќ ќозєалыстарын ныєайту жјне дамыту шараларын ќабылдауда. Ќазіргі уаќытта 71%-ында спорт залдары бар, 56%-ы спорттыќ жабдыќтармен жјне мїкаммалдармен ќамтамасыз етілген. Материалдыќ-техникалыќ базаны ныєайту жўмысы жалєасуда.
Жалпы білім беретін мектептердіѕ 84,3%-ына дене тјрбиесініѕ їшінші саєаты, ал 3534 мектепке немесе 45,8 %-ына ўлдар мен ќыздарды бґліп оќыту енгізілген.
Республикадаєы жалпы білім беретін мектептерде оќушылардыѕ жалпы санынан 455 мыѕнан астам мектеп оќушысы немесе 18 %-ы спортпен шўєылданатын 21 мыѕнан астам спорт секциялары жўмыс істейді.
Ґскелеѕ ўрпаќты патриоттыќ тјрбиелеуде ќызметініѕ негізгі маќсаты тўлєаныѕ ґзін-ґзі аныќтауына жјне ќалыптасуына ыќпал ету болып табылатын балалар мен жастар ќоєамдыќ ќозєалыстары жјне ўйымдары, шыєармашылыќ одаќтар маѕызды рґл атќарады. 800 000-нан астам мектеп оќушылары тартылєан 1434 балалар ўйымдары мен бірлестіктері жўмыс істейді (мектеп оќушыларыныѕ 32,3%-ы ќамтылєан).
Елбасыныѕ бастамасымен 2011 жылєы 6 шілдеде «Жас Ўлан» бірыѕєай балалар мен жасґспірімдер ўйымы» республикалыќ ќоєамдыќ бірлестігі ќўрылды. Ќазіргі уаќытта оныѕ ќатарында 700 000-нан астам бала бар.
Балаларєа ќамќор болу, олардыѕ мїдделерін ќорєау мемлекетіміздіѕ маѕызды принципі болып табылады.
Сонымен ќатар, балалардыѕ ґмір сїру сапасын јлеуметтік жјне ќўќыќтыќ кепілдемелермен ќамтамасыз ету мјселелері жаѕа Ќазаќстан Республиксында білім беруді дамытудыѕ 2011-2020 жылдарєа арналєан мемлекеттік баєдарламасында жјне оны іске асыру жґніндегі іс-шаралар жоспарында кґрсетілген.
Дегенмен, орта білім беру жїйесінде тјрбие жўмысын ўйымдастырудыѕ жаѕа тјсілдерін талап ететін бірќатар мјселелер де бар. Бїгінгі кїні орта білім беру жїйесінде тјрбие жўмысыныѕ бірыѕєай баєдарламасы жоќ. Оќудан тыс іс-шаралар оќу процесіне кіріктірілмеген жјне алєан білімді бекітуге баєытталмаєан.
Јсіресе балалар мен жасґспірімдер арасында делинквентті жјне аутодеструктивті мінез-ќўлыќ деѕгейініѕ жоєары болуы алаѕдатады.
Ќазаќстан Республикасы Статистика агенттігініѕ мјліметтері бойынша Ќазаќстанда ґзіне-ґзі ќол жўмсаєан жас адамдардыѕ саны 29 жасќа дейінгі жас аралыєында 2009 жылы 1424 адамды (100 мыѕ тўрєынєа 31 адам), 2010 жылы 3800 адамды (100 мыѕ тўрєынєа 113 адам ) ќўрады.
Бїгінгі кїнде нашаќорлыќтыѕ таралуы нјтижесінде барлыќ халыќтыѕ денсаулыєына кері јсерін тигізетін жас ўрпаќтыѕ ґміріне ќауіп тґндіретіні белгілі.
Балалар мен жасґспірімдер арасындаєы ќылмыстылыќ деѕгейініѕ артуына ыќпал ететін факторлардыѕ бірі ата-аналардыѕ тґлем ќабілеттілігініѕ тґмендеуі жјне бос уаќытты ґткізудіѕ барлыќ тїрлерініѕ коммерциялануы болып табылады.
Бїгінгі кїнде мектеп оќушыларыныѕ жеке ќауіпсіздігі проблемасы маѕызды сипатќа ие болып отыр.
Техникалыќ жјне кјсіптік білім
Республикада 896 техникалыќ жјне кјсіптік білім беретін (бўдан јрі - ТжКБ) оќу орны жўмыс істейді, онда 600,7 мыѕ жас білім алады.
Тренингтер, конкурстар, викториналар, олимпиадалар, конференциялар, шыєармашылыќ кештер, спорттыќ жарыстар жјне т.б. сияќты тјрбие жўмысыныѕ нысандары ќолданылады.
ТжКБ оќу орындарында «тјуекел топтарыныѕ» балаларын аныќтау жўмыстары жїргізіледі, білім алушыларєа психологиялыќ кґмек кґрсетіледі, психологиялыќ ќызмет жўмыс істейді.
Жастар арасында ґндіріс кјсіптерін танымал ету маќсатында жыл сайын «Їздік кјсіп иесі» кјсіби шеберлік, неєўрлым дарынды орындаушыларды аныќтау, олардыѕ шыєармашылыќ ґсуі мен Ќазаќстанныѕ музыка ґнерін насихаттау, музыка баєытындаєы ТжКБ білім алушыларыныѕ кјсіби даярлыєын арттыру їшін музыкалыќ колледждерде білім алушы орындаушылардыѕ республикалыќ конкурстары ґткізіледі.
Сондай-аќ тјрбие жўмысыныѕ негізгі баєыттарыныѕ бірі:
1) жастарды жан-жаќты тјрбиелеу, олардыѕ азаматтыќ жјне адамгершілік тўрєыда дамуына ыќпал ету;
2) оќудан (негізгі жўмысынан) бос уаќытта ќосалќы жўмыспен ќамтуды ўйымдастыру арќылы жас азаматтардыѕ кјсіби бейімделуіне жјне жўмысќа орналасуына ыќпал ету;
3) кјсіпкерлік бастамаларына ќолдау кґрсету;
4) жастар жјне балалар ќоєамдыќ бірлестіктерініѕ ќоєамдыќ маѕызы бар жастар бастамаларын дамыту болып табылады.
Тјрбие жўмысыныѕ мјселелері педагогикалыќ жјне ќамќоршылыќ кеѕестер отырыстарында ќарастырылады. 550 оќушылыќ ґзін-ґзі басќару органы жўмыс істейді. «Кјсіп kz» республикалыќ техникалыќ жјне кјсіптік білім беру ўйымдарыныѕ жастар ќауымдастыєы» ќоєамдыќ бірлестігі ќўрылды.
ТжКБ оќу орындарындаєы тјрбие жўмысына жїргізілген талдау ќазіргі жаєдайда ґскелеѕ ўрпаќты тјрбиелеу проблемалары жедел шиеленіскенін кґрсетеді. Бір жаєынан студент жастарды дербестігі, іскерлігі мен икемділігі, ґзініѕ таєдырына жауаптылыєы, сапалы білім алуєа жјне кјсіби даярлануєа аса ќызыєушылыќ танытуы ерекшелендіреді. Екінші жаєынан ґтпелі жасќа, стрестік жаєдайларєа, толыќ емес отбасындаєы тјрбиеге, ата-аналардыѕ тјрбиеге уаќытыныѕ жетіспеушілігіне, жастар арасындаєы психологиялыќ жанжалдарєа жјне тўрмысы нашар отбасыларєа байланысты проблемалар бар. Білім алушылардыѕ бір бґлігі девианттыќ мінез-ќўлыќты адамдардыѕ санатына ќосылып кетеді. Сондай-аќ колледждер мен кјсіптік лицейлердегі тјрбие жўмысыныѕ проблемалары менталитетті, ґмір сїру салтын, јлеуметтік-экономикалыќ факторларды ґзгертудіѕ кїрделі процестеріне негізделеді.
Тјрбие жўмысын ўйымдастыруда јлеуметтік педагогтердіѕ, психологтардыѕ жетіспеушілігі, спорттыќ секциялар, клубтар, їйірмелер, тренажерлыќ залдар, мјдени-бўќаралыќ, спорттыќ-сауыќтыру іс-шаралары саныныѕ жеткіліксіздігі, жїйелі мониторингтіѕ болмауы сияќты проблемалар бар. Сауалнама деректерініѕ талдауы бейімделу кезеѕінде студент жастармен наќты жеке жўмыс жїргізу ќажеттігін кґрсетеді.
Жоєары білім
Елдегі 146 жоєары оќу орнында 629 000-нан астам адам оќиды. 16-23 жас аралыєындаєы жастардыѕ статистикалыќ їлес салмаєы шамамен 2 127 289 адамды ќўрайды. Олардыѕ 50%-ы ўлдар, 50%-ы ќыздар. Бакалавриатта жјне магистратурада білім алушы ќыздардыѕ пайыздыќ арасалмаєы ўлдарєа ќараєанда кґп. Білім алушы студенттердіѕ арасында 51%-ы ауылдыќ жерден келген жастар, магистратурада олардыѕ їлесі 42%-ды жјне докторантурада 20%-ды ќўрайды. Білім алушылардыѕ ішінде жетім студентттердіѕ пайызы ґте тґмен (студенттердіѕ 1%-ы).
Жоєары оќу орындарында барлыєы 533 спорттыќ секция жўмыс істейді. Оларда орташа ќамту студенттердіѕ 10%-єа жуыєын ќўрайды. Студенттердіѕ тўрмыс саласыныѕ инфраќўрылымы ныєайтылєан. Барлыќ жоєары оќу орындарында тўрмыс, кір жуу жјне жуыну бґлмелері бар. Сонымен ќатар, асханалар, буфеттер, оќу залдары, спорт залдары жјне спорт кешендері. 7 жоєары оќу орнында бассейн бар.
Жоєары оќу орындары кеѕ аќпараттыќ жўмыс жїргізеді. Ќазаќстан Республикасы Президентініѕ Ќазаќстан халќына Жолдауын, Ќазаќстан Республикасында білім беруді дамытудыѕ 2011-2020 жылдарєа арналєан мемлекеттік баєдарламасын, сондай-аќ білім беру саласындаєы, јсіресе интернет кеѕістігіндегі жаѕалыќтарды іске асыру жґніндегі іс-шараларды жариялау бойынша белсенді жўмыс жїргізіледі.
Жоєары оќу орындарында тјрбиелеу жјне бос уаќытын ґткізу ќызметініѕ орталыќтары ќўрылуда, студенттіѕ ґзін-ґзі басќару ќызметі жјне студенттер арасындаєы патриоттыќ жўмыс жандануда. Жоєары оќу орындарында тјрбие ќызметін басќаруда тјрбиені ўйымдастыруды жјне оныѕ мазмўнын ќамтамасыз ететін жетекшілерді бекітетін Єылым Кеѕесі негізгі рґл атќарады. Тјрбие жўмысын басќаруды тјрбие жўмысы жґніндегі проректор жїргізеді. Тјрбие жўмысын кїнделікті жїзеге асыру академиялыќ топтардыѕ кураторларына жїктелген. Жўмыс мазмўны мен тјрбие процесін басќарудыѕ аталєан барлыќ субъектілерініѕ функциялары жоєары оќу орындарыныѕ жалпы ережелерінде айќындалады.
Эксперимент режимінде 4 ўлттыќ жоєары оќу орнында (јл-Фараби атындаєы ЌазЎУ, ЌазЎАУ, Абай атындаєы ЌазЎПУ, Л.Гумилев атындаєы ЕЎУ) жоєары оќу орындарыныѕ Даму стратегиясы, сондай-аќ оларды іске асыру жоспарлары јзірленген. Аталєан ќўжаттар шеѕберінде тјрбие жўмысы жґніндегі іс-шаралар ќарастырылєан жјне іске асыру индикаторлары мен кґрсеткіштері аныќталєан.
Тјрбие жўмысы – їнемі жетілдіруді талап ететін процесс. Отбасыныѕ јлеуметтік институтыныѕ тјрбиелік рґлініѕ јлсіреуі, салауатты ґмір салты даєдыларыныѕ жеткіліксіз ќалыптасуы, тўлєаныѕ ќалыптасуына бўќаралыќ аќпарат ќўралдарыныѕ жаєымсыз јсері, педагогтердіѕ ќазіргі заманєы тјрбие технологияларын жеткіліксіз меѕгеруі, ќызыєушылыєы бойынша балалар мен жастар бірлестіктері желісініѕ (клубтар, їйірмелер, секциялар жјне т.б.) шектеулілігі жјне олардыѕ ќызметімен жеткіліксіз ќамтылу нјтижесі ќўќыќбўзушылыќ пен суицид саныныѕ азаймауы, темекі шегуге жјне алкоголизмге ерте араласу сияќты жаєымсыз салдарєа јкеледі. Одан басќа, јртїрлі деструктивті діни аєымдардыѕ негізгі маќсатты аудиториясы жастар болып табылады.
Кґп жаєдайда жас адам бір мекемеден басќа мекемеге ауысќан кезде балалыќ-ересектік-жас кезеѕдегі тјрбие сјттерініѕ бірізділігі мен келісілгендігі байќала бермейді, ґйткені јрбір білім беру мекемесі ґз тјрбие жїйесін ґз бейіні мен ќызметініѕ баєытына сјйкес ќўрады.
3. Барлыќ білім беру ўйымдарында оќыту процесініѕ тјрбиелік
ќўрамдасын кїшейту жґніндегі їлгілік кешенді жоспардыѕ маќсаты
мен міндеттері
Бїгінгі кїні білім беру жїйесіндегі тјрбие жўмысын ўйымдастыруда кездесетін жоєарыда аталєан проблемалар жїйелі тјсілді ќажет етеді.
Барлыќ деѕгейдегі ўйымдарда тјрбие жўмысын кїшейту їшін тјрбиеніѕ мазмўнын, нысандарын, јдістері мен ќўралдарын ќайта ќарау ќажет.
Осыєан байланысты, тјрбие жўмысын одан јрі жетілдірудіѕ тўтас пайымын айќындайтын барлыќ білім беру ўйымдарында оќыту процесініѕ тјрбиелік ќўрамдасын кїшейту жґніндегі їлгілік кешенді жоспарды јзірлеу маѕызды болып табылады.
Жоспар «Ќазаќстан-2030» Ќазаќстан дамуыныѕ стратегиясы мен Ќазаќстанныѕ Ўлт бірлігі доктринасыныѕ ќўндылыќтары мен идеологиялыќ ўстанымдарыныѕ кешенін, еѕ алдымен, жас ўрпаќты ґзара ќўрмет кґрсету, патриоттыќ, дјстїрді, рухани жјне адамгершілік ќўндылыќтары мен мемлекеттіѕ, ќоєам мен отбасыныѕ мызєымастыєына баєытталєан дїниетанымдыќ ўстанымдарды саќтау жјне ныєайту рухында тјрбиелеу факторларын ќамтиды.
Жоспар жас ерекшеліктерін жјне тјрбие жўмысыныѕ ќазіргі заманєы јдістері мен нысандарын ескере отырып јзірленген жјне мынадай баєыттардан тўрады:
1) тјрбие процесін єылыми-зерттеу жјне јдістемелік ќамтамасыз ету;
2) патриотизмді, мораль мен парасаттылыќ нормаларын, этносаралыќ жјне ќоєамдыќ келісімді, заѕєа мойынўсынушылыќты, сондай-аќ ґскелеѕ ўрпаќтыѕ дене жјне рухани дамуын ќалыптастыру;
3) тјрбие жїйесініѕ кадрлыќ јлеуетін жетілдіру (біліктілігін арттыру);
4) аќпараттыќ насихаттау жўмысы.
Жоспар шеѕберінде барлыќ білім беру деѕгейлері бойынша тјрбие баєдарламаларыныѕ іске асырылу тиімділігіне моноторинг жїргізу, тјрбие ќўрамдасын кїшейту маќсатында оќу-тјрбие кешендері мен баєдарламаларына талдау жїргізу, сондай-аќ јлемдік озыќ тјжірибелерді зерттеу жјне ќорыту кґзделген.
Жалпы адамзаттыќ ќўндылыќтарды, Ќазаќстанныѕ тарихи тјжірибесін, педагогтердіѕ жаѕашыл тјсілдерін ескере отырып, тјрбие жїйесін жаѕарту јдістемелерін јзірлеуге ерекше кґѕіл бґлінген.
Єылыми-јдістемелік ќамтамасыз ету оќу жјне арнайы баєдарламалар кешенін, тјрбиелік іс-шараларды ўйымдастыру жјне ґткізу жґніндегі јдістемелерді јзірлеуді, жас ерекшеліктерін ескере отырып педагогикалыќ нысандар мен ќўралдардыѕ кґптїрлілігін пайдалануды; тјрбиеніѕ нысандары мен јдістерін дамытуды жјне жетілдіруді; оќу-јдістемелік јзірлемелердіѕ нјтижелерін ќорыту, білім беру жїйесініѕ ґкілдеріне осы саладаєы жаѕалыќтар туралы хабарлауды; отандыќ жјне шетелдік озыќ педагогикалыќ тјжірибені ескере отырып, осы сала ќызметін жариялайтын тиісті јдебиеттерді тўраќты басып шыєаруды, мектеп оќушыларыныѕ, колледждер мен жоєары оќу орындары студенттерініѕ патриоттыќ сана-сезімдерін ќалыптастыру ерекшеліктерін аныќтау маќсатында тјрбие баєдарламаларына сараптама жїргізуді ќарастырады.
Тјрбиеніѕ инновациялыќ јдістерін јзірлеу барысында «Назарбаев Университеті» дербес білім беру ўйымыныѕ жјне «Назарбаев зияткерлік мектептері» дербес білім беру ўйымыныѕ тјжірибелерін белсенді пайдалану жоспарланєан.
Сонымен ќатар, патриоттыќ тјрбие саласында зерттеулер ўйымдастырылып, олардыѕ нјтижесі практикалыќ ќызметте пайдаланылады; азаматтыѕ тўлєасын ќалыптастыру жјне дамыту проблемалары бойынша јдістемелік ўсынымдамалар јзірленеді; патриоттыќ тјрбие мазмўнын јлеуметтік-гуманитарлыќ єылымдар саласындаєы маѕызды жетістіктер негізінде мјдени-тарихи рухани-адамгершілік, идеологиялыќ жјне басќа ќўрауыштарды ќосу арќылы байыту кґзделген.
Патриотизмді, мораль мен парасаттылыќ нормаларын, этносаралыќ жјне ќоєамдыќ келісімді, заѕєа мойынўсынушылыќты, сондай-аќ ґскелеѕ ўрпаќтыѕ дене жјне рухани дамуын ќалыптастыруды жас ўрпаќтыѕ санасында еліктеуге їлгі ретінде табысты ќазаќстандыќ адамныѕ бейнесін жасау їшін танымал адамдарды тарту арќылы жїзеге асыру ќарастырылєан. Сондай-аќ, отбасын тјрбие процесіне белсенді тарту ќамтамасыз етіледі.
Жоспарды јзірлеуде барлыќ азаматтардыѕ теѕдігі мен елдіѕ ќоєамдыќ-саяси ґмірінее ќатысуына кепілдемені, жеке басыныѕ бјсекеге ќабілеттілігін ќамтамасыз ететін ўлт бірлігініѕ факторы ретінде ќазаќ халќыныѕ мјдениеті мен салт-дјстїріне, мемлекеттік тілге деген ќўрмет сезімін тјрбиелеуге басты назар назар аударылды.
Тјрбие жїйесініѕ кадрлыќ јлеуетін дайындау жјне жетілдіру шеѕберінде балалар мен жастарєа арналєан ќосымша білім беру ўйымдары ќызметкерлерініѕ біліктілігін арттыру жјне ќайта даярлау жґнінде баєдарламалар мен оќу жоспарлары јзірленеді. Тјрбие жўмысымен айналысатын тўлєалардыѕ жауапкершілігін арттыру маќсатында педагог кадрлардыѕ ўтќырлыєы мен кјсіби деѕгейін арттыру жїйесін јзірлеу жоспарлануда.
Бўќаралыќ аќпарат ќўралдары, оныѕ ішінде Интернет арќылы насихат жўмысы кїшейтілетін болады. Мысалы, отандыќ ґндірістегі балалар басылымдарыныѕ (газеттер, кітаптар, журналдар), јртїрлі баєыттаєы жастар мен балалар телебаєдарламаларыныѕ санын кґбейту ќарастырылєан.
Їлгілік кешенді жоспардыѕ іс-шаралары тјрбие жўмысы процесіне жастардыѕ ґздерін, олардыѕ барлыќ жасерекшелік топтарын тартуєа жјне ќатыстыруєа баєытталєан.
Їлгілік кешенді жоспардыѕ іс-шараларын ґткізу шеѕберінде ќоєамныѕ, оныѕ ішінде ата-аналар мен азаматтыќ ќоєам институттарын тарту форматтары ќарастырылєан.
4. Кїтілетін нјтижелер
Їлгілік кешенді жоспарды іске асыру ќорытындылары бойынша балалар мен оќушы жастардыѕ бос уаќытын ґткізуді ќамтамасыз ету, олардыѕ шыєармашылыќ мїмкіндіктерін іске асыру, ќазаќстандыќ патриотизмді, азаматтыќ сана-сезімді, жалпы мјдениетті, салауатты ґмір салтын, ґзін-ґзі кјсіби аныќтауды ќалыптастыру їшін тиімді тјрбие жїйесін ќўру кїтіледі.
Білім жјне тјрбие процесін іске асыруда ата-аналарды педагогтермен жјне балалармен бірлескен шыєармашылыќ, бірлескен авторлыќ процеске тарту їшін їштаєанныѕ ґзара іс-ќимылын ќарастыратын тјрбие жўмысыныѕ жаѕа нысандары мен технологиялары дамитын болады.
Кјмелетке толмаєандар арасындаєы ќўќыќ бўзушылыќ саны мейлінше тґмендейді.
Барлыќ жерге жетекші білім беру ўйымдарындаєы тјрбие жїйесініѕ инновациялыќ тјжірибесі таратылады.
Тјрбие міндеттерін іске асыру їшін педагог кадрларды даярлау, ќайта даярлау жјне біліктілігін арттыру ќамтамасыз етіледі.
Жалпы білім беру жїйесініѕ барлыќ деѕгейінде тјрбиеніѕ їздіксіздігі мен бірізділігін ќамтамасыз етуге ќол жеткізіледі.
Барлыќ білім беру ўйымдарында оќыту їдерісініѕ тјрбиелік
ќўрамдасын кїшейту жґніндегі їлгілік кешенді жоспар
№ |
Іс-шаралар |
Орындаушы |
Мерзімі |
Ќаржыландыру |
Аяќталу нысаны |
|||||
Ќаржыландыру кґлемі млн.теѕге |
Ќаржыландыру кґзі |
Ќаржыландыру кґлемі млн. теѕге |
Ќаржыландыру кґзі |
Ќаржыландыру кґлемі млн теѕге |
Ќаржыландыру кґзі |
|||||
2013 |
2014 |
2015 |
||||||||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
|||
Єылыми-зерттеу жјне јдістемелік ќамтамасыз ету |
||||||||||
Маќсаты: педагогтердіѕ жаѕышыл тјсілдерін ескере отырып, јдістемелік јдебиеттерді жаѕарту |
||||||||||
1 |
Оќу-тјрбие процесіне тјрбиеніѕ жаѕа технологияларын енгізу бойынша отандыќ жјне шетелдік озыќ тјжірибені зерделеу жјне жалпылау |
БЄМ «НЗМ» ДБЎ |
2013 - жыл |
Талап етілмейді |
Јдістемелік ќўрал |
|||||
2. |
Білім беру ўйымдарындаєы тјрбие процесініѕ тиімділігіне мониторинг жїргізу жјне «Білім беру ўйымдарындаєы тјрбие жўмысыныѕ тиімділігі мен нјтижесін баєалау јдістемесі» јдістемелік ќўралын басып шыєару |
БЄМ |
2013 - 2015 жылдар |
16,75 |
РБ |
19,172 |
РБ |
20,503 |
РБ |
Јдістемелік ќўрал |
3. |
Тјрбие жўмысын жетілдіру процесінде мектеп оќушыларымен, колледждердіѕ жјне жоєары оќу орындарыныѕ студенттерімен жўмыстыѕ интерактивті технологияларын јзірлеу |
БЄМ |
2013 жыл |
1,155 |
РБ |
- |
- |
- |
- |
Оќу - јдістемелік ќўрал |
4. |
Барлыќ білім беру ўйымдарында оќыту процесініѕ тјрбиелік ќўрамдасын кїшейту жґніндегі їлгілік кешенді жоспарды іске асыру бойынша ґѕірлік баєдарламалар мен жоспарлар јзірлеу жјне енгізу |
Облыстардыѕ, Астана жјне Алматы ќалаларыныѕ јкімдіктері, ЖОО-лар |
2013-2015 жылдар |
Жергілікті бюджеттен кґзделген ќаражат шеѕберінде |
БЄМ-ге аќпарат |
|||||
Жылдар бойынша жиыны |
17,905 |
40,520 |
20,530 |
|||||||
2. Патриотизмді, мораль мен адамгершілік нормаларын, этникааралыќ толеранттылыќ пен ќоєамдыќ келісімді, заѕєа мойынсынушылыќты ќалыптастыру, сондай-аќ дене жјне рухани дамыту |
||||||||||
2.1. Патриоттыќ сананы ќалыптастыру |
||||||||||
Маќсаты: Патриоттыќ сананы ќалыптастыру |
||||||||||
5. |
Балаларды патриоттыќ тјрбиелеу мјселелері бойынша аќпараттыќ-јдістемелік жинаќтар јзірлеу |
БЄМ |
2014 жыл |
- |
- |
10,0 |
РБ |
- |
- |
Јдістемелік ќўрал |
6. |
«Ќазаќстан тарихы», јдебиет сабаќтарында пайдалану їшін «Мерейтойлар мен атаулы кїндер туралы» Ќазаќстан Республикасыныѕ Їкіметі ќаулысыныѕ шеѕберінде еліміздіѕ кґрнекті тўлєалары туралы фильмдер шыєару |
МАМ, БЄМ |
2013-2015 жылдар |
021 «Мемлекеттік аќпараттыќ саясатты жїргізу» бюджеттік баєдарламасы шеѕберінде, республикалыќ бюджет |
Фильмдер |
|||||
7. |
Ќоєамтану, ќўќыќ негіздері бойынша сабаќтарда мектеп оќушыларыныѕ, колледждер мен жоєары оќу орындары студенттерініѕ бойында патриоттыќ сезімді, белсенді азаматтыќ кґзќарасты, мемлекеттік рјміздер мен мемлекеттік тілге деген ќўрметті ќалыптастыру |
Облыстардыѕ, Астана жјне Алматы ќалаларыныѕ білім басќармалары |
2013-2015 жылдар |
Талап етілмейді |
БЄМ-ге аќпарат |
|||||
2.2. Рухани-адамгершілік даму |
||||||||||
Маќсаты: ґзініѕ міндеттерін тїсінетін жјне ќабылдайтын, ґмірді жјне ґзін, ґзініѕ іс-јрекеттерін рухани-адамгершілік нормалары тўрєысынан дўрыс баєалауєа ќабілетті толыќ тўлєаны тјрбиелеу, ґзін-ґзі, ґзініѕ ќабілетін, рухани-адамгершілік тўрєысынан ґзін-ґзі дамыту жјне жетілдіру мїмкіндіктерін тану. |
||||||||||
8. |
Балалар мен жасґспірімдер ўйымдарыныѕ ќызметі арќылы балалар бастамаларын дамыту жјне ќолдау |
БЄМ, Облыстардыѕ, Астана жјне Алматы ќалаларыныѕ јкімдіктері |
2013-2015 жылдар |
180,0 |
РБ |
180, |
РБ |
180, |
РБ |
ЌР Їкіметіне аќпарат |
9. |
Ќазаќ тіліндегі ќазаќ халыќ ертегілерініѕ жинаєын басып шыєару |
МАМ |
2013-2015 жылдар |
- |
- |
15,0 |
РБ |
15,0 |
РБ |
Ертегілер жинаєы |
10. |
Отбасы тјрбиесі бойынша јдістемелік ќўралдар јзірлеу |
БЄМ |
2013-2015 жылдар |
1690,18 |
РБ |
1 693,35 |
РБ |
1 704,81 |
РБ |
Ќўралдар |
11. |
Тўлєаны дамыту саласында инновациялыќ жобалар мен идеяларды јзірлеу жјне енгізу бойынша «Назарбаев Университеті» ДБЎ мен «Назарбаев зияткерлік мектептері» ДБЎ-ныѕ тјжірибесін тарату |
«Назарбаев Университеті» ДБЎ, «Назарбаев зияткерлік мектептері» ДБЎ |
2013-2015 жылдар |
Білім беру ўйымдарыныѕ ќаражаты есебінен |
БЄМ-ге аќпарат |
|||||
12. |
Жыл сайынєы жастар шыєармашылыќ фестивальдерін ґткізу («Студенттік кґктем», «Армандастар») |
ЖОО-лар |
2013-2015 жылдар |
ЖОО ќаражаттары есебінен |
БЄМ-ге аќпарат |
|||||
2.3. Этносаралыќ толеранттылыќ пен ќоєамдыќ келісімге тјрбиелеу |
||||||||||
Маќсаты: достыќќа, тґзімділік пен ґзара тїсінушілікке тјрбиелеу, єылыми жјне мјдени жетістіктерді тјрбиелеу маќсатында пайдалану |
||||||||||
13. |
Мектеп оќушыларыныѕ, колледждер мен жоєары оќу орындары студенттерініѕ арасында олардыѕ толеранттылыќ жјне діндарлыќ деѕгейін аныќтау бойынша мониторинг жјне јлеуметтік сауалнама жїргізу |
БЄМ, ДІА |
2014 жыл |
- |
- |
10,858 |
РБ |
- |
- |
Талдамалыќ есеп |
14. |
Жоєары оќу орындарыныѕ оќу баєдарламаларына «Этносаралыќ толеранттылыќ пен ќоєамдыќ келісімніѕ ќазаќстандыќ моделі» элективті курсын енгізу |
ЖОО-лар, Ќазаќстан Республикасыныѕ Президенті жанындаєы Мемлекеттік басќару академиясыныѕ Этносаралыќ жјне конфессияаралыќ ќарым-ќатынасты зерттеу орталыєы, ЌХА-ныѕ ЄСК |
2013-2015 жылдар |
ЖОО-лар ќаражаты есебінен |
БЄМ-ге аќпарат |
|||||
15. |
Жоєары оќу орындарындаєы гуманитарлыќ пјндердіѕ оќыту баєдарламаларына нјтижесін бейімдеу маќсатында этносаралыќ ќарым-ќатынас жјне жастар саясаты саласында жїйелі зерттеулер жїргізу |
БЄМ, Ќазаќстан Республикасыныѕ Президенті жанындаєы Мемлекеттік басќару академиясыныѕ Этникааралыќ жјне конфессияаралыќ ќарым-ќатынасты зерттеу орталыєы, ЌХА-ныѕ ЄСК |
2013-2015 жылдар |
055 «Єылыми жјне (немесе) єылыми-ќолданбалы ќызмет» республикалыќ бюджеттік баєдарламасы, 100 «Баєдарламалыќ-маќсатты ќаржыландыру» кіші баєдарламасы жјне 101 «Єылыми зерттеулерді грантты ќаржыландыру» кіші баєдарламасы шеѕберінде |
Ўсынымдамалар |
|||||
2.4. Ќўќыќтыќ тјрбие |
||||||||||
Маќсаты: ќўќыќтыќ мјдениетті жјне ќўќыќтыќ сананы жетілдіру, заѕды іс-јрекетке саналы тїрде ўмтылуєа баулу |
||||||||||
16. |
Мектеп оќушыларыныѕ жјне колледждер мен жоєары оќу орындары студенттерініѕ девианттыќ, деликвенттік, сондай-аќ аутодеструктивті јрекеттеріне мониторинг жїргізу |
БЄМ |
2013-2015 жылдар |
12,53 |
РБ |
2,386 |
РБ |
5,853 |
РБ |
Материалдар жинаєы |
17. |
Ќўќыќ ќорєау органдарыныѕ ґкілдерін тарта отырып, «Ќўќыќ негіздері» сабаќтарында мектеп оќушыларыныѕ, колледждер мен жоєары оќу орындары студенттерініѕ ќўќыќтыќ сауаттылыєын, конституцияєа ќарсы жјне ќоєамєа ќарсы кґріністерге тґзімсіздігін ќалыптастыру |
Облыстардыѕ, Астана жјне Алматы ќалаларыныѕ Білім басќармалары, ЖОО-лар |
2013-2015 жылдар |
Талап етілмейді |
БЄМ-ге аќпарат |
|||||
18. |
Жоєары оќу орындарында Ќазаќстан Республикасындаєы сайлау заѕнамасын оќыту |
ЖОО-лар |
2013-2015 жылдар |
Талап етілмейді |
БЄМ-ге аќпарат |
|||||
19. |
Білім беру ўйымдарыныѕ мектеп оќушыларын, колледждер мен жоєары оќу орындарыныѕ студенттерін ќўќыќтыќ тјрбиелеу мјселелері бойынша ата-аналар жўртшылыєымен, їкіметтік емес ќоєамдыќ ўйымдармен, бўќаралыќ аќпарат ќўралдарымен ґзара іс-ќимыл жасауы |
Облыстардыѕ, Астана жјне Алматы ќалаларыныѕ јкімдіктері |
2013-2015 жылдар |
Талап етілмейді |
БЄМ-ге аќпарат |
|||||
20. |
Ќазаќстан Республикасы Конституциясыныѕ баптарын тїсіндіру їшін мультфильмдер жасау мїмкіндігін ќарастыру |
БЄМ, МАМ |
2013-2015 жылдар |
Талап етілмейді |
ЌР Їкіметіне ўсыныстар енгізу |
|||||
2.5. Салауатты ґмір салтын ќалыптастыру |
||||||||||
Маќсаты: білім алушылардыѕ бойында салауатты ґмір салтыныѕ даєдыларын ќалыптастыруєа баєытталєан салауатты ґмір салты мјдениетіне тјрбиелеу, денсаулыќтыѕ маѕыздылыєын ќўндылыќ ретінде тїсіну, дене тўрєысынан жетілу |
||||||||||
21. |
Балалардыѕ јлеуметтік-психологиялыќ дамуына жјне денсаулыєына ќазіргі заманєы демалыс жјне ойын-сауыќ нысандарыныѕ јсерін (компьютер клубтарыныѕ, ойын автоматтарыныѕ, интернет ресурстарыныѕ јсері) зерттеу |
Облыстардыѕ, Астана жјне Алматы ќалаларыныѕ јкімдіктері |
2013 -2015 жылдар |
001 «Жергілікті деѕгейде мемлекеттік ішкі саясатты іске асыру бойынша ќызметтер» бюджеттік баєдарламасы шеѕберінде, жергілікті бюджет |
БЄМ-ге аќпарат |
|||||
22. |
«Нашаќорлыќтыѕ, алкоголизм мен темекі шегудіѕ алдын алу» атты оќу-јдістемелік ќўрал јзірлеу |
БЄМ |
2013 -2015 жылдар |
283,950 |
РБ |
283,950 |
РБ |
283,950 |
РБ |
Ќўрал |
23. |
Мектеп оќушыларын, колледждер мен жоєары оќу орындары студенттерін бўќаралыќ спортќа тарту їшін мектеп оќушыларына, колледждер мен жоєары оќу орындарыныѕ студенттеріне спорт объектілеріне ќол жеткізуін ќамтамасыз ету |
Облыстардыѕ, Астана жјне Алматы ќалаларыныѕ јкімдіктері |
2013 -2015 жылдар |
003 «Облыстыќ деѕгейде спорттыќ іс-шаралар ґткізу» бюджеттік баєдарламасы шеѕберінде, жергілікті бюджет |
ЌР Їкіметіне аќпарат |
|||||
24. |
Јлеуметтік јріптестерді тарта отырып, мектеп оќушыларына, колледждер мен жоєары оќу орындарыныѕ студенттеріне арналєан сауыќтыру іс-шараларын ўйымдастыру |
Облыстардыѕ, Астана жјне Алматы ќалаларыныѕ јкімдіктері |
2013-2015 жылдар |
Демеушілердіѕ ќаражаты есебінен |
БЄМ-ге аќпарат |
|||||
25. |
Аула спорт алаѕдары мен секциялар желісін кеѕейту |
Облыстардыѕ, Астана жјне Алматы ќалаларыныѕ јкімдіктері |
2013-2015 жылдар |
003 «Облыстыќ деѕгейде спорттыќ іс-шаралар ґткізу» бюджеттік баєдарламасы шеѕберінде, жергілікті бюджет |
БЄМ-ге аќпарат |
|||||
26. |
Балалар мен жасґспірімдер спорт мектептерініѕ материалдыќ-техникалыќ базасын ныєайту |
Облыстардыѕ, Астана жјне Алматы ќалаларыныѕ јкімдіктері |
2013-2015 жылдар |
006 «Балалар мен жасґспірімдерге спорт бойынша ќосымша білім беру» бюджеттік баєдарламасы шеѕберінде, жергілікті бюджет |
БЄМ-ге аќпарат |
|||||
2013-2015 жылдар |
||||||||||
Жылдар бойынша жиыны |
2 166 660,0 |
2 195 544,0 |
2 189 613,0 |
|||||||
2.6 Жастар бастамаларын ќолдау |
||||||||||
Маќсаты: жастардыѕ одан јрі тўлєалыќ жјне кјсіби дамуы їшін іскерліктер мен даєдыларды алуына, ќабілеттері мен жеке ќасиеттерін дамытуєа, сондай-аќ ґз ґѕіріндегі ќоєамдыќ ґмірге белсене ќатысуына кґмек кґрсету |
||||||||||
27. |
Жастардыѕ ќызыєушылыќтары мен ќажеттіліктерін ескере отырып, жергілікті атќарушы жјне ґкілді органдардыѕ ґзара іс-ќимылыныѕ алгоритмін јзірлеу |
Облыстардыѕ, Астана жјне Алматы ќалаларыныѕ јкімдіктері |
2013-2015 жылдар |
Талап етілмейді |
ЌР Їкіметіне аќпарат |
|||||
28. |
Барлыќ деѕгейдегі депутаттарды жјне жоєары оќу орындарындаєы жастар ісі жґніндегі комитеттерді тарта отырып, барлыќ деѕгейдегі јкімдер жанындаєы Жастар ісі жґніндегі кеѕестердіѕ жўмысын жаќсарту |
Облыстардыѕ, Астана жјне Алматы ќалаларыныѕ јкімдіктері |
2013-2015 жылдар |
Талап етілмейді |
ЌР Їкіметіне аќпарат |
|||||
29. |
Жастардыѕ еріктілер ќозєалысын жастарєа арналєан јлеуметтік сатыныѕ бірі ретінде дамыту |
БЄМ, |
2013-2015 жылдар |
Талап етілмейді |
ЌР Їкіметіне аќпарат |
|||||
1.Тјрбие жїйесініѕ кадрлыќ јлеуетін жетілдіру (біліктілігін арттыру) |
||||||||||
Маќсаты: білім берудіѕ педагог ќызметкерлерініѕ кјсіби ќўзыреттілігін арттыру їшін жаєдайлар жасау |
||||||||||
30. |
Тјрбие саласындаєы їздік јзірлемелерді ўсыну їшін этнопедагогика оќытушыларыныѕ озыќ тјжірибесін жалпылау |
БЄМ |
2013-2015 жылдар |
Талап етілмейді |
БЄМ-ге аќпарат |
|||||
4. Аќпараттыќ-насихаттау жўмысы |
||||||||||
Маќсаты: аќпараттыќ јсер етудіѕ ќўралдары мен јдістерін маќсатты кешенді пайдалану |
||||||||||
31. |
Єалымдарды, мјдениет пен ґнер, спорт ґкілдерін, педагогтерді, соєыс жјне еѕбек ардагерлерін ќатыстыра отырып, ґскелеѕ ўрпаќты тјрбиелеудегі мораль мен адамгершілік нормалары мјселелеріне арналєан теле жјне радио баєдарламалар дайындау |
МАМ |
2014-2015 жылдар |
021 «Мемлекеттік аќпараттыќ саясатты жїргізу» бюджеттік баєдарламасы шеѕберінде, республикалыќ бюджет |
Теле жјне радио баєдарламалар |
|||||
32. |
2017 жылы Бїкілјлемдік универсиадаєа дайындау жјне ґткізу шеѕберінде студент жастар арасында аќпараттыќ-насихаттау жўмысын жїргізу |
БЄМ, СДШІА, МАМ |
2013-2015 жылдар |
Талап етілмейді |
ЌР Їкіметіне аќпарат |
|||||
33. |
Электрондыќ жјне баспа аќпарат ќўралдарында білім жјне тјрбие саласындаєы жетістіктерді їздік жариялауєа арналєан жыл сайынєы республикалыќ конкурс ўйымдастыру |
БЄМ |
2013-2015 жылдар |
3,410 |
РБ |
3,410 |
РБ |
3,410 |
РБ |
ЌР Їкіметіне аќпарат |
34. |
Ќазаќстанныѕ жетістіктері туралы, Ќазаќстанныѕ жаѕа тарихы туралы деректі фильмдер тїсіру |
МАМ |
2013-2015 жылдар |
021 «Мемлекеттік аќпараттыќ саясатты жїргізу» бюджеттік баєдарламасы шеѕберінде, республикалыќ бюджет |
Фильмдер |
|||||
Жылдар бойынша барлыєы |
2 187 975,0 |
2 239 474,0 |
2 213 526,0 |
|||||||
Жиыны |
6 640 975 000 теѕге |
Ескертпе: аббревиатуралардыѕ толыќ жазылуы:
ЌРЇ – Ќазаќстан Республикасыныѕ Їкіметі
БЄМ – Ќазаќстан Республикасы Білім жјне
єылым министрлігі
МАМ – Ќазаќстан Республикасы Мјдениет жјне
аќпарат министрлігі
ДІА – Ќазаќстан Республикасы Дін істері
агенттігі
СДШІА – Ќазаќстан Республикасы Спорт жјне дене
шыныќтыру істері агенттігі
«Назарбаев Университеті» ДБЎ - «Назарбаев Университеті» дербес білім
беру ўйымы
«Назарбаев зияткерлік
мектептері» ДБЎ – «Назарбаев зияткерлік мектептері» ДБЎ
дербес білім беру ўйымы
ЌХА-ныѕ ЄСК – Ќазаќстан халќы Ассамблеясыныѕ
єылыми-сарапшылыќ кеѕесі
ЖОО – жоєары оќу орындары
јл-Фараби атындаєы ЌазЎУ – јл-Фараби атындаєы Ќазаќ ўлттыќ
университеті
ЌазЎАУ – Ќазаќ ўлттыќ аграрлыќ университеті
Абай атындаєы ЌазЎПУ - Абай атындаєы Ќазаќ ўлттыќ
педагогикалыќ университеті
Л.Гумилев атындаєы ЕЎУ - Л.Гумилев атындаєы Еуразия ўлттыќ
университеті